XBLOG logo @2x

LG: Στόχοι για την βιωσιμότητα

To 2018, η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τους στόχους της για τη βιώσιμη διαχείριση και τη στρατηγική της για την επίτευξη αυτών των στόχων. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ακολούθησε την οδηγία που βασίζεται στο ESG με κύριο στόχο τη βιωσιμότητα. Στη συνέχεια, στις 21 Ιουλίου, δημοσίευσε την Έκθεση Αειφορίας για το 2021, μια παρουσίαση της προόδου που έχει κάνει τα τελευταία τρία χρόνια.

Sustainability 02

Το κύριο κομμάτι των προσπαθειών της LG για την ESG είναι να επιτύχει μηδενικές, αρνητικές, περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες. Στόχος είναι η επίτευξη ενός ποσοστού της τάξεως του 95% για ανακύκλωση αποβλήτων στους τόπους παραγωγής και μείωση των εκπομπών κατά την παραγωγή κατά το ήμισυ σε σχέση με αυτές του 2017, καθώς και μετάβαση σε 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2050.

Η LG επενδύει σε μεγάλο βαθμό στον σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών που συμβάλλουν σε ένα βιώσιμο μέλλον, με σχεδόν 2.000 προϊόντα της να αναγνωρίζονται από το 2019 ως περιβαλλοντικά υπεύθυνα από φορείς πιστοποίησης. Πέρυσι, 432 προϊόντα -από οθόνες και υπολογιστές έως κλιματιστικά και ψυγεία- έλαβαν την πιστοποίηση Energy Star από την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (EPA) και το Υπουργείο Ενέργειας (DOE).

Sustainability 03

Για να συμβάλει στη δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς, η LG επιδιώκει την ανάπτυξη μέσω ποικίλων δραστηριοτήτων που προωθούν τη συνύπαρξη κοινωνίας και επιχειρήσεων, με μεγάλη έμφαση στην ενδυνάμωση των τοπικών κοινοτήτων. Για παράδειγμα, περισσότερα από 71.000 άτομα συμμετέχουν αυτήν τη στιγμή στο πρόγραμμα Technology That Cares της LG για τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας μέσω της τεχνολογίας και των προϊόντων της LG, ενώ σχεδόν 2,8 εκατομμύρια σε όλον τον κόσμο συμμετέχουν στην πρωτοβουλία Trustworthy Partnership για την υποστήριξη της ανάπτυξης και της ανεξαρτησίας των επιχειρηματικών εταίρων της LG.

Επιπλέον, η LG πιστεύει στη σημασία της δημιουργίας κοινωνικής αξίας με τη βελτίωση της προσβασιμότητας των προϊόντων, ώστε όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να επωφεληθούν από αυτά. Μέσα από την εφαρμογή των τεχνολογιών και των λύσεων της στο αρχικό στάδιο ανάπτυξης κάθε προϊόντος, η LG είναι πεπεισμένη ότι μπορεί να κάνει τα προϊόντα της πιο εύχρηστα και προσιτά σε ηλικιωμένους, άτομα με ειδικές ανάγκες και άλλους καταναλωτές με σωματικές ιδιαιτερότητες.

Sustainability 04

Παρά τις προκλήσεις, η ηγεσία της LG δεσμεύεται για τη συμμόρφωση με την ESG και την ανάπτυξη ενός συστήματος διαχείρισης ESG, με στόχο την προώθηση της διαφορετικότητας, του ορθολογισμού και της διαφάνειας, υιοθετώντας μια ESG κουλτούρα εντός της εταιρείας. Το ταξίδι προς τη βιώσιμη ανάπτυξη με τη μεγιστοποίηση των θετικών περιβαλλοντικών αξιών και την επιδίωξη ανάπτυξης χωρίς αποκλεισμούς για όλους είναι, ουσιαστικά, η φιλοσοφία του LG’s Good Life.

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε την πλήρη αναφορά για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ολοκληρωμένες πρωτοβουλίες LG της ESG.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.