Χειμερινές Εκπτώσεις 2009: Τι να προσέξετε

Diesel Jeans

Πρώτη μέρα των χειμερινών εκπτώσεων σήμερα, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2009. Οι έμποροι ελπίζουν να αυξηθεί η αγοραστική κίνηση, ώστε να μειώσουν ως ένα βαθμό τη ζημία των προηγούμενων μηνών. Ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη για αύξηση της αγοραστικής κίνησης έχουν τα μικρά καταστήματα, που έχουν χάσει αρκετούς πελάτες, λόγω των μεγάλων καταστημάτων, των εμπορικών κέντρων κλπ.

Οι τιμές έχουν πέσει ήδη αρκετά στα περισσότερα καταστήματα, ενώ σε αρκετές περισπτώσεις η έκπτωση στις τιμές αγγίζει το 60%! Καλό είναι φυσικά να μην παρασυρθείτε από τις εκπτώσεις και αγοράσετε προϊόντα που δε χρειάζεστε πραγματικά και ακόμα περισσότερο να μη χρεώσετε την πιστωτική σας κάρτα, χωρίς να έχετε αργότερα τη δυνατότητα να αποπληρώσετε τα χρέη σας.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών:

  1. Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση, μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών.
  2. Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν τα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουν ελάττωμα και αγοράστηκαν την περίοδο των εκπτώσεων.
  3. Οι βιτρίνες των καταστημάτων δεν πρέπει να αλλάξουν, ώστε να είμαστε σε θέση να κάνουμε συγκρίσεις και σωστή επιλογή ειδών και τιμών.
  4. Η αναγραφή της τιμής, που ίσχυε, πριν τις εκπτώσεις και αυτής, που προκύπτει, από την έκπτωση, είναι υποχρεωτική.
  5. Οι Καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε, από τις διαφημίσεις. Οι ωραιοποιημένες εικόνες των εμπορευμάτων μπορούν να μας εξαπατήσουν.
  6. Πριν τις εκπτώσεις, πρέπει να επισκεφθούμε την αγορά, για να επισημάνουμε τα είδη, που ενδιαφερόμαστε να αγοράσουμε και να καταγράψουμε τις τιμές τους, πριν την έκπτωση.
  7. Πριν ξεκινήσουμε, για ψώνια, πρέπει να προγραμματίσουμε τις αγορές μας, σύμφωνα με τις πραγματικές μας ανάγκες, για να μην πέσουμε θύματα της υπερκατανάλωσης.
  8. Πριν αγοράσουμε οτιδήποτε, πρέπει να κάνουμε έρευνα αγοράς, να συγκρίνουμε τιμές και ποιότητα προϊόντων, ώστε να επιλέξουμε, σωστά.
  9. Πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα: Τις ενδείξεις ενιαίας έκπτωσης, στις βιτρίνες των καταστημάτων. Τα ποσοστά της έκπτωσης αφορούν καθορισμένες κατηγορίες ομοίων προϊόντων και όχι όλο το εμπόρευμα του καταστήματος.
  10. Αν αγοράζουμε προϊόντα, χρησιμοποιώντας δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχουμε κάθε λεπτομέρεια, για τους όρους, που διέπουν αυτή τη συναλλαγή.
  11. Απαιτούμε απόδειξη πληρωμής, για κάθε αγορά μας.
  12. Πρέπει να ελέγχουμε την ποιότητα και την προέλευση του είδους, που αγοράζουμε.
  13. Πρέπει να αποφεύγουμε το συνωστισμό και τις ώρες αιχμής.

Καλές αγορές, με σύνεση και υπευθυνότητα! Πριν φορτώσετε την πιστωτική σας, έχετε κατά νου ότι οι τράπεζες δεν αστειεύονται!

[via, photo by thinkretail]

3 Σχόλια
  • Avatar
    william

    Εγώ πάντως που είχα πάει Αγγλία πριν μια εβδομάδα και είχαν εκπτώσεις, ήταν πραγματικές εκπτώσεις που ξεκίναγαν από 50% έως 80% και όλα ήταν επώνυμα όχι όπως κάνουν εδώ να ανεβάσουν τις τιμές λίγο πριν τις εκπτώσεις για να τις ρίξουν πάλι στην κανονική τους τιμή που είχαν προ-έκπτωσης και να μας δίνουν τα υπόλοιπα που τους έχουν ξεμείνει.

  • Avatar
    klou

    Αυτό δεν μπορεί να γίνει από μεγάλα καταστήματα που ελέγχονται καθημερινά, παρά μόνο από μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

    Είναι πάντως φυσιολογικό στις βιτρίνες των καταστημάτων να βλέπεις περισσότερο «χειμωνιάτικα» ρούχα της σεζόν που φεύγει, μιας και οι νέες παραλαβές ποτέ δεν συμπεριλαμβάνονται στις εκπτώσεις.

  • Avatar
    Σοφία

    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ‘ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΕΙΔΗ ΣΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ; ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΟΤΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 1-2 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΒΛΕΠΑΜΕ ΝΑ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΒΙΒΤΡΙΝΕΣ ΑΠΟ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΝ, Η, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

Δωρεάν newsletter

Γίνε συνδρομητής στο newsletter μας και κέρδισε πλούσια δώρα στους διαγωνισμούς μας!