Το σποτ της Vodafone, πριν και μετά την παρέμβαση του Σ.Ε.Ε.

Συγκριτική διαφήμιση Vodafone

Από χθες το βράδυ προβάλλεται στην τηλεόραση το νέο διαφημιστικό σποτ της Vodafone με την σύγκριση ανάμεσα στα πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας και των τριών εταιριών, μετά την παρέμβαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας.

Όπως θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί με τα δύο διαφημιστικά σποτ της Vodafone, πριν και μετά την παρέμβαση του Σ.Ε.Ε., δεν υπάρχουν ουσιαστικές αλλαγές ανάμεσα στα δύο σποτ.

Το νέο σποτ έχει την έγκριση του Σ.Ε.Ε., οπότε μένει να δούμε τώρα αν και με τι σποτ θα απαντήσουν COSMOTE και WIND

Δείτε τα δύο σποτ στο παρακάτω βίντεο και βρείτε τις διαφορές!

3 Σχόλια
  • Avatar
    Vasiliki

    χαχαχαχα!! Εχουν ξεφύγει πάντως οι εταιρίες κινητής!!Αυτό που κάνουν δεν είναι γκρίζα διαφήμιση? επιτρέπεται να αναφέρεσαι έτσι στο όνομα του ανταγωνιστή σου? Να αρχίσουν τότε και οι γαλοκτοβιομηχανίες να την λένε η μια στην άλλη ότι το γάλα τους ξινίζει κ.α.

  • Avatar
    JohnKarak

    @ Vasiliki: Η διαφορά είναι προς το τέλος του σποτ, εκεί που αναφέρεται στη Vodafone. Στο σποτ πριν την παρέμβαση του Σ.Ε.Ε. δεν αναφερόταν ότι για τις παροχές της Vodafone χρειάζεται ανανέωση χρόνου ομιλίας 10 ευρώ/μήνα, κάτι που αναφέρεται στο σποτ μετά την παρέμβαση του Σ.Ε.Ε..

    Next time σε θέλω πιο παρατηρητική!! 🙂

  • Avatar
    Vasiliki

    εγώ πάντως δεν το έπιασα…ποια είναι η διαφορά???

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα