Αλλαγές στις γραμμές του ΗΣΑΠ και μπόλικη διαφήμιση στα ΜΜΕ

Η διοίκηση του ΗΣΑΠ επιτέλους αποφάσισε να ξεκινήσει τα έργα αλλαγής των γραμμών του δικτύου του, προκειμένου τα δρομολόγια να διεξάγονται με μεγαλύτερη ασφάλεια και επιτέλους χωρίς τους ενοχλητικούς θορύβους, που ακούμε κατά την κίνηση των συρμών πάνω στις υπάρχουσες γραμμές.

Λόγω των εργασιών, σήμερα και αύριο, οι σταθμοί στα Πετράλωνα, το Θησείο και το Μοναστηράκι δεν θα λειτουργήσουν, ενώ από τις 26 Ιανουαρίου μέχρι τις 13 Μαρτίου 2009 η συχνότητα των δρομολογίων σε όλο το δίκτυο του ΗΣΑΠ θα είναι μειωμένη, μέχρι να ολοκληρωθούν δηλαδή οι εργασίες.

Κάτι άλλο που θα ήθελα να προσθέσω, είναι ότι εδώ και μία περίπου εβδομάδα ο ΗΣΑΠ έχει ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια για τις αλλαγές. Την προηγούμενη Κυριακή είδα διαφημιστικές καταχωρίσεις στις εφημερίδες, ενώ αυτές τις μέρες πήρε το μάτι μου σποτάκια στην τηλεόραση.

Θα είμαι πολύ καχύποπτος αν πιστέψω ότι η διαφημιστική εκστρατεία έχει να κάνει έστω και λίγο με την γνωστή εγκληματική ενέργεια κατά της Κωνσταντίνας Κούνεβα, η οποία εργάζεται στην ΟΙΚΟΜΕΤ ΑΕ, εταιρεία που έχει αναλάβει τον καθαρισμό των σταθμών και άλλων εγκαταστάσεων της ΗΣΑΠ ΑΕ.

Το λέω με την έννοια ότι “μπουκώνοντας” τα ΜΜΕ με διαφήμιση, είναι σαν να τους λες μην πολυ-ασχολοηθούν με το θέμα, με αποτέλεσμα αυτό να ξεχαστεί στο πέρασμα του χρόνου.

Από την άλλη βέβαια, σε σχετική ανακοίνωση της ΗΣΑΠ ΑΕ διαβάζω, μεταξύ άλλων:

Μάλιστα στην ΑΕ ΗΣΑΠ έχουν κατατεθεί αντίγραφα σχετικών ελέγχων, από τις κατ΄εξοχήν αρμόδιες υπηρεσίες για εργασιακούς ελέγχους, δηλ. αυτές του Σώματος Επιθεωρήσεως Εργασίας, από τα οποία προκύπτει ότι δεν διαπιστώθηκε παράβαση των εργατικών ή άλλων διατάξεων.

Μακάρι να είμαι εγώ ο καχύποπτος, αλλά κάτι δε μου κολλάει σε αυτή την υπόθεση…

[photo by Ava Babili]

3 Σχόλια
  • Avatar
    fot

    Ναι, (μάλλον*) πεταμένα λεφτά είναι. Ναι, δεν είναι καλή κίνηση την συγκεκριμένη χρονική περίοδο … μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά (κάτι που κάνει από ότι φαίνεται).

    Αλλά αυτό είναι άσχετο με το βασικό ζήτημα (του αν είναι συνδεδεμένη η προβολή του ΗΣΑΠ την συγκεκριμένη χρονική περίοδο με το θέμα της άνανδρης επίθεσης). Προσωπικά πιστεύω ότι έτυχε. Βέβαια θα ήθελα να δω και κάποια κίνηση από τον ΗΣΑΠ για αυτό το θέμα. Πέρα από την ηθική και υλική ενισχύση … κάτι που να δείχνει ότι είναι on top της κατάστασης. Πχ. ότι αλλάζει εταιρεία καθαρισμού (όχι απαραίτητα καλό) ή κάποιο άλλο αντίστοιχο μέτρο κοινωνικής ευαισθησίας.

    * Το “μάλλον” επειδή εξυπηρετούν έναν σκοπό. Της προβολής, του image making, και σε μικρότερο βαθμό του public awareness για τις αλλαγές … διαφήμιση που οφείλει ούτως ή άλλως να κάνει ο ΗΣΑΠ. Το αν πετυχαίνει αυτόν τον σκοπό, η συγκεκριμένη διαφήμιση, είναι άλλο θέμα πάλι. Θα προτιμούσα να την είχαν συνδυάσει και με κάτι του στυλ “χρησιμοποιήστε τα Μ.Μ.Μ. επειδή πλέον είναι πιο γρήγορα, πιο φιλικά στο περιβάλλον, μπλα μπλα μπλα”.

  • Avatar
    Γιάννης Καρακατσάνης

    @fot από κεκτημένη ταχύτητα έγραψα καταλάθος Μαρτίου! Ναι, σίγουρα θέλει χρόνο, απ΄την άλλη όμως μου φαίνονται πεταμένα λεφτά.

    Προς τι η τόση προβολή στα ΜΜΕ; Θα μπορούσαν να ενημερώσουν το επιβατικό κοινό με κάποιο υλικό στους σταθμούς κλπ.

  • Avatar
    fot

    Από τις 26 Ιανουαρίου όχι Μαρτίου!
    Εκτός και αν ο χρόνος για τον ΗΣΑΠ μετράει ανάποδα…

    Δεν θα έλεγα πάντως ότι η διαφημιστική εκστρατεία του ΗΣΑΠ έχει να κάνει το παραμικρό με το θλιβερό γεγονός. Δεν συνδέονται καθόλου. Μια καμπάνια για να ετοιμαστεί θέλει (κάποιο) καιρό. Απλά έτυχε (δυστυχώς από όλες τις πλευρές)…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα