Ανευθυνότητα και ασυνέπεια και στην On Telecoms

Μέχρι τώρα έγραφα σχόλια και εντυπώσεις από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου ως πελάτης της Vivodi, κάτι που αρκετές φορές σήμαινε ανευθυνότητα και ασυνέπεια από τη μεριά της εταιρείας απέναντί μου, με αποτέλεσμα να ακολουθούν καταγγελίες στην ΕΕΤΤ, επιστολές στα περιοδικά κτλ…

Εδώ και μερικές μέρες γνωρίζω από πρώτο χέρι τι περνάει ένας φίλος για για να μπει στο δίκτυο της On Telecoms. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα: Στην isdn γραμμή του είχε μέχρι τώρα Vivodi, κάνει αίτηση την 1η Οκτωβρίου 2007 στην On Telecoms για το πρόγραμμα All in One (35 ευρώ/μήνα για τηλεφωνία, internet, τηλεόραση), η οποία υποτίθεται ότι αναλαμβάνει όλες τις ενέργειες για απενεργοποίηση της προηγούμενης εταιρείας κτλ.

Στις 29/10/2007 τον καλεί εκπρόσωπος της On Telecoms (το όνομα και ο αριθμός της θέσης της είναι στη διάθεσή μας) και τον ενημερώνει να συνδέσει τον εξοπλισμό που του είχαν στείλει γιατί η γραμμή του ενεργοποιήθηκε. Μετά τη σύνδεση του εξοπλισμού όμως δεν είχε ούτε τηλέφωνο, ούτε internet.

Σε επικοινωνία που είχε με τον ΟΤΕ του είπαν ότι εκκρεμεί αίτηση διακοπής, ενώ σε επικοινωνία που είχε με τη Vivodi του είπαν ότι είναι ακόμα ενεργός όσον αφορά στο internet και δεν έχει γίνει αίτηση μεταφοράς προς την On Telecoms. Όλα αυτά στις 31/10/2007, τρεις ημέρες δηλαδή μετά τη διαβεβαίωση από την εταιρεία ότι έχει γίνει η σύνδεση και όλα είναι οκ.

Χθες το μεσημέρι συντάξαμε και στείλαμε μία επιστολή στην On Telecoms ζητώντας άμεση απάντηση και λύση το συντομότερο δυνατόν στο πρόβλημα που έχει προκύψει. Η συγκεκριμένη γραμμή χρησιμοποιείται κυρίως για επαγγελματικούς σκοπούς, διαχείριση website κτλ και οι δουλειές μένουν πίσω, επειδή δυστυχώς και η On Telecoms ανήκει στις εταιρείες που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Ο φίλος μου περιμένει να δει αν και τι απάντηση θα λάβει προκειμένου να προβεί σε άλλες ενέργειες πλέον, όπως επιστολή σε όλα τα περιοδικά, καταγγελία στους αρμόδιους φορείς, ενώ δεν αποκλείεται και η άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματος

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on email

3 Απαντήσεις

  1. Αγαπητέ Κωνσταντίνε,

    δυστυχώς ήμουν από τους πρώτους συνδρομητές της ON και έζησα αυτά και πολλά άλλα – διακοπή τηλεφώνου για ένα μήνα χωρίς λόγο – όπως γλαφυρά τα περιγράφεις στην επιστολή σου. Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις. Τελικά κατάφερα να φύγω πριν ένα χρόνο περίπου και αφού έχασα 3 μήνες με την άλλη εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της – Vivodi. Συμφωνώ ότι πρεέπι να αντιδράσουμε μαζικά και νομικά. Φτάνει πια η πλήρης απαξίωση του πελάτη. Επ’ευκαιρία και μετά ένα χρόνο ήρθαν και παρέλαβαν τον εξοπλισμό…Τώρα τελευταία η συγκεκριμμένη εταιρεία κακοποίσησης των υπηρεσιών ευρυζωνικών συνδέσεων έχει σταμνατήσει τη διαφημιστική καμπάνια και ειλικρινά εύχομαι λόγω της κρίσης να κλέισει μιάς και πρεέπι να καθαρίσει η αγορά επιτέλους. Τώρα είμαι στη Vodafone σπίτι και έχω σταθερά τηλέφωνο και δίκτυο όχι με ιδιαίτερα υψηλές επιδόσεις – σε αυτό φταίει και η τοποθεσία της κατοικίας μου Καλαμάκι -Κοψαχείλα – αλλά με εξαιρετικό After Sales Service και αξιοπιστία / σταθερότητα. Οποιος άλλος καλός συμπάσχων έχει καλή και αξιόπιστη σύνδεση στη γειτονιά μου παρακαλώ να το κοινοποιήσει γιατί επιτέλους μετά 4-5 χρόνια στο ADSL δικαιούμαι να χω ταχύτητες download μεγαλύτερες από 4.000 kbps!! Νομίζω…

    Φιλικά
    Γιάννης

  2. Φίλοι μου

    Επειδή πιστεύω οτι κάποια στιγμή πρέπει όλοι μας να πάψουμε να αδρανούμε στα προβλήματα ποιότητας των υπηρεσιών που είναι υποχρεωμένοι να μας παρέχουν οι ‘αξιότιμοι’ κ. κ. πάροχοι, ας δημοσιοποιούμε κάθε μας πρόβλημα, ώστε να ενημερώνονται οι τυχόν νέοι πελάτες τους για την ποιότητα των υπηρεσιών τους.

    Σας παραθέτω αυτούσιο το κείμενο – διαμαρτυρία που έστειλα στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, στον Συνήγορο του Καταναλωτή, καθώς και στην ίδια την ON TELECOMS.

    Προς:
    1. On Telecoms Α.Ε. – Φαξ: 210 615 1300

    Κοινοποίηση προς ενέργεια κατά τις αρμοδιότητες της κάθε Αρχής
    2. Εθνική Επιτροπή Τηλεπικονωνιών και Ταχυδρομείων – Φαξ: 210 6105049
    3. Συνήγορο του Καταναλωτή – Φαξ: 210 6460414

    Αγαπητοί-ες κύριοι-ες,

    Είμαι κάτοχος της υπ’ αριθμόν 210 7627346 σύνδεσης τηλεφώνου και συνδρομητής ευρυζωνικών υπηρεσιών (Triple Play) της εταιρείας «ON TELECOMS». Αντιμετωπίζω ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το οποίο επί σειρά μηνών δεν επιλύεται παρά την υπαιτιότητα ως προς αυτό της εταιρείας.
    Συγκεκριμένα:
    Πρό δεκαμήνου περίπου, κατά τις ώρες αιχμής η ταχύτητα σύνδεσής με το διαδίκτυο έπεφτε σε πολύ χαμηλά επίπεδα, περίπου στο ¼ της κανονικής ταχύτητας που είχα κατά τις ώρες μη αιχμής. Προφανέστατα το γεγονός συνιστά παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης ως προς το μέγεθος και τη σταθερότητα του προσφερομένου εύρους ζώνης (bandwidth) και – σημειωτέον – ανεξαρτήτως του αριθμού συνδρομητών που εξυπηρετεί η εταιρεία.
    Μετά απο ταλαιπωρία αρκετών μηνών και άκαρπων τηλεφωνικών επικοινωνιών με τεχνικούς (κ. Κούβαρης, κ. Μάνος, κ. Πανάγος και πολλοί άλλοι) εστάλη τεχνικός της On Telecoms στο σπίτι μου, ο οποίος έλεγξε την γραμμή μέχρι το σπίτι μου, καθώς και όλες τις συνδέσεις στο υπολογιστικό μου σύστημα. Η σχετική αναφορά του προς την εταιρεία ήταν σαφέστατη: δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, ούτε στην γραμμή, αλλά κυρίως, ούτε και στις συνδέσεις εντός του σπιτιού μου, πράγμα που συχνά επικαλούνταν οι τεχνικοί κατά τις τηλεφωνικές μας συνομιλίες. Βλέπετε, η βλάβη στο σπίτι μου, είχε τη συνήθεια να εμφανίζεται μόνο… κατά τις ώρες αιχμής!!!
    Στη συνέχεια, κάποια στιγμή, το πρόβλημα, ξαφνικά ως δια μαγείας έπαψε να υφίσταται. Ωστόσο, προ διμήνου περίπου αυτό επανεμφανίστηκε με διαφορετική μορφή:
    Ενώ η ταχύτητα σύνδεσής μου με το διαδίκτυο ήταν σταθερή στα 1150 Kbps, ξαφνικά, χωρίς κανένα λόγο και χωρίς να αλλάξει το παραμικρό στο σύστημά μου, η ταχύτητα άρχισε να πέφτει – ανεξαρτήτως ωρών αιχμής – πολλές φορές ακόμη και στα 120 Kbps, και να παραμένει συνεχώς στην ίδια περίπου ταχύτητα, η οποία χαρακτηρίζεται ως απαράδεκτα χαμηλή για σύγχρονη ευρυζωνική σύνδεση. Διευκρινίζω ότι, την ταχύτητα της σύνδεσης την μετρώ με τρόπο που μου υποδείχθηκε απο τους ίδιους τους τεχνικούς της On Telecoms.
    Έκτοτε, κάθε φορά που συμβαίνει αυτό, επικοινωνούσα με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας και ανέφερα το πρόβλημα. Στις αρχές Δεκεμβρίου περίπου, επικοινώνησε μαζί μου κάποιος τεχνικός, του οποίου το όνομα μου διαφεύγει και μου είπε ότι διαπίστωσε πως «συσωρεύτηκαν πολλά λάθη στα πακέτα δεδομένων που διακινούνται» και ότι θα έκανε κάποιες ενέργειες αποκατάστασης. Όντως, μετά απο λίγες ώρες, η ταχύτητά μου επανήλθε στα συνηθισμένα επίπεδα (περίπου 1150 Kbps). Δυστυχώς όμως, την περασμένη εβδομάδα το συγκεκριμένο πρόβλημα επανήλθε.
    Η τελευταία μου επικοινωνία ήταν προ ολίγων ωρών με την τεχνικό της εταιρίας κυρία Μέλλου, η οποία μου δήλωσε ότι είναι η υπεύθυνη του τεχνικού τμήματος και ότι επικοινωνεί η ίδια μαζί μου επειδή μέχρι τότε δεν είχε λυθεί το πρόβλημά μου. Παρά τις προσπάθειές της κατά τις αλλεπάλληλες συνομιλίες μας, το πρόβλημα δεν λύθηκε και τότε επεστράτευσε τις ίδιες αβάσιμες δικαιολογίες τις οποίες έχω ακούσει επανειλημμένως τους τελευταίους μήνες, δηλαδή ότι κάτι συμβαίνει κατά… περιόδους στο σύστημά μου, αγνοώντας την αναφορά του ίδιου του τεχνικού τους ότι όλα στο σύστημά μου βαίνουν καλώς (σημειωτέον ότι μετά από την αναφορά δεν υπήρξε καμμία μεταβολή στην παραμέτρους της σύνδεσής μου που έλεγξε ο τεχνικός). Επίσης, όταν ζήτησα έν όψει αυτού του αδιεξόδου απο την κ. Μέλλου το όνομα κάποιου πιο υψηλά ιστάμενου από αυτήν που να είναι σε θέση να λύσει το πρόβλημά μου, μου απάντησε οτι… δεν το θυμάται !!!!!!!!!!!!!!!, για να με παραπέμψει τελικώς στο εταιρικό φαξ, στο οποίο επίσης αποστέλλω το παρόν.
    Εν όψει των ανωτέρω, δηλαδή της απαράδεκτης αδυναμίας ή δυστροπίας της εταιρείας παρά τις συμβατικές υποχρεώσεις της να παράσχει ικανοποιητική λύση στο συνεχιζόμενο πρόβλημά μου, παρακαλώ για τις άμεσες δικές σας σχετικές ενέργειες.

    Αθήνα 17.2.2009

    Κωνσταντίνος Αλέστας (υπογραφή)

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
    Κωνσταντίνος Αλέστας
    Προγραμματιστής Η/Υ
    Γραβιάς 18 – Βύρωνας – Τ.Κ. 16232
    Τηλέφωνα: 2107627346 & 6945791676
    Fax: 2107628294

  3. Παιδιά το ίδιο πρόβλημα και χειρότερα αντιμετοπισα κι εγώ
    και ακομα αντιμετοπίζω με την ON TELECOMS.
    Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ όπως πολύς άλλος κόσμος.
    Το κακό ξεκινά από την αρχή.

    Πρώτα μου έκοψαν την παροχή του ΟΤΕ και μετά 5 μέρες μου
    έστειλαν τον εξοπλισμό , συγκεκριμένα η παροχή υπηρεσιών
    της συγκεκριμένης εταιρίας ξεκίνησε στις 24-12-2007 .

    Και απο τότε ξεκινά ο Γολγοθάς μου.
    Οπως ήμουν συνδεδεμένος, ξαφνικά χανόταν η σύνδεση μου
    ανοιγόκλινα το Router και 2 στις 5 φορές η σύνδεση επανερχόταν.

    Επικοινωνούσα 4-5 φορές την ημέρα χ 30 λεπτά αναμονής την
    κάθε φορά, αναφέροντας το πρόβλημα και οι
    υπεύθυνοι -ανευθυνοι μου έλεγαν οτι μπούρδες τους έρχοταν
    στο μυαλό πχ να μετακινήσω το τηλ σε άλλο δωμάτιο, να αλλάξω
    spleater , k.a. πολλά.
    Στις 10-01-2008 μετά από πολλα τηλεφωνήματα , εκνευρισμό και
    ταλαιπωρία (3-4 φορές την ημέρα επισκεπτόμουν internet Cafe)
    ήρθε στο σπίτι μου τεχνικός της εταίριας
    (με χρέωση δική μου παρακαλώ)
    και μου είπε οτι το πρόβλημα είναι στην καλωδίωση του σπιτιού
    επειδή είναι παλιά και κάπου βραχυκυκλώνει.
    Με κόστος μεγάλο και ζημιά στο σπίτι μου τράβηξα καινούργιο
    καλώδιο απευθείας από το εξωτερικό κουτι στον μόντεμ.
    Το ιντερνετ δούλεψε 2-3 μέρες με τα ίδια προβλήματα
    (αποσυντονισμός του μόντεμ), και ξαφνικά στις 18-01-2008
    δεν είχα καθόλου INTERNET, ταυτόχρονα δεν μπορούσα να δεχτώ
    εισερχόμενες κλήσεις και στις 20-01-2008 νέκρωσαν τα πάντα

    ούτε INTERNET , ούτε τηλέφωνο ούτε φυσικά on TV την οποία
    υπηρεσία ουδέποτε συνάντησα.
    Σε απεγνωσμένα τηλεφώνηματα στην εταιρία , προσπαθούσα να
    βρώ άκρη και λύση , αλλά μάταια .
    Οι τηλεφωνητές με άκουγαν σαν ψυχαναλυτές μην μπορώντας να
    δώσουν λύση ούτε καν απάντηση.
    Από 18-01 -2008 έχω ζητήσει τεχνικό να δει το πρόβλημα και
    μέχρι σήμερα 30-01-2008 καμία απάντηση .
    ΚΑΙ είμαι 12 ημέρες ημέρες χωρίς τηλ και ιντερνετ.
    Τον λογαριασμό όμως θυμήθηκαν να τον στειλουν 45 ευρώ,

    Σήμερα έκανα αίτηση διακοπης απο την εταιρία και επαναφοράς
    στον ΟΤΕ ΠΡΆΓΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΆΡΕΙ 20 ήμερες ακόμα.
    Στό ΟΤΕ που πήγα για να κάνω αίτηση επανασύνδεσης ,δύο πριν
    από μένα είχαν παρόμοια προβλήματα και ζητούσαν επαναφορά
    στον ΟΤΕ.

    Εστειλα επίσης καταγγελία στην ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ &
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΩΝ .

    Λοιπόν παιδιά μακριά από την ONTELECOMS μακριά και αγαπημένοι.
    Ας έκαναν λιγότερη διαφήμιση
    και ας παρείχαν μεγαλύτερη τεχνική υποστήριξη.
    Δεν καταλαβαίνουν οι ηλίθιοι οτι η μεγαλύτερη διαφήμιση μιας
    εταιρίας είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες οι οποίοι προτρέπουν
    φίλους και γνωστούς να προσχωρήσουν στην εταιρία και όχι
    να τους αποτρέπουν.

    Φιλικά

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.