Play247.gr, Νέο κατάστημα στο Μαρούσι

Το Play247.gr είναι ένα από τα κορυφαία ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, με μεγάλη γκάμα προϊόντων ψηφιακής τεχνολογίας, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για αγορές 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, σε όσους βρίσκονται στην Ελλάδα και την Κύπρο. Το Play247.gr ανακοίνωσε την λειτουργία του δεύτερου φυσικού του καταστήματος, στο Μαρούσι, ενώ υπάρχει άλλο ένα φυσικό κατάστημα στην Πάτρα.

Το νέο κατάστημα βρίσκεται επί της οδού Περικλέους 16 στο Μαρούσι (τηλ. 210 6142247), ενώ το κατάστημα της Πάτρας βρίσκεται επί της οδού Πανεπιστημίου 26 (τηλ. 2610 461660)

Τι θα βρείτε στο Play247.gr

  • Υπολογιστές (laptops, netbooks, nettops, all-in-one) καθώς και όλα τα περιφερειακά και τα γνήσια ή συμβατά αξεσουάρ τους (τσάντες, μπαταρίες, φορτιστές, μνήμη, docking stations, επεκτάσεις εγγύησης)
  • Κινητά τηλέφωνα, smartphones, υπολογιστές παλάμης και όλα τα γνήσια ή συμβατά αξεσουάρ τους (bluetooth και ενσύρματα hands-free, φορτιστές, γραφίδες, βάσεις αυτοκινήτου, προστατευτικά οθόνης)
  • Συσκευές GPS για κάθε χρήση (αυτοκίνητο, θαλάσσα, πεζοπορία) και όλα τα γνήσια ή συμβατά αξεσουάρ τους
  • Multimedia συσκευές εικόνας και ήχου για το σπίτι και το δρόμο (φωτογραφικές μηχανές και βιντεοκάμερες, φορητά MP3 και MP4 players, home HD media players)
  • Μέσα αποθήκευσης κάθε είδους και χωρητικότητας για να φορτώσετε με περιεχόμενο τις αγαπημένες σας συσκευές (κάρτες μνήμης, μνήμες USB, εξωτερικοί σκληροί δίσκοι)
  • Δικτυακές συσκευές για τον απαιτητικό επαγγελματία και τον ανήσυχο ερασιτέχνη (Wi-Fi modems/routers/access points/κάρτες δικτύου/κεραίες, switches)
  • Ηλεκτρονικά gadgets για να εντυπωσιάσετε τους φίλους σας και να πάρετε ιδέες για δώρα

Το Play247.gr διαθέτει επίσης εξαιρετικό after sales support, παρέχοντας στον πελάτη τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τον τρόπο λειτουργίας και τις δυνατότητες της συσκευής που αγόρασε, τις απαραίτητες ρυθμίσεις και τα συνοδευτικά προγράμματα και αξεσουάρ.

5 Σχόλια
  • Avatar
    Γιάννης

    Αφορά το κατάστημα της Αθήνας! Σας επισυνάπτω την καταγγελία μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
    Την Τρίτη 16 Νοεμβρίου προέβηκα σε τηλεφωνική παραγγελία ενός «Sony Ericsson Elm J10i2 Metal Black Vofafone» με κωδικό 18300, ο υπεύθυνος τηλεφωνικών παραγγελιών με ενημέρωσε ότι θα το παραγγείλουν και μόλις έρθει στο κατάστημα θα με ενημερώσου. Όπως και έγινε, έτσι την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου, αφού είχα ενημερωθεί από την προηγούμενη ότι έχει φτάσει στο κατάστημα, πήγα και το παρέλαβα από το κατάστημα. Μετά από 3 περίπου ώρες, όταν και έφτασα σπίτι μου άνοιξα την συσκευασία για να βάλω την κάρτα μου. Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως το κινητό είχε προεγκατεστημένo τo μενού της Wind αντί για αυτό της Vodafone. Μετά από επικοινωνία μου με τον υπεύθυνο του καταστήματος, του γνωστοποίησα την πρόθεση μου να επιστρέψω το κινητό καθώς δεν ήταν αυτό που είχα παραγγήλει. Ύστερα από αρκετή ώρα τεταμένης – ενίοτε – συζήτησης και μεγάλη αγένεια του υπευθύνου, ο οποίος ειρωνευόταν ασταμάτητα, αντί να προσπαθεί να με εξυπηρετήσει, αποφάσισα να μεταβώ στο κατάστημα του για να προσπαθήσω να τον μεταπείσω και να του εξηγήσω το λάθος του ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Οι λέξεις ανένδοτος, ειρωνικός, αγενέστατος είναι λίγες για να περιγράψουν την συμπεριφορά του, σύμφωνα με την άποψη του το τηλέφωνο ήταν άκρως λειτουργικό και δεν μπορούσε να επιστραφεί. Μετά από κάθε άρνηση να παραδεχθεί το λάθος του αποφάσισα να κινηθώ νομικώς. Όχι γιατί δεν κάνει την δουλειά του το κινητό, αλλά γιατί η απάτη και η αλαζονεία είναι χαρακτηριστικά που δεν αρμόζουν σε επαγγελματίες.
    Απλώς ντροπή.

  • Avatar
    JohnKarak

    Φίλε επαγγελματία, νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα να αναφέρεις προσωπική εμπειρία ή συγκεκριμένα περιστατικά που έχεις ακούσει από “πολύ κόσμο” όπως αναφέρεις και να αφήσεις τις γενικότητες.

  • Avatar
    Επαγγελματίας

    Ωραία η διαφήμιση και εξαιρετικό το blog…αλλά το http://www.play247.gr όπως αναφέρουν και τα προηγούμενα σχόλια δεν έχει επαγγελματισμό και όντως χρησιμοποιεί απαράδεκτες πρακτικές.Έχω ακούσει τα ίδια από πολύ κόσμο.Τόσο διαφημιστές που τους άφησαν απλήρωτους όσο και καταναλωτές που μπήκαν στη διαδικασία να αγοράσουν κάτι από αυτούς. Η αγένεια , η τσιγκουνιά και η κακή εξυπηρέτηση μετά την πώληση τους χαρακτηρίζει.Δεν πρόκειται για σοβαρή επιχείρηση και δε χαίρομαι που επεκτείνουν την γαιδουριά τους και στο Μαρούσι.Καλύτερα να έκλειναν και στην Πάτρα μπας και νιώσει δικαίωση ο κόσμος που κορόιδεψαν ως τώρα.

  • Avatar
    mod

    Προσοχή. Το συγκεκριμένο κατάστημα αρνείται συστηματικά να αντικαταστήσει προϊόντα εντός των 7/15 ημερών όπως προβλέπεται από τον Ν2251/1994 τ.3043/2002. Υποστηρίζουν ότι οι πελάτες θα πρέπει να έρθουν σε επαφή με την αντιπροσωπία του προϊόντος, δεν δίνουν άμεσα RMA, την μια μέρα υποστηρίζουν ότι το προϊόν βρίσκεται στο απόθεμα και σε 5 λεπτά το αφαιρούν από το site τους.

    Η επικοινωνία είναι απαράδεκτη, οι υπάλληλοι αγενέστατοι.
    Δυστυχώς, έχουμε μπεί στην διαδικασία καταγγελίας στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

    mod

  • Avatar
    Antonis

    -10

    To katastima pou exei talaporisi ena soro kosmo!
    Afou ekane tsampa diafimisi afise olous tou bloggers
    kai tous webmasters APLIROTOUS!

    Diavaste sxetika
    http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=32121
    http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=32156

    *Pedes poli kali i douleia sas sto Xblog alla to sigekrimeno eshop
    einai epeiikos APARADEKTO!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα