Η Huawei έγινε η Νο. 1 κατασκευάστρια κινητών στην Ελλάδα

Huawei Mate 10 Pro water

Η Apple, στις ΗΠΑ και σε άλλες μεγάλες χώρες, κάνει τις πιο πετυχημένες καμπάνιες για να προωθήσει τα τελευταία προϊόντα της, που όσο ακριβά και αν είναι πουλάνε σαν τρελά, όμως στην Ελλάδα μία άλλη εταιρία κυριαρχεί χάρη στις επιτυχημένες καμπάνιες της: η κινέζικη κατασκευάστρια ηλεκτρονικών Huawei.

Όπως ανακοίνωσε σε μία εκδήλωση που πραγματοποίησε στη καρδιά της Αθήνας τη Τσικνοπέμπτη, η Huawei έχει αποκτήσει από το Δεκέμβριο του 2017 το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των κινητών τηλεφώνων στη χώρα μας. Με άλλα λόγια ξεπέρασε την Apple και τη Samsung και έγινε η μεγαλύτερη κατασκευάστρια κινητών στην Ελλάδα, παρά την αργοπορημένη είσοδό της στην αγορά και το μικρό όνομα που είχε μέχρι πρόσφατα.

Ο Lin Bing, Country Manager, Terminals – Huawei Ελλάδος δήλωσε:

«Η Huawei μετά από μια επιτυχημένη στρατηγική 2 ετών βρέθηκε τον Δεκέμβριο στην 1η θέση με μερίδιο αγοράς 24,7% – από μόλις 4,2% το 2015 –  ενώ παρουσίασε ταυτόχρονα εντυπωσιακή άνοδο και στο brand consideration το οποίο αποδεικνύει στην πράξη την αναγνώριση από το καταναλωτικό και τη δυναμική της εταιρείας στην Ελλάδα.»

Lin Bing, Country Manager, Terminals Huawei Greece
Ο Lin Bing διοικεί την Huawei Ελλάδος.

Πιο αναλυτικά, το 2017 η Huawei βρισκόταν στη δεύτερη θέση, όμως τους τελευταίους μήνες του έτους έτρεξε κάποιες άκρως επιτυχημένες καμπάνιες που της χάρισαν τη κορυφή. Συγκεκριμένα τον Οκτώβριο που μας πέρασε είχε μερίδιο 19.4%, το Νοέμβριο είχε μερίδιο 23.2% και το Δεκέμβριο το ποσοστό άγγιξε το 24.7%.

Η άνοδος της εταιρίας είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή όταν βλέπουμε την αύξηση του μεριδίου χρόνο με τον χρόνο:

  • Μέσο μερίδιο του 2015: 4.2%
  • Μέσο μερίδιο του 2016: 12.6%
  • Μέσο μερίδιο του 2017: 17%

Αυτή η ξαφνική άνοδος στις πωλήσεις έφερε, φυσικά, και περισσότερα λεφτά στα ταμία της Huawei Ελλάδος. Τα έσοδα της ελληνικής θυγατρικής αυξήθηκαν κατά 40% το 2017 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (για όλες τις συσκευές της), και φέτος αναμένεται να δει την ίδια αύξηση.

Όλα αυτά, όμως, είχαν και ένα αρνητικό αντίκτυπο για τους καταναλωτές: η μέση τιμή πώλησης των συσκευών της Huawei ανέβηκε λίγο, όπως επιβεβαίωσε και η ίδια η εταιρία. Τρανό παράδειγμα αποτελεί το περσινό Huawei P10 Lite, μια κίνηση που δέχτηκε αρνητικά σχόλια από πολλούς.

Huawei P10 Lite Trusted Review on XBLOG.GR
Το Huawei P10 Lite ήταν ένα καλό mid-ranger αλλά δεν άρεσε στον κόσμο η αύξηση της τιμής.

Σύμφωνα με την εταιρία, «το 2017 αποτελεί ορόσημο για το success story της Huawei και το νέο έτος έχει μπει εξίσου δυναμικά δίνοντας νέα ώθηση στην στρατηγική ανάπτυξης. Με καινούριες συσκευές, νέες καμπάνιες, πραγματικά πελατοκεντρικό after sales service με δωρεάν Pick Up & Return ή Same Day repair με επίσκεψη σε ένα από τα official centers σε Αθήνα ή Πάτρα, η εταιρεία ενισχύει ακόμα περισσότερο τη σχέση της με το καταναλωτικό κοινό, εμβαθύνοντας στον τρόπο με τον οποίο αυτό χρησιμοποιεί το smartphone του, απόδειξη του γνήσιου ενδιαφέροντός της και της ειλικρινούς προσπάθειάς της να κατανοήσει τα «θέλω» και τις ανάγκες του και να καταστεί ένα πραγματικό premium love brand.»

Η σταθερά ανοδική πορεία της Huawei δεν περιορίστηκε μόνο στην Ελλάδα καθώς στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και τη Σκανδιναβία ξεπέρασε το 20% και σήμερα αποτελεί έναν εκ των τριών μεγαλύτερων κατασκευαστών smartphones παγκοσμίως, καταλαμβάνοντας μάλιστα την 1η και τη 2η θέση σε πλήθος ευρωπαϊκών αγορών.

Πως κατάφερε η Huawei να γίνει η Νο. 1 κατασκευάστρια κινητών στην Ελλάδα; Πολύ απλά, δεν πέρασε μήνας μέσα στο 2017 που να μην έτρεξαν κάποια καμπάνια. Στις αρχές του έτους είχαμε το λανσάρισμα της ναυαρχίδας Huawei P10, έπειτα είχαμε μια καλοκαιρινή καμπάνια με δώρα για το κινητό, μετά έτρεχαν προσφορές για τα σχολεία, τον Οκτώβριο έτρεχαν το Smartphone Festival, ύστερα είχαμε τη Black Friday και τέλος τον Δεκέμβριο έκλεισαν τον χρόνο με κάτι απίστευτες προσφορές, όπως 1+1 κινητό δώρο.

Για το 2018 η Huawei ευελπιστεί να κρατήσει τη πρωτιά, το μέσο μερίδιο να ανέβει στο 20% και φυσικά να αυξηθεί ο τζίρος της.