Systemgraph: Απέσυρε την αγωγή 200.000 ευρώ κατά δυσαρεστημένου πελάτη-blogger

Apple iMac

Πρόσφατα ο γιατρός Δημήτρης Παπαδημητριάδης αγόρασε έναν υπολογιστή Apple iMac. Διαπίστωσε κάποια προβλήματα στην οθόνη οπότε από το Public όπου τον είχε αγοράσει του είπαν να απευθυνθεί στο service της Systemgraph. Μετά το service ο υπολογιστής παρουσίασε ξανά προβλήματα… Και ο δυσαρεστημένος πελάτης αποφάσισε να γράψει την ιστορία-εμπειρία του στο blog maga.gr.

Είχε δημοσιεύσει την εμπειρία του και σε forum σχετικά με τις νέες τεχνολογίες, τους υπολογιστές κλπ και η Systemgraph είχε απαντήσει τότε ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον του δυσαρεστημένου πελάτη-blogger, όπως και έκανε, με αγωγή ύψους 200.000 ευρώ εναντίον του.

Τον τελευταίο μήνα δεκάδες χρήστες (ίσως και περισσότεροι) έγραψαν σε blogs, στο Facebook, το Twitter και γενικότερα στα social media, κρίνοντας ιδιαίτερα αυστηρά την Systemgraph, για την κίνησή της να προχωρήσει σε κατάθεση αγωγής, αντί να επισκευάσει σωστά το μηχάνημα του πελάτη και να προσπαθήσει να λύσει το θέμα εξωδικαστικά.

Το θέμα μάλιστα βγήκε και εκτός συνόρων, αφού ασχολήθηκαν με αυτό μεγάλα τεχνολογικά blogs και sites με αντικείμενο ειδικά τα προϊόντα της Apple.

Τελικά, αυτές τις μέρες, η εταιρία ανακοίνωσε την απόφασή της να αποσύρει την αγωγή, αναφέροντας στην ανακοίνωση ότι «στην προσπάθειά μας να προασπίσουμε το όνομά μας οδηγηθήκαμε σε μια αντίδραση υπερβολική και άστοχη».

Η Systemgraph δεσμεύτηκε επίσης «στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να δημιουργήσει ένα υγιές πλαίσιο διαλόγου με τους καταναλωτές, συμμετέχοντας ενεργά στην ψηφιακή κοινότητα και τα social media», όπως αναφέρει στην ανακοίνωση.

Παραθέτω την ανακοίνωση της Systemgraph και ακριβώς από κάτω την νέα ανακοίνωση του Δημήτρη Παπαδημητρίου.

Ανακοίνωση Systemgraph

Στην System Graph Technologies, δραστηριοποιούμαστε στο χώρο της Apple για περισσότερο από μία δεκαετία. Έχουμε οικοδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας υποστηρίζοντας τις ανάγκες τους με τη μεγαλύτερη δυνατή συνέπεια.

Στην υπόθεση με τον κ. Παπαδημητριάδη, η διαφωνία μας είχε επακόλουθο μια σειρά γεγονότων, τα οποία έπληξαν τόσο το ήθος όσο και την αξιοπιστία των ανθρώπων μας, και μας οδήγησε στην κατάθεση της αγωγής. Η κίνηση αυτή έγινε με μοναδικό κριτήριο την προάσπιση του ονομάτός μας και τίποτε άλλο. Δεν ήταν στις προθέσεις μας να αντιπαρατεθούμε με τα αδιαπραγμάτευτα δικαιώματα του καταναλωτή καθώς και την ελευθερία του να εκφράζει την άποψή του και να κάνει κριτική.

Aντιλαμβανόμενοι ότι στην προσπάθειά μας να προασπίσουμε το όνομά μας οδηγηθήκαμε σε μια αντίδραση υπερβολική και άστοχη, και δεχόμενοι πως τελικά πρόθεση του κ. Παπαδημητριάδη δεν ήταν να θίξει την φήμη και την αξιοπιστία μας, αποσύρουμε την σχετική αγωγή.

Ευχαριστούμε τους φίλους και πελάτες μας που μας στηρίζουν σε όλη την πορεία μας. Η υπόθεση αυτή αποτέλεσε για εμάς το κίνητρο για αυτοκριτική. Δεσμευόμαστε στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να δημιουργήσουμε ένα υγιές πλαίσιο διαλόγου με τους καταναλωτές, συμμετέχοντας ενεργά στην ψηφιακή κοινότητα και τα social media.

Ανακοίνωση Δημήτρη Παπαδημητρίου

Πληροφορήθηκα με ικανοποίηση την απόσυρση της αγωγής σε βάρος μου.

Η απόσυρση της αγωγής ήταν αυτονόητη, όσο αυτονόητη είναι και η αντικατάσταση του ηλεκτρονικού υπολογιστή μου. Η περίοδος υπό την απειλή αυτής της αγωγής ήταν μια περίοδος ψυχικής φθοράς και ιδιαίτερης συναισθηματικής φόρτισης για εμένα, την οικογένειά μου και το περιβάλλον μου. Αυτή η φθορά  δεν αποκαθίσταται και δύσκολα περιγράφεται στον γραπτό λόγο.

Στη διάρκειά της όμως βρήκα ανακούφιση στην ειλικρινή και συγκινητική συμπαράσταση πολλών ανθρώπων σε όλο το μήκος και το πλάτος του Διαδικτύου. Νιώθω βαθύτατη ευγνωμοσύνη  απέναντί τους.

Ωστόσο, από την ενασχόληση των μέσων με αυτή την αγωγή, έστω και με θετικό τρόπο, νιώθω ότι έχω εκτεθεί επώνυμα στον ίδιο βαθμό με την εταιρεία. Οφείλω εδώ να σημειώσω ότι δεν συμμερίζομαι υβριστικές επιθέσεις σε βάρος των εταιρειών, όπως επίσης δεν κατανοώ τις αντικαταναλωτικές πρακτικές τους.

Την Τρίτη 18.1.2011  στο Συνήγορο του Καταναλωτή θα έχω την ευκαιρία να διεκδικήσω τα καταναλωτικά μου δικαιώματα προς τις εταιρείες Systemgraph, iSquare και Public World. Αυτή η εξωδικαστική, δωρεάν και προβλεπόμενη από τη Δημοκρατία μας διαδικασία ήταν εκείνη που επέλεξα να ακολουθήσω από την πρώτη στιγμή. Περιμένω από την άλλη πλευρά μια ολοκληρωμένη πρόταση προκειμένου να επιλυθεί οριστικά η υπόθεση με την  αντικατάσταση του μηχανήματός μου, καθώς και με την καταβολή των εξόδων στα οποία υποχρεώθηκα για την προετοιμασία της νομικής άμυνάς μου για την “άστοχη”, όπως παραδέχθηκαν αυτή ενέργεια.

Θεωρώ ότι για εμένα αυτή και μόνο θα είναι η ουσία της επίλυσης της διαφοράς μας, η οποία σχετίζεται με μια πραγματική, μετρήσιμη και συγκεκριμένη κατάσταση: έναν ελαττωματικό υπολογιστή και την νομική υπεράσπιση της αξιοπρέπειάς μου.

3 Σχόλια
  • Avatar
    Aleximoros

    Διαφωνώ με τον Thanos.

    Σε αυτή την χώρα έχουμε βαρεθεί οι εταιρείες να μην αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πωλούν ή προσφέρουν. Και όταν λέω να μην αναλαμβάνουν το εννοώ. Πείτε μου πότε μια εταιρεία π.χ. στον χώρο της πληροφορικής και των επικοινωνιών σας εγγυήθηκε κάτι και να ισχύει στην πραγματικότητα. Λένε ας πούμε ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ κλήσεις και εννοούν 1500′ και τα υπόλοιπα με χρέωση. Λένε ΓΡΗΓΟΡΟ internet έως 20 Mbps και δεν εγγυόνται τίποτα, στην καλύτερη πιάνεις ένα πεντάρι (στις περισσότερες περιοχές τριάρι). Λένε απεριόριστο σε όγκο mobile internet και εννοούν 30GB τα οποία μάλιστα τα χρυσοπληρώνεις στο πάγιο. Λένε εγγύηση καλής λειτουργίας και εννοούν “αν σου χαλάσει, τότε με δικά σου έξοδα έλα να το δούμε και μετά από μερικές μέρες ίσως το πάρεις επισκευασμένο, ακόμα κι αν ήταν εντελώς καινούργιο και δικαιούσαι αντικατάσταση”.

    Χωρίς να ξέρω την υπόθεση του Δ.Π. με λεπτομέρεια και χωρίς να υποννοώ ότι η Systemgraph δεν έκανε (ή έκανε) καλά τη δουλειά της, νομίζω ότι τίθεται ένα ευρύτερο σημαντικό θέμα: κατά πόσο οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών και προϊόντων στην Ελλάδα κάνουν καλά τη δουλειά τους, ειδικά οι μεγάλες και με ποιόν τρόπο κάποιος φορέας θα τις υποχρεώσει (ενώ θα έπρεπε από μόνες τους να το κάνουν) να είναι τόσο αξιόπιστες όσο διαφημίζουν ότι είναι.

    Τέλος ρωτώ το εξής: Γιατί η φήμη κάποιας εταιρείας αξίζει περισσότερο από τον χρόνο και τα χρήματα ένός μεμονωμένου καταναλωτή/τελικού χρήστη; Όποιος κάνει εμπόριο ή προσφέρει υπηρεσίες θα πρέπει να ξέρει πως δεν έχει μόνο δικαιώματα και κέρδος αλλά και υποχρεώσεις και μάλιστα πολλές.

    Υ.Γ. Αν προκληθώ μπορώ να αναφέρω τουλάχιστον 3 περιπτώσεις δικής μου εξαπάτησης από εταιρείες (με πλήρη στοιχεία και λεπτομέρειες των περιστατικών)

  • Avatar
    Thanos

    Ο τύπος πρέπει να ήταν πυροβολημένος, για να απαιτεί αντικατάσταση από ένα μαγαζί το οποίο κάνει service και δεν είχε σχέση με την πώληση του υπολογιστή.
    Από την άλλη 200.000 είναι μεγάλο νούμερο. Όχι ότι θα τα παίρναν ποτέ αν κερδίζαν την δίκη. Που από ότι φαίνεται θα την κερδίζαν, και για αύτο είχαν σκυλιάσει όλοι.
    Αυτά είναι αμερικάνικα συστήματα: αν ξεροβήξεις θα σου κάνω αγωγή και σου παίρνω τα σώβρακα. Εδώ είναι ELLADA, δεν παιρνάνε αυτά.
    Θεωρώ ότι η εταιρία έπρεπε να κάνει μύνηση διεκδικόντας 1 ευρώ.
    Έτσι θα έβρισκε το δίκιο της και ο doctor δεν θα είχε να πει τίποτα.
    Έκανε όμως λάθος, και τώρα πλαιρώνει!!!!!

  • Avatar
    xristos

    Αναμενόμενο μετά από όλο το buzz που έγινε

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα