XBLOG logo @2x

Τέλος εποχής για τη Forthnet, έφτασε η νέα Nova

NOVA 2021
Εικόνα από την εκδήλωση τύπου της Nova.

Ο όμιλος United Group, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους στη νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε τη Τρίτη 15 Ιουνίου τη νέα εποχή της Nova. Η Nova πέρασε στα χέρια της United πριν από λίγο καιρό και προστέθηκε στο μεγάλο χαρτοφυλάκιο της εταιρίας με παρόχους ίντερνετ και τηλεόρασης.

Η United μπήκε στην ελληνική αγορά το 2020 και έχει ως στόχο να μεταμορφώσει τη Nova σε έναν ολοκληρωμένο “παίχτη” με νέες τεχνολογίες και περιεχόμενο. Θα επενδύσουν συνολικά €200 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του χρόνου, ενώ υπάρχει πλάνο για τα επόμενα 5 χρόνια. 150€ έχουν ήδη επενδυθεί για την εξαγορά, την αναδιαμόρφωση και τα χρέη της ελληνικής εταιρίας. €50 εκατομμύρια θα επενδυθούν ακόμα μέσα στο 2021.

United Group Business Model
Το μοντέλο της United

Η εταιρία “Forthnet” μετονομάζεται σε Nova, με τον Παναγιώτη Γεωργιόπουλο στη θέση του CEO. Για να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή της, η Nova ανανέωσε το σήμα της:

Nova Logo 2021
Το νέο σήμα της Nova

Η νέα Nova θα επενδύσει πολλά λεφτά στο περιεχόμενο τηλεόρασης, καθώς και στο streaming, και ανακοίνωσαν ότι θα προβάλλουν τα ακόλουθα πρωταθλήματα μέσω των καναλιών Nova Sports:

  • LaLiga
  • BUNDESLIGA
  • COPPA ITALIA
  • SUPER LEAGUE
  • eredivisie
  • Jupiler PRO LEAGUE
  • UEFA NATIONS LEAGUE
  • UEFA EURO 2024 GERMANY
  • UEFA EURO 2028
  • FIBA Olympic Qualifiers 2024 & 2028
  • World Cup 2023
  • FIBA WORLD CUP
  • FIBA EUROBASKET
  • WIMBLEDON
  • ATPCUP
  • DAVIS CUP
Nova Sports Content From Season 2021 2022 2
Τα πρωταθλήματα του Nova Sports
Nova Sports Content From Season 2021 2022
Τα πρωταθλήματα του Nova Sports

Η United μέσα στους επόμενους μήνες θα μεταφορτώσει τόσο το περιεχόμενο όσο και τις τεχνολογίες της Nova, εκμεταλλευόμενη την υπάρχουσα τεχνογνωσία της. Θα εκσυγχρονιστούν όλοι οι τομείς της εταιρίας και θα λανσαριστούν νέα προϊόντα για να γίνει η Nova ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους στην Ελλάδα.

Στο χρονοδιάγραμμα της Nova συμπεριλαμβάνονται διαφημιστικές καμπάνιες για το νέο πρόσωπο και τα επερχόμενα προϊόντα της, λανσάρισμα του EON Connect στην Ελλάδα, ανάπτυξη της αλυσίδας καταστημάτων, γύρισμα ταινιών και ίσως η εξαγορά της WIND. Υπάρχει ενδιαφέρον για την εξαγορά της WIND από την United έτσι ώστε να επεκταθεί στην αγορά κινητής τηλεφωνίας, όμως η αντιπρόσωπος του ομίλου αρνήθηκε να επεκταθεί σε αυτό το κομμάτι και να σχολιάσει τις φήμες.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.