XBLOG logo @2x

Meet Visa: Παρουσίαση της ανανεωμένης εμφάνισης της Visa

Η  διεθνής εταιρεία τεχνολογίας πληρωμών, παρουσίασε σήμερα το “Meet Visa”, την πρώτη φάση εξέλιξης της εμπορικής της ταυτότητας, δίνοντας έμφαση στο πλήθος των νέων δυνατοτήτων που προσφέρει το δίκτυο της και στη δέσμευσή της να διευκολύνει την οικονομική ένταξη σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε απόλυτη συμφωνία με την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας, το πρώτο αυτό στάδιο περιλαμβάνει την έναρξη μιας δυναμικής παγκόσμιας καμπάνιας μάρκετινγκ, καθώς και μια πρώτη παρουσίαση της ανανεωμένης εμφάνισης του εμβληματικού brand της Visa.

Πριν από περίπου 60 χρόνια, όταν ιδρύθηκε η Visa, λίγοι μπορούσαν να φανταστούν έναν κόσμο χωρίς μετρητά και επιταγές. Το κύριο όραμα της Visa, να εισαγάγει ένα πιο ασφαλές, αξιόπιστο και πρακτικό νόμισμα σε ψηφιακή μορφή ξεκίνησε με μια απλή ερώτηση: Κι αν το χρήμα γινόταν πλήρως ηλεκτρονικό; Σήμερα, η Visa συνεχίζει να προβλέπει το μέλλον του ψηφιακού εμπορίου, παρέχοντας πρόσβαση μέσω του ασφαλούς παγκόσμιου δικτύου της που λειτουργεί για όλους, παντού.

«Οι άνθρωποι θεωρούν ότι «γνωρίζουν» τη Visa. Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις εμπιστεύονται τη δύναμη αυτών των “τεσσάρων γραμμάτων” που βλέπουν όταν ανοίγουν το πορτοφόλι τους, όταν πληρώνουν σε έναν αυτόματο πωλητή, μπαίνουν σε ένα κατάστημα ή όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται είναι πώς αυτά τα “τέσσερα γράμματα” συνθέτουν το πιο δυναμικό δίκτυο ανθρώπων, συνεργασιών και προϊόντων», τόνισε η Lynne Biggar, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος και Global Chief Marketing Officer της Visa. «Αποστολή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι η Visa δεν αποτελεί για το ευρύ κοινό απλώς μια εταιρεία πιστωτικών καρτών, αλλά ένα αξιόπιστο δίκτυο που δίνει ώθηση στο εμπόριο».

Ενώ η Visa συνεχίζει να διαμορφώνει τις φυσικές και ψηφιακές συναλλαγές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, παράλληλα βρίσκεται στο επίκεντρο της κυκλοφορίας κεφαλαίων. Η Visa είναι μια εταιρεία που βασίζεται στην πρόσβαση στην οικονομική ένταξη, με το δίκτυο της να συνδέει 3,6 δισεκατομμύρια λογαριασμούς, περισσότερα από 70 εκατομμύρια σημεία πώλησης και δεκάδες χιλιάδες συνεργάτες,  τροφοδοτώντας έναν συνολικό όγκο συναλλαγών της τάξεως των 11 τρισεκατομμύριων δολαρίων ετησίως. Μόνο τα τελευταία πέντε χρόνια, η Visa έχει επενδύσει 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε τεχνολογία για να διαμορφώσει το μέλλον του εμπορίου, προσφέροντας ένα διαφοροποιημένο σύνολο προϊόντων, υπηρεσιών και παροχών (Visa Financial Analysis 2020). Το δίκτυο της Visa βοηθά για παράδειγμα έναν gig-worker να πληρωθεί σε πραγματικό χρόνο, διευκολύνει τις συναλλαγές  μεταξύ ατόμων που μπορούν να στείλουν και να λάβουν χρήματα σε δισεκατομμύρια λογαριασμούς και κάρτες παγκοσμίως, διευκολύνει την πραγματοποίηση μεγάλων εταιρικών πληρωμών εντός και εκτός συνόρων.

Αποτυπώνοντας τον σκοπό της Visa, τα βασικά στοιχεία στην εξέλιξη του brand της περιλαμβάνουν:

Ταινίες “Meet Visa” που προβάλλουν τη δυναμική του δικτύου. Μια ταινία μικρού μήκους, που δημιουργήθηκε από το βραβευμένο δημιουργικό γραφείο Wieden + Kennedy σε σκηνοθεσία του Malik Hassan Sayeed. Η ταινία καλεί τον κόσμο να «γνωρίσει τη Visa», ένα  δίκτυο που εργάζεται για όλους. Το “Meet Visa” αποτελείται από μια σειρά συντομότερων ψηφιακών ταινιών και φωτογραφιών που δείχνουν το εύρος του δικτύου της Visa, που παρέχει πρόσβαση σε όλους και προωθεί το εμπόριο σε ολόκληρο τον κόσμο. Η ιδέα αυτού του project προέκυψε από την συνάντηση σημαντικών και πολύ διαφορετικών καλλιτεχνών, συμπεριλαμβανομένου του Sayeed. H Visa συνεργάστηκε επίσης με τη φωτογράφο Camilla Falquez και την σκηνοθετική ομάδα από την Αργεντινή Pantera & Co. αποτελούμενη από τους Brian Kazez, Pato Martinez και Francisco Canton, που αποτύπωσαν  στιγμιότυπα όπως:

Η νέα ταυτότητα του brand Visa συμβολίζει την αλλαγή. Η Visa είναι συνυφασμένη με την εμπιστοσύνη, την ασφάλεια, την αποδοχή και την ένταξη. Αυτές οι βασικές αξίες, πέραν του στόχου να διευκολύνουμε την πρόσβαση όλων στην παγκόσμια οικονομία, εκφράζονται μέσα από μια πιο σύγχρονη και δυναμική εταιρική ταυτότητα, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την κορυφαία διεθνή εταιρεία σχεδιασμού brand Mucho. Η καμπάνια «Meet Visa» δίνει μία πρώτη γεύση της εξελιγμένης εταιρικής ταυτότητα της Visa, η οποία θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στην χρονιά, με ανανεωμένα χρώματα για ψηφιακή χρήση, ειδική γραμματοσειρά για τη βέλτιστη ψηφιακή εμπειρία και ανανεωμένο λογότυπο, ειδικά σχεδιασμένο ώστε να εκφράζει τον σκοπό της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια του 2021, η νέα ταυτότητα της Visa θα παρουσιαστεί και στις 200+ χώρες και περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται, προβάλλοντας την κύρια επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας που περιλαμβάνει:

  • Πληρωμές από τους καταναλωτές, με έμφαση στην επέκταση της πρόσβασης και τη μετατροπή των πληρωμών ύψους 17 τρισεκατομμυρίων δολαρίων που πραγματοποιήθηκαν με μετρητά και επιταγές παγκοσμίως, σε ψηφιακές πληρωμές.
  • Νέες ροές πληρωμών, συμπεριλαμβανομένων διασυνοριακών πληρωμών από άτομο σε άτομο και μια σειρά υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας που βοηθούν τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να λειτουργούν στο σημερινό πλαίσιο, αλλά και την εταιρεία να αναγνωρίζει νέες πιθανές ευκαιρίες ανάπτυξης, ενισχύοντας παράλληλα την αποστολή της, που δεν είναι άλλη από το να καθιερώσει στην συνείδηση του κόσμου την Visa ως το πιο ασφαλές, ανθεκτικό και αξιόπιστο δίκτυο.
  • Ποικιλία προσφορών και λύσεων μέσω των αυξανόμενων συνεργασιών με fintechs και καθιερωμένες εταιρείες, σχέσεις με κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο και καινοτόμες τεχνολογίες που έχουν δημιουργηθεί για το μέλλον.

«Απεικονίζουμε την τολμηρή φιλοδοξία της Visa σε αυτήν την εξέλιξη του brand, ως έναν τρόπο να εκφράσουμε ποιοι είμαστε, τι πιστεύουμε και τι θέλουμε να καταφέρουμε», συνέχισε η Lynne Biggar. «Με τον κόσμο να επιστρέφει στην κανονικότητα και με τα κεφάλαια να κινούνται ολοένα και περισσότερο με νέους τρόπους, δεν υπάρχει καταλληλότερη στιγμή για να δείξουμε τη δουλειά που κάνουμε και τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει μια εταιρεία του μεγέθους της Visa ώστε να διευκολύνει τα άτομα, τις επιχειρήσεις και τις οικονομίες να ευδοκιμήσουν».

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.