Το Google Chrome θα μπλοκάρει αυτόματα τις ενοχλητικές διαφημίσεις

Η Google ανακοίνωσε ότι ο browser Google Chrome θα μπλοκάρει από το 2018 τις όλες τις ενοχλητικές διαφημίσεις στις ιστοσελίδες. Με αυτό τον τρόπο ο κολοσσός του Διαδικτύου θα αναγκάσει τους ιδιοκτήτες ιστότοπων να συμμορφωθούν και να αρχίσουν να τοποθετηθούν διακριτικές διαφημίσεις στις σελίδες τους αν θέλουν να έχουν κέρδος.

Οι διαφημίσεις που θα μπλοκάρει ο Google Chrome περιλαμβάνουν αυτές που “πετάγονται” σε νέα καρτέλα ή παράθυρο όταν πατάμε ένα σύνδεσμο ή απλά ανοίγουμε τη σελίδα, τις βίντεο-διαφημίσεις που παίζουν αυτόματα με ήχο, τα μεγάλα banners που παραμένουν στο προσκήνιο, διαφημίσεις που καταλαμβάνουν το 30% της οθόνης στα κινητά, τις διαφημίσεις σε όλη την οθόνη και τις διαφημίσεις με αντίστροφη μέτρηση που αναγκάζουν τον χρήστη να τις δει πριν φορτώσει το περιεχόμενο της σελίδας.

Η Google αναφέρει:

«Είναι αλήθεια ότι οι περισσότεροι χρήστες έρχονται αντιμέτωποι με ενοχλητικές διαφημίσεις κατά την πλοήγηση τους στο Διαδίκτυο, όπως αυτές που παίζουν μουσική χωρίς να το περιμένουν ή αναγκάζουν τον χρήστη να περιμένει 10 δευτερόλεπτα προτού μεταβεί στη σελίδα. Αυτές οι απογοητεύσεις οδηγούν πολλούς χρήστες στη στροφή σε λογισμικό μπλοκαρίσματος διαφημίσεων, μια ενέργεια που ωστόσο φέρνει μεγάλα πλήγματα στα έσοδα των δημιουργών περιεχομένου, στους δημοσιογράφους, τους web developers και τους κινηματογραφιστές.»

Ουσιαστικά η Google θέλει οι διαφημίσεις τρίτων να δουλεύουν όπως οι διαφημίσεις του δικού της δικτύου, AdSense, οι οποίες επιτρέπεται να τοποθετούν μόνο στα πλάγια του κύριου περιεχομένου, δεν “παίζουν” αυτόματα με ήχο και γενικά δεν ενοχλούν τον χρήστη. Ακόμη, η εταιρία θα προσφέρει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων να ελέγξουν ποιες διαφημίσεις παραβιάζουν τα standards της με το εργαλείο Ad Experience Report.