XBLOG logo @2x

ΔΕΗ: Νέο website, iPhone & Android apps, Παρουσία στα Social Networks (αλλά όχι στο Facebook)

Μία σειρά από νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες ανακοίνωσε αυτές τις μέρες η ΔΕΗ, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αναβαθμισμένο website, εφαρμογή για iPhone και Android smartphones, αλλά και παρουσία στα social networks.

Αναβαθμισμένο site

Το www.dei.gr επανασχεδιάστηκε και κατά τη σύντομη περιήγησή μου σε αυτό λίγο πριν γράψω αυτό το post, μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλύτερο και πιο εύχρηστο από το προηγούμενο site. Μέσα από το dei.gr οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να κάνουν τις παρακάτω ενέργειες:

  • Πλοήγηση σε διαδραστικό χάρτη με όλα τα καταστήματα ΔΕΗ και τα σημεία όπου μπορεί να εξοφληθεί ο λογαριασμός της ΔΕΗ
  • Εξόφληση λογαριασμού online (υπάρχει σελίδα με links προς όλα τα συστήματα e-banking των τραπεζών)
  • Αλλαγή των στοιχείων και της διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού ΔΕΗ
  • Καταχώριση της ένδειξης του μετρητή
  • Αναλυτική ενημέρωση για προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος, ανά περιοχή

Apps για iPhone και Android smartphone

Οι χρήστες iPhone αλλά και Android smartphone μπορούν να βρουν στα app stores (iTunes για τους χρήστες iPhone και Android Market για τους χρήστες android κινητών) τις αντίστοιχες εφαρμογές της ΔΕΗ, μέσω των οποίων μπορούν να δουν συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας, αλλά πρόσβαση στις εξής υπηρεσίες:

  • Καταχώριση ένδειξης μετρητή
  • Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού
  • Πληρωμή λογαριασμού (και εδώ υπάρχει λίστα με τις τράπεζες και τα e-banking συστήματά τους για να εξοφλήσετε το λογαριασμό σας online)

Το iPhone app της ΔΕΗ βρίσκεται εδώ, ενώ το Android app θα το βρείτε εδώ. Τις επόμενες μέρες θα είναι διαθέσιμο και το app της ΔΕΗ για iPad.

Η ΔΕΗ στα social networks, αλλά όχι στο Facebook

Οι φωτογραφίες της ΔΕΗ στο FlickrΗ ΔΕΗ ενεργοποίησε λογαριασμό στο Twitter, έφτιαξε και account στο Flickr όπου μπορεί να δει κανείς φωτογραφίες από αιολικά πάρκα, φωτοβολταϊκούς και υδροηλεκτρικούς σταθμούς, ορυχεία, εργοστάσια παραγωγής και δίκτυα, απέκτησε και το δικό της YouTube channel όπου προβάλλονται τα σποτ της ΔΕΗ που παίζουν στην τηλεόραση και άλλο οπτικοακουστικό υλικό.

Μου φαίνεται πολύ περίεργο όμως το ότι ενώ έχει παρουσία σε Twitter, Flickr, YouTube, έμεινε χωρίς παρουσία στο Facebook. Κατά τη γνώμη μου πρώτα θα έπρεπε να φτιάξει σελίδα στο Facebook και μετά στα υπόλοιπα social networks. Για ποιο λόγο άραγε η ΔΕΗ έμεινε εκτός του δημοφιλέστερου social network;

Μήπως οι ανατιμήσεις στους λογαριασμούς της ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια, τα υψηλά τιμολόγια και τα όποια «σκάνδαλα» έχουν γίνει γνωστά για την επιχείρηση, φόβισαν τους υπευθύνους και αποφασίστηκε να μην έχει παρουσία η επιχείρηση στο Facebook;

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.