Η Vodafone βοηθάει στη δημιουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου του ΟΑΣΑ

Η τοποθέτηση τερματικών για τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στα ΜΜΜ της Αττικής ολοκληρώθηκε και η ΟΑΣΑ επέλεξε την Vodafone για την βοηθήσει να ολοκληρώσει αυτό το εγχείρημα.

Πιο συγκεκριμένα, η Vodafone Ελλάδας ανεδείχθη ανάδοχος του διαγωνισμού του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο πλαίσιο του έργου «Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις Εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ με ΣΔΙΤ».

Η Vodafone Ελλάδας θα προσφέρει ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που περιλαμβάνουν δίκτυα οπτικών ινών και σύγχρονες εφαρμογές για κινητά.


Διαβάστε επίσης: Ιδρύεται το ελληνικό Εθνικό Κέντρο Διαστημικών Εφαρμογών (ΕΚΔΕ)


Η κυρία Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια Εταιρικών Πελατών της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε:

«Η Vοdafone Ελλάδος προσφέρει τεχνολογίες αιχμής και μέσα από καινοτόμες λύσεις, παρέχει στην κοινωνία υποδομές για καλύτερες υπηρεσίες και ποιότητα ζωής. Έχοντας δημιουργήσει τις κατάλληλες υποδομές και διαθέτοντας εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, η Vodafone είναι ένας από τους ηγέτες στην παροχή καινοτόμων λύσεων και εφαρμογών IoT σε παγκόσμιο επίπεδο. Το Internet of Things βρίσκεται στον πυρήνα του οράματος της Vοdafone για την κοινωνία των Gigabit, καθώς υπόσχεται βελτίωση της ανταγωνιστικότητας για όλες τις επιχειρήσεις. Μέσα από επενδύσεις και συνεχείς βελτιώσεις, είμαστε δεσμευμένοι να παρέχουμε σύγχρονες και ποιοτικές υπηρεσίες ποιότητας οι οποίες φέρνουν τις ελληνικές επιχειρήσεις στον 21ο αιώνα».

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα ονομάζεται “ATH.ENA” και θα έχει αυτό το σχέδιο επάνω του:
ATH.ENA Card design

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on email

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.