Forthnet, 13 Ermis Awards φέτος

Με πλούσια συγκομιδή, συνολικά 13 βραβείων, αποχαιρετά η Forthnet, τα φετινά Ermis Awards. 3 gold, 6 silver και 4 bronze η σοδειά του 2009, που μπορεί αθροιστικά να καταλήγει στο «άτυχο» 13, αλλά αποδεικνύει και πάλι ότι οι βραβεύσεις δεν είναι θέμα τύχης. Είναι θέμα δημιουργικότητας, ομαδικότητας, καινοτομίας, αποτελεσματικότητας, όπως αναφέρει και η σχετική ανακοίνωση της εταιρίας.

Ειδικά στην κατηγορία banners, στην ομάδα Travel/ Entertainment/ Leisure/ Media, η Forthnet, ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος κερδίζοντας και τα 3 βραβεία της κατηγορίας. Εξίσου γόνιμο ήταν το έδαφος και σε άλλες δύο κατηγορίες, αυτές των web games και των integrated campaigns, όπου η Forthnet κέρδισε τα 2 εκ των 3 συνολικά βραβείων.

Ειδική μνεία, πρέπει να γίνει στη nova, που ανακηρύχτηκε μεγάλος νικητής της βραδιάς, αφού οι ενέργειες για τον 4ο κύκλο του prison break που είχε σχεδιάσει η ομάδα interactive marketing της Forthnet, απέσπασαν 4 βραβεία, δυο εκ των οποίων gold, μάλιστα το ένα στην ενότητα Direct!

Αναλυτικότερα στη φετινή διοργάνωση, η ομάδα interactive marketing της Forthnet βραβεύθηκε για τα έργα:

  • Ermis Gold: «Η εκδίκησή τους, τώρα αρχίζει!», Prison break 4ος κύκλος
    Ενότητα Direct: Business to consumer / καμπάνιες direct marketing μόνο μέσω direct καναλιών
  • Ermis Gold: «Η εκδίκησή τους, τώρα αρχίζει!», nova
    Ενότητα WEB: Banners / Travel/ Entertainment/ Leisure/ Media
  • Ermis Gold: «Bad Day? It’s time to travel», KLM
    Ενότητα WEB: Web Sites & Microsites / Travel / Entertainment / Leisure
  • Ermis Silver: «Escape», Hellenic Seaways
    Ενότητα WEB: Banners / Travel/ Entertainment/ Leisure/ Media
  • Ermis Silver: «Τι θέλουν οι άντρες;», Nivea For Men
    Ενότητα WEB: Banners / FMCG
  • Ermis Silver: «Bad Day? It’s time to travel», KLM
    Ενότητα WEB: Web Games
  • Ermis Silver: «Η εκδίκησή τους, τώρα αρχίζει!», nova
    Ενότητα WEB: Integrated Online Campaign
  • Ermis Silver: «Η εκδίκησή τους, τώρα αρχίζει!», nova
    Ενότητα WEB: Web Sites & Microsites / Media & Publications
  • Ermis Silver: «Στη κουζίνα με τη Χρυσή Ζύμη», Vivartia Α.Ε.
    Ενότητα WEB: Web Sites & Microsites / FMCG
  • Ermis Bronze: «Bad Day? It’s time to travel», KLM
    Ενότητα WEB: Banners / Travel/ Entertainment/ Leisure/ Media
  • Ermis Bronze: «Ένα λεπτό αρκεί», Anytime Insurance Online
    Ενότητα WEB: Banners / Finance & Insurance
  • Ermis Bronze: «Στη κουζίνα με τη Χρυσή Ζύμη», Vivartia Α.Ε.
    Ενότητα WEB: Web Games
  • Ermis Bronze: «Bad Day? It’s time to travel», KLM
    Ενότητα WEB: Integrated Online Campaigns
3 Σχόλια
  • Avatar
    Γιάννης Καρακατσάνης

    Όντως κάτι παίζει με το ermisawards.gr. Μέχρι προχθές πάντως που είχα μπει ήταν οκ.

  • Avatar
    Δημήτρης

    “Ειδικά στην κατηγορία banners, στην ομάδα Travel/ Entertainment/ Leisure/ Media”

    Δε ξέρω πωε βγαίνουν οι υποψηφιοτητες, αλλά ειδικά στη συγκεκριμένη κατηγορία τα 7 απο τα 9 υποψήφια μπάνερ είναι της forthnet… οπότε;

    ps είναι και marked as badware το site

  • Avatar
    yannidakis

    επειδη εχω παρακολουθησει πολλες διαφημισεις σε πολλες χωρες του κοσμου που εχω επισκεφθει κατα καιρους, εχει σημασια οταν επιμενω πως οι ελληνικες διαφημισεις ειναι απο τις καλυτερες, ειδικα αν αναλογιστει κανεις πως απευθυνονται σε μικρο ποληθυσμιακα, αλλα μεγαλο σε ζητηματα απαιτησεων target group.
    Φυσικα οι διαφημισεις διαδικτυου μας βρισκει αρκετα πισω, αλλα ειμαι σιγουρος πως κι εκει συντομα θα ειμαστε πρωταγωνιστες.
    Προσωπικα χαιρομαι για τις επιτυχιες της forthnet ως την βασικη εκπροσωπο του κρητικου επιχειρηματικου κλαδου στα βραβεια :[

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα