Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 110

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 111
Έρευνα: 1 στους 5 κάνει έρευνα αγοράς μέσω Facebook προτού αγοράσει ένα προϊόν! - XBLOG.GR
XBLOG logo @2x

Έρευνα: 1 στους 5 κάνει έρευνα αγοράς μέσω Facebook προτού αγοράσει ένα προϊόν!


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 81

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 82

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/xblog.gr/httpdocs/wp-content/plugins/wp-last-modified/wp-last-modified.php on line 93

Σε πολλούς από εμάς έχει συμβεί, πριν πραγματοποιήσουμε μια αγορά να στραφούμε στο internet για να αναζητήσουμε πληροφορίες για κάποιο προϊόν. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι, σταδιακά, όλο και περισσότεροι προτιμούν προτού ανοίξουν το πορτοφόλι τους, να «ανοίξουν» το Facebook!

Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από την Beyond and M Booth, στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και στην οποία συμμετείχαν 1500 καταναλωτές, ένας στους πέντε αναζητά τα υποψήφια προς αγορά προϊόντα στα social media προκειμένου να εντοπίσει κριτικές φίλων ή άλλων αγοραστών.

Πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα παραδέχτηκαν πως οι μηχανές αναζήτησης έχουν αντικατασταθεί από την αναζήτηση του Facebook, όπου και βρίσκουν τις επίσημες σελίδες των εταιριών, «εμπλουτισμένες» όμως με σχόλια χρηστών!

Επίσης, λιγότερο συχνά αγόραζαν προϊόντα για τα οποία δυσκολεύτηκαν ή δεν βρήκαν καθόλου πληροφορίες στο διαδίκτυο.

Οι περισσότεροι από εκείνους που αναρτούν πληροφορίες για προϊόντα ή υπηρεσίες που χρησιμοποίησαν, είναι νεαρής ηλικίας και έχουν φυσικά καλή σχέση με την τεχνολογία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η παρατήρηση πως στις καταναλωτικές αποφάσεις των συμμετεχόντων φαίνεται να βαρύνει περισσότερο η άποψη των social media.

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές εμπιστεύονταν περισσότερο το Facebook, το YouTube, καθώς και review sites ιδιαίτερα στις αγορές μουσικής ή ηλεκτρονικών ειδών και λιγότερο για οικονομικές επενδύσεις, ταξίδια ή εστιατόρια.

Μικρότερη επιρροή έχουν το Twitter, το Foursquare και η Wikipedia.

Όσον αφορά, τώρα, το ποσοστό των τελικών αγοραστών, μόνο το 30% θα πραγματοποιήσει την αγορά, μετά από αναζήτηση μόνο στο διαδίκτυο, το 25% δεν θα αγοράσει τελικά το προϊόν, ενώ οι υπόλοιποι πιθανόν να αναζητήσουν συμπληρωματικές πληροφορίες και από άλλες πηγές.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.