Η Thinkdigital γιορτάζει την Γιορτή των Ερωτευμένων ενώνοντας με τη διαφημιστική αγορά περισσότερους από 850.000 καταναλωτές που αγαπούν την Τεχνολογία και τα Gadgets μέσω του νέου εξειδικευμένου καναλιού στόχευσης που δημιούργησε, με το όνομα Tech Lovers Channel.
Το κανάλι στόχευσης του συγκεκριμένου κοινού απαρτίζουν μερικά από τα δημοφιλέστερα ελληνικά Online Μέσα Τεχνολογίας, όπως το xblog.gr, το away.gr, το byteme.gr, το adslgr.com, το mobile-news.gr, το skroutz.gr, to insomnia.gr και το gameover.gr.
«Η Τεχνολογία και τα Gadgets είναι αναπόσπαστο μέρος της σύγχρονης ζωής και το κοινό που ενδιαφέρεται γι΄αυτά είναι ένα από τα μεγαλύτερα στα οποία απευθύνονται οι διαφημιζόμενοι. Η Thinkdigital μέσα από το Tech Lovers Channel συγκεντρώνει για πρώτη φορά αυτό το κοινό για τη διαφημιστική αγορά», δήλωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, Δ/νων Σύμβουλος της εταιρίας.
Σχετικά με τη thinkdigital
Η Thinkdigital είναι το μεγαλύτερο δίκτυο Ψηφιακών Μέσων στην Ν.Α. Ευρώπη. Παρέχει σε διαφημιστές και διαφημιζομένους υπηρεσίες που επιτρέπουν τη στοχευμένη επικοινωνία με τα κοινά που τους ενδιαφέρουν. H Thinkdigital είναι επίσης ο επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του MSN και των προϊόντων Windows Live, στην Ν.Α. Ευρώπη.
Μπορεί να σας ενδιαφέρει επίσης
Περισσότερα στην ενότητα Internet
Η Google πούλησε την υπηρεσία Zagat για κριτικές εστιατορίων
Η Google είχε εξαγοράσει το Zagat το 2011 σε μια προσπάθεια να προσφέρει αξιόπιστες κριτικές εστιατορίων στα αποτελέσματα της μηχανής …
Η Apple χρησιμοποιεί servers της Google για το iCloud
Η Apple επιβεβαίωσε ότι χρησιμοποιεί την υπηρεσία Google Cloud για να αποθηκεύσει τα δεδομένα των χρηστών του iCloud. Αναφορές …
Το χρηματοοικονομικό phishing αντιπροσωπεύει για πρώτη φορά πάνω από το 50% των επιθέσεων phishing συνολικά
Το 2017, οι anti-phishing τεχνολογίες της Kaspersky Lab ανίχνευσαν πάνω από 246 εκατομμύρια απόπειρες χρηστών να επισκεφτούν διαφορετικά είδη ιστοσελίδων …
3 Σχόλια
Λάμπρο, καταρχήν σ΄ευχαριστώ που μας διαβάζεις αυτά τα χρόνια! Όσον αφορά τα banners με τις «απάτες», επίτρεψέ μου να έχω διαφορετική γνώμη: Στις σελίδες που επισκέπτεται όποιος κάνει κλικ στις συγκεκριμένες διαφημίσεις στις οποίες αναφέρεσαι, υπάρχουν όροι χρήσης, τους οποίους υποχρεούται να διαβάσει κανείς και να αποδεχθεί πριν συμμετάσχει. Συνεπώς η οποιαδήποτε χρέωση (που δεν γίνεται από εμάς αλλά από τις εκάστοτε εταιρίες) γίνεται εν γνώσει του χρήστη που συμμετέχει στέλνοντας sms.
παιδιά sorry για το άκυρο αλλά παρακολουθώ χρόνια το xblog και τέτοιες απάτες στις διαφημίσεις δεν είχα ξαναδεί
είναι κρίμα να προσπαθείτε να κοροιδέψετε τους αναγνώστες σας με δήθεν διαγωνισμούς που κάνετε με δώρο iPhone και να δίνουμε το κινητό μας και να μας χρεώνεται τόσο πολύ
πραγματικά είμαι απογοητευμένος με αυτές τις κομπίνες που έχετε αλλά θα σας πω ένα μπράβο γιατί βοηθάτε την actionaid της οποίας είμαι χρόνια μέλος και υποστηρικτής.
συγνώμη για το μεγάλο σχόλιό μου
καλή συνέχεια