XBLOG logo @2x

Εγγύηση laptops

Ήταν Ιούνης θαρρώ. Βασικά, δεν θαρρώ καθόλου, είμαι αρκετά σίγουρος. Δεν είχα κλείσει ένα μήνα που είχα αγοράσει το νέο μου laptop. Ένα HP 1199 ev, το οποίο εκτός από πανέμορφο είναι και αρκετά δυνατό. Να πω την αλήθεια μου, ερωτεύτηκα την αίσθηση που έχει το keyboard του και την ευκρίνεια της οθόνης του.

Ας είναι καλά ο Στέλιος που μου έκανε ένα demo στο δικό του με την 18άρα οθόνη.

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αγνοήσω τελείως την εγκατάσταση των Vista και να του περάσω τα Windows 7. Δεν με πείραζε που είναι ακόμα RC, αφού τα περισσότερα αρχεία τα σώζω σε ένα ευρύχωρο USB drive.

Αγοράζω κι ένα κομψότατο Microsoft Arc Mouse και ήμουν ο Steve Jobs ο ίδιος από άποψη designιάς.

Κάπου εκεί κάτι στράβωσε. Το ποντίκι σταμάτησε να δουλεύει. Βρε καλό μου. Βρε χρυσό. Τι τυράκι του υποσχέθηκα, τι γάτα έβαλα να το κυνηγήσει, το ποντίκι δεν ανταποκρινόταν σε τίποτα.

Το βγάζω από το laptop, το βάζω στο PC και δεν είχε κανένα πρόβλημα.

«Κάτι θα έχουν οι drivers για τα Windows 7» σκέφτηκα και δεν ασχοληθήκα για 2-3 μέρες λόγω έλλειψης χρόνου. Και όταν ασχολήθηκα είδα ότι η πιο απλή απάντηση ήταν φυσικά και η ορθότερη: Το ποντίκι δεν είχε τίποτα, αλλά η θύρα USB είχε καεί.

Την επόμενη μέρα το πάω για service στην Infoquest, ελπίζοντας να το έχω σε 1-2 μέρες, πριν το Σαββατοκύριακο.

Όμως, η επιγραφή στο χώρο του σέρβις είναι σαφέστατη: Ο χρόνος επισκευής είναι 5-7 εργάσιμες, πράγμα που σημαίνει ότι θα έμενα το Σαββατοκύριακο χωρίς laptop. Ρωτώντας τον υπάλληλο έμαθα ότι μπορεί να είναι και σε 4 εργάσιμες έτοιμο, πράγμα το οποίο με έκανε να πιστέψω ότι τουλάχιστον δε θα ξεφύγουμε από το όριο της πινακίδας.

Το πρώτο Σαββατοκύριακο χωρίς laptop το κατάπια. Όταν όμως πλησίαζε και το δεύτερο, κάπου άρχισε να κάνει την εμφάνισή του ένα στερητικό σύνδρομο. Με έπιασε ένα τρέμουλο στα χέρια, άρχισα να χτυπάω τα δάκτυλά μου σα να είχα keyboard μπροστά μου, η παλάμη μου πήρε ενα κυρτό σχήμα σαν να κράταγα το ποντίκι. Έπρεπε να δράσω, αλλιώς θα περνούσα κι άλλη βδομάδα κάνοντας δουλειά στο netbook.

Τηλεφωνώ για να παραπονεθώ, γιατί όταν σου λένε 5-7 εργάσιμες δεν πρέπει να παίζουν με τον πόνο σου, πόσο μάλλον με τη δουλειά σου.

Η απάντηση δια τηλεφώνου ήταν ασαφής. Ήταν κάπου μεταξύ του «περιμένουμε το ανταλλακτικό να μας έρθει από το εξωτερικό» και «μας ήρθε το ανταλλακτικό και θα το αντικαστήσουμε σήμερα».

Για να μην τα πολυλογώ, αφού πλακώθηκα δια τηλεφώνου με τον υπεύθυνο του σέρβις, του ζήτησα να μου πληρώσουν το χαμένο ανθρωποχρόνο μου (η απάντησή τους ήταν πως η εγγύηση τους δεν καλύπτει κάτι τέτοιο) και αφού έμεινα χωρίς υπολογιστή για ακριβώς δύο εβδομάδες, τελικά πήρα το laptop μου πίσω.

Δεν πάει ούτε μήνας που έγινε αυτό. Και μόλις σήμερα, που έγραφα την ιστορία μου και ενώ η τραυματική αυτή εμπειρία ήταν ακόμη φρέσκια, ανακοίνωσε το e-shop κάτι ριζοσπαστικό λες και ήταν κομμένο και ραμμένο για την περίπτωσή μου.

Αν σου χαλάσει το laptop, προχωράνε ευθύς αμέσως σε αντικατάσταση του laptop με καινούριο!

Ισχύει, εκτός από τα HP, και για Sony, Toshiba, Acer και φυσικά τα δικά τους τα Innovator.

Δηλαδή, εξηγήστε μου τώρα γιατί εγώ δεν είχα αγοράσει το laptop μου από το e-shop και το πήρα από αλλού. Όχι δηλαδή πείτε μου για να καταλάβω.

Ξέρεις τι είναι να σου χαλάει το laptop και να μη μπορείς να δουλέψεις;

Μέσα στο καλοκαίρι πρέπει να ψαχτώ αρκετά με το e-shop μου φαίνεται…

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.