Περικοπές στον ΟΤΕ: Τι αλλάζει, Ποιες παροχές κόβονται

Κτίριο ΟΤΕ

Στη λήψη μέτρων προχωρά ο ΟΤΕ, στοχεύοντας στη μείωση του λειτουργικού κόστους της εταιρίας και τη διασφάλιση της βιωσιμότητάς της, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση που εστάλη στα μέσα ενημέρωσης. Δείτε αναλυτικά τι αλλάζει και ποιες παροχές κόβονται από το προσωπικό της εταιρίας!

Τα παρακάτω μέτρα είναι επιβεβλημένα λόγω της οικονομικής κρίσης και με δεδομένα τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά και τα οικονομικά αποτελέσματα του 2010, ώστε η εταιρία να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό και τις ρυθμιστικές προκλήσεις, να συγκρατήσει την πτωτική πορεία των εσόδων και να επενδύσει σε δίκτυα νέας γενιάς και νέες τεχνολογίες.

Οι αλλαγές | Ποιες παροχές κόβονται

Στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ισχύσουν τα παρακάτω μέτρα, κάποια από τα οποία αφορούν όλους τους εργαζομένους και κάποια άλλα συγκεκριμένες κατηγορίες εργαζομένων.

Συγκεκριμένα:

  • Θεσπίζεται εβδομαδιαίο ωράριο εργασίας στον ΟΤΕ από 1η Μαΐου 2011, αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στον ιδιωτικό τομέα (40 ώρες την εβδομάδα).
  • Μειώνονται από 1η Μαρτίου 2011 κατά 15% τα εξόδα κίνησης που λαμβάνουν οι προϊστάμενοι σε όλες τις βαθμίδες, πέραν των προβλεπομένων με συλλογική σύμβαση εργασίας.
  • Μειώνεται στο ελάχιστο δυνατό η υπερωριακή απασχόληση από 1η Μαρτίου 2011 με την καθιέρωση κυλιόμενων βαρδιών στους τομείς που είναι αναγκαίο (καταστήματα, call centers), την χορήγηση της προβλεπόμενης -από την εργατική νομοθεσία- αμοιβής για εργασία Κυριακές και αργίες, δηλαδή με προσαύξηση +75% και μια μέρα ρεπό για 8ωρη εργασία αντί προσαύξησης +175% για 5ωρη εργασία, όπως εφαρμόζεται μέχρι σήμερα στον ΟΤΕ, ενώ η προθέρμανση και συντήρηση των υπηρεσιακών οχημάτων θα γίνεται εντός του ωραρίου.
  • Καταργούνται από 1η Μαΐου 2011 τα λεωφορεία που διαθέτει η εταιρία για να μεταφέρει το προσωπικό που εργάζεται στο Μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι. Θα γίνει αναπροσαρμογή των οδοιπορικών κατοικίας, διατηρούνται τα λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού προς την Πάρνηθα στο κέντρο Logistics και τις αποθήκες ΟΤΕ, όπως επίσης διατηρείται και το λεωφορείο μεταφοράς προσωπικού μεταξύ Μεγάρου ΟΤΕ και σταθμού ΗΣΑΠ στην Νερατζιώτισσα.
  • Καταργείται το επίδομα οδήγησης υπηρεσιακού αυτοκινήτου από 1η Μαρτίου 2011.
  • Μειώνεται το εφάπαξ bonus που χορηγείται κάθε χρόνο για την είσπραξη επισφαλών απαιτήσεων.
  • Μειώνεται το επίδομα ισολογισμού που χορηγείται σε ετήσια βάση.

Ποια τα οφέλη από τις περικοπές;

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΤΕ, τα οφέλη από τις παραπάνω αλλαγές και τις περικοπές αναμένεται να ανέλθουν σε 32 εκατομμύρια ευρώ.

Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ανέφερε ότι «το κόστος εργασίας είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της δομής του κόστους του ΟΤΕ και ανέρχεται στο 46% αυτού ή στο 35,3% των εσόδων».

«Το 2010 διαμορφώθηκε στα 766 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας κατά 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα από τα πάγια! Η πορεία μεταμόρφωσης του ΟΤΕ σε μια ισχυρή ανταγωνιστική εταιρία χρειάζεται να συνεχιστεί με ταχύτερους ρυθμούς. Το 2011 οι προσπάθειές μας για ανάσχεση του ρυθμού μείωσης των εσόδων και της κερδοφορίας μας θα ενταθούν», είπε ο κ. Τσαμάζ.

Κατηγορίες
Τεχνολογία

Ιδρυτής και συντάκτης του XBLOG.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ