Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 110

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 111
Πόσα PlayStation VR έχει πουλήσει η Sony; - XBLOG.GR
XBLOG logo @2x

Πόσα PlayStation VR έχει πουλήσει η Sony;


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 81

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 82

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 93

Η Sony έχει πουλήσει 1 εκατομμύριο κράνη PlayStation VR, όπως ανακοίνωσε η Γιαπωνέζικη κατασκευάστρια σήμερα. Το PlayStation VR λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο του περασμένου έτους και μέχρι τον Φεβρουάριο είχε πουλήσει 915,000 κομμάτια. Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό τα πάει αρκετά καλά, αφού τα HTC Vive και Oculus Rift μέχρι το τέλος του 2016 είχαν πουλήσει 420,000 και 243,000 κομμάτια αντίστοιχα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ερευνητικής εταιρίας SuperData. Η Sony δεν έχει καταφέρει να νικήσει τη Samsung η οποία έχει πουλήσει πάνω από 5 εκατομμύρια Gear VR, όμως η σύγκριση αυτών των δύο δεν είναι εντελώς δίκαιη. Ο Shawn Layden, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Sony Interactive Entertainment America, σχολίασε ότι «είναι απλά ένα εκατομμύριο κομμάτια» και έχουν ακόμα δουλειά μπροστά τους, αφού υπάρχουν 60 εκατομμύρια χρήστες του PS4. Ο ίδιος σχολίασε ότι το 2017 οι πωλήσεις θα αυξηθούν επειδή θα υπάρχει μεγαλύτερο απόθεμα και θα προβάλλονται περισσότερες διαφημίσεις – για παράδειγμα είπε ότι τα Χριστούγεννα ήταν δύσκολο να βρεις ένα PlayStation VR και για να μην έχουν δυσαρεστημένους καταναλωτές δεν το προωθούσαν. Αυτή τη στιγμή η εταιρία προσπαθεί να λανσάρει περισσότερο περιεχόμενο εικονικής πραγματικότητας για το κράνος και εξετάζει το ενδεχόμενο για μικρότερα, ελαφρύτερα και ασύρματα κράνη.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.