Τέλη Κυκλοφορίας 2010: Πόσα και πώς θα πληρώσετε

Mercedes SLK 200

Ξεκίνησε η αποστολή των ειδοποιητηρίων για τα σήματα – τέλη κυκλοφορίας 2010, τα οποία οι ιδιοκτήτες ΙΧ πρέπει να παραλάβουν μέχρι τις 31/12/2009, όπως λέει επίσημα το υπουργείο Οικονομικών, αν και κλασικά όπως κάθε χρόνο αναμένεται να δοθεί παράταση. Λιγότερα θα πληρώσουν όσοι έχουν αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε μετά την 1/1/2005, περισσότερα όμως θα πληρώσουν όσοι έχουν αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε πριν τις 31/12/2004, ειδικά δε αυτοί που έχουν αυτοκίνητα με ημερομηνία κυκλοφορίας την 31/12/1995 και πίσω. Δείτε πόσα θα πληρώσετε, καθώς επίσης και από πού θα προμηθευτείτε τα σήματα για το 2010.

Τέλη Κυκλοφορίας 2010 – Πόσα θα πληρώσετε

Για αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005

  • 786 – 1.357 κυβικά: 94 €
  • 1.358 – 1.928 κυβικά: 184 €
  • 1.929 – 2.357 κυβικά: 428 €
  • 2.358 κυβικά και άνω: 562 €

Για αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 31/12/2004

  • 786 – 1.357 κυβικά: 137 €
  • 1.358 – 1.928 κυβικά: 252 €
  • 1.929 – 2.357 κυβικά: 521 €
  • 2.358 κυβικά και άνω: 680 €

Για αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/1996 έως 31/12/1999

  • 786 – 1.357 κυβικά: 162 €
  • 1.358 – 1.928  κυβικά: 302 €
  • 1.929 – 2.357 κυβικά: 596 €
  • 2.358 κυβικά και άνω: 780 €

Για αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας πριν την 1/1/1996

  • 786 – 1.357 κυβικά: 187 €
  • 1.358 – 1.928 κυβικά: 352 €
  • 1.929 – 2.357 κυβικά: 671 €
  • 2.358 κυβικά και άνω: 880 €

Από πού θα προμηθευτείτε τα σήματα

Η διάθεση των σημάτων τελών κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών για το 2010, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου, έχει ανατεθεί σε 19 τράπεζες (Εθνική, Alpha Bank, Πειραιώς, Αγροτική, Εμπορική, Εurobank, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Citibank, Marfin Εγνατία, Κύπρου, Γενική, Millenium, Attica, Aspis, Probank, Proton, FBB, Ελληνική τράπεζα LTD, Πανελλήνια Τράπεζα), σε 15 συνεταιριστικές τράπεζες, στα Ταμεία Παρακαταθηκών και Δανείων, καθώς και στα ΕΛΤΑ.

Από τα παραπάνω σημεία θα γίνεται η διάθεση των σημάτων μέχρι τις 31/12/209. Από εκεί και μετά η διάθεση των σημάτων θα γίνεται αποκλειστικά από τις κατά τόπους ΔΟΥ.

Από τις ΔΟΥ θα μπορεί να προμηθευτεί κανείς το σήμα τελών κυκλοφορίας σε περίπτωση που δεν λάβει ειδοποιητήριο, αν χάσει το ειδοποιητήριο ή είναι λανθασμένος ο αριθμός κυκλοφορίας, τα οφειλόμενα τέλη ή αναγράφεται λανθασμένος ΑΦΜ ή άλλο στοιχείο.

Τέλος, αν αγοράσατε αυτοκίνητο μετά την 1/10/2009 θα προμηθευτείτε το σήμα τελών κυκλοφορίας 2010 από τις ΔΟΥ, αφού τεχνικά δεν είναι δυνατό να αποσταλεί ειδοποιητήριο σε νέους κατόχους.

Αντιδράσεις για τα αυξημένα τέλη

Δεν είναι λίγοι αυτοί που σκέφτονται να καταθέσουν τις πινακίδες τους και να μην πληρώσουν έτσι τα νέα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, ειδικά όσοι έχουν στην ιδιοκτησία τους αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε πριν το 1995, που σε αρκετές περιπτώσεις τα τέλη που θα κληθούν να πληρώσουν είναι σχεδόν ίσης ή λίγο χαμηλότερης αξίας από την αξία του αυτοκινήτου τους σήμερα! Πολλοί επίσης αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν να βγάζουν κανονικά κάρτα καυσαερίων και τώρα να πληρώνουν περισσότερα, αφού σύμφωνα με τα νέα «περιβαλλοντικά τέλη κυκλοφορίας», το αυτοκίνητό τους ρυπαίνει περισσότερο.

Μην ξεχνάμε επίσης και την κάκιστη ποιότητα των δρόμων στην Αθήνα, αλλά και τις άλλες μεγαλουπόλεις. Μέρος των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας πηγαίνουν και στην συντήρηση του οδικού δικτύου, το οποίο όμως όπως βλέπουμε καθημερινά μόνο καλοσυντηρημένο δεν είναι, με τις λακούβες και τα μπαλώματα να εμφανίζονται ανά μερικά μέτρα σε κάθε δρόμο, μικρό ή μεγάλο.

33 Σχόλια
  • Avatar
    giannispapaiwannou

    egw den plirwsa to prasino sima 350E, ti na perimenw twra? tha to faw sto ekatharistiko ths eforias??

  • Avatar
    ΤΕΟ

    ΡΩΤΑΝΕ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ
    ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ?? ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
    ΚΛΕΦΤΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.
    ΠΑΝΤΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΨΙΦΗΣΩ ΑΛΛΟ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ.

  • Avatar
    ΤΕΟ

    ΜΑΣ ΞΕΣΚΗΣΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
    ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΜΩΣ.
    ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
    Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΛΑΚΟΥΒΑΣ.ΑΥΤΟΙ ΚΛΕΒΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ.
    ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ. ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝΕ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ.
    ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΗΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ.
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ??????????????

  • Avatar
    Δημήτρης

    Επειδή μιλήσανε για πράσινα τέλη και αυξημένη φορολογία για τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ώς ενεργοβόρα, και δεδομένου ότι έχω ένα ένα 2.0 diesel Euro 4 με φιλτρο μικροσωματιδίων, θα ήθελα να επισημαίνω ότι:

    1. Το αυτοκινητό μου έχει πρασινο στίκερ (από TUV Γερμανίας) ως μη ρυπογόνο και ελεύθερη είσοδο σε όλες τις γερμανικές πόλεις. euro 4 με φίλτρο μικροσωματιδίων.

    2. Δεν είναι ενεργοβόρο δεδομένου ότι είναι diesel και μπορεί να συκγριθεί με πολλά χαμηλότερου κυβισμού αυτοκίνητα <1800 cc.

    3. Τα τέλη τα οποία πληρώνει το συγκεκριμμένο αυτοκίνητο στην Γερμανία είναι κάτω των 300 ευρώ και σημειωτέων ότι δεν υπάρχει καμμία άλλη επιβάρυνση (διόδια).

    Χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με οποιονδήποτε για το ποσό που πληρώνει αυτός, έαν είναι δίκαιο κ.τλ. τονίζω ότι:

    – Τα τέλη είναι ξεκαθαρό κλέψιμο του Κράτους προς τους πολίτες με δήθεν οικολογική συνείδηση. Πρέπει να κλείσουν οι μαυρές τρύπες του χρηματιστηρίου, Siemens, ομολόγων, Βατοπαίδι, αυθαίρετα σπίτια υπουργών, μίζες και πλήθως άλλων των οποίων δεν έχουμε μάθει.

    – Εάν αυτοί κλέβουν θα πρέπει να σκεφτούν ότι ο καθενας μπορεί να το κάνει. Είναι προτειμότερο να δείχνουν σεβασμο …αλλά ο σεβασμός είναι κάτι που τον κερδίζει κάποιος.

    Υ.Γ Ένας λάτρης του αυτοκινήτου ο οποίος δεν είναι διατεθειμένος να προσαρμοστεί!!!

  • Avatar
    PRINCE SERENGETI

    KΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΜΗΝΕΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΔΩΡΟ ΜΙΑ BUGGATI VAIRON Η ΟΠΟΙΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΕΞΑΚΟΣΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ.ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΔΕ ΕΝΤΟΝΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ.

  • Avatar
    Γιώργος

    Δεν συμφωνώ με τις αντιδράσεις για τα αυξημένα τέλη. Παρά την στρεβλή εφαρμογή είναι στην σωστή κατεύθυνση: βασίζονται στην απλούστευση παλιά αυτοκίνητα = ρυπογόνα => πληρώνουν περισσότερο. Μπορούμε να συζητάμε για ώρες αν ισχύει η ισότητα και κάτω από ποιές προϋποθέσεις. Μπορούμε ακόμα να βελτιώσουμε την δικαιοσύνη του νόμου: να εξετάζουμε την ισχύ και όχι μόνο τα κυβικά, την κατηγορία EURO, την χρήση (πχ. τα Km, το μέγεθος της οικογένειας, την επαγγελματική χρήση κλπ.). Η βασική όμως λογική είναι σωστή και ας χτυπάει τον κακομοίρη τον βιοπαλαιστή με το σαραβαλάκι του. Γιατί αυτό το σαραβαλάκι είναι φτηνό για αυτόν και ακριβό για όλους τους άλλους. Και όλα τα σαραβαλάκια στους δρόμους μας κοστίζουν τελικά πιο ακριβά.
    Στην Ελλάδα υπάρχει μια περίεργη αντίληψη στην σχέση δημόσιου/ιδιωτικού. Θεωρείται για παράδειγμα δικαίωμα η ελεύθερη στάθμευση στην Αθήνα ενώ αντικειμενικά δεν είναι δυνατή. Αντίστοιχα, θεωρείται δικαίωμα η κατοχή και χρήση ενός παλιού αυτοκινήτου/φορτηγού/λεωφορείου παρόλο που αυτό μπορεί να επιβαρύνει ή και να είναι επικίνδυνο για τους άλλους επειδή ο ιδιοκτήτης δεν έχει οικονομική δυνατότητα να πάρει πιο καλό. Κάποτε αυτή η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει.

  • Avatar
    Γιώργος Κ.

    Θα σας πω την ιστορία του πατέρα μου.
    Ο άνθρωπος είναι συνταξιούχος που αφού πλήρωνε 35 χρόνια ΤΣΑ και 15 χρόνια ΙΚΑ κατάφερε να παίρνει σήμερα σύνταξη κάτι λιγότερο από 800€. Το 1993 και με το μέτρο της απόσυρσης άλλαξε το παλιό του αυτοκίνητο με ένα καινούριο 1400 κ.ε. Έκτοτε συντηρεί αυτό το αυτοκίνητο ευλαβικά, δεν το έχει τρακάρει ποτέ (δηλαδή δεν έχει κοστίσει φράγκο στις ασφάλειες) και τα τελευταία έξι χρόνια δεν κάνει περισσότερα από 2000 χλμ το χρόνο (από το σπίτι στο ΙΚΑ, στο supermarket και στην λαική). Παρόλα αυτά κάθε χρόνο αυξάνεται η ασφάλεια (ένω μειώνεται-όχι πια- το bonus malus), αυξάνεται το κόστος του service και από φέτος αυξήθηκαν και τα τέλη.
    Που βρίσκεται ο πατέρας μου σήμερα;
    Κάθε χρόνο θέλει 100€ τουλάχιστον για service (χωρίς να υπολογίσουμε τυχόν βλάβες), 300€ ασφάλεια (που από Γενάρη θα αυξηθεί -όπως κάθε χρόνο- 30%) και από φέτος 352€ τέλη κυκλοφορίας. Σύνολο 750€ τουλάχιστον έτησιως (σχεδόν ένα μηνιάτικο της σύνταξης), για να έχει ένα αυτοκίνητο που δεν στοιχίζει πάνω από 1000€ (και δεν το αγοράζει πλέον κανείς).

  • Avatar
    Δημητρα

    Εγώ θα τα πληρώσω τα τέλη, άρα το αυτοκίνητό μου θα σταματησει να ρυπαίνει το περιβάλλον……………….

  • Avatar
    THEODOROS

    XRONIA POLLA SE OLOYS!!! AYTO POY EXW NA PO EINAI OTI DYSTYXOS EMEIS FTEME GIA OTI GINETE!!!EGO MENO AGGLIA KAI AYTA TA XALIA MAS DEN YPARXOYN POYTHENA!!EXO NA PSIFISO 20 XRONIA TWRA ,KAI DEN ME ENDIAFERI!!O LOGOS DIOTI DEN IDA KATI NA GINETE APO AYTOYS TOYS KLEFTES..KAI PANTA TIN PLIRONI O KOSMAKIS!!!!MAYRO SE OLOYS!!!BRIZOYME TOYS EGGLEZOYS KAI OLOYS TOYS ALLOYS ALLA PAIDIA EINAI DIKAIOI!!!OXI SE OLA FYSIKA ALLA STO SYSTIMA POY EXOYN POTE DEN ENIOSA NA APILOYME !!!!AYTA POY EKANA SE 5 XRONIA EDW STIN ELLADA DEN THA IXA KANI TIPOTA!!!!!!NIOTHO ANTHROPOS ME AXIES KAI OXI MALAKAS !!!EXW TO DIKAIOMA NA PLIRONO TELI KATHE EXAMINO TA OPIA ANERXONTE SE 110 LIRES DILADI 130 EYRO !!!AN EXO PLIRONO 12 MINES ME EKPTOSI !!!DILADI 180 LIREES DILADI 210 EYRO GIA ENA AUTOKINITO 6500 KIBIKON!!!STIN ELLADA EXO ENA FIAT 124 SPORT TOY 1974 SE ARISTI KATASTASI!!!DEN THA PLIROSO TIPOTA STOYS KLEFTES!!!!!THA TO PAO TO KAINOYRGIO XRONO KAI THA TO BGALO ME AGGLIKA NOYMERA!!!XWRIS NA PLIROSO TIPOTA LOGO PALEOTITAS!!!!SIMA 0 LIRES ASFALIA MIKTI 140 EYRO TO XRONO KAI TEKMIRIO MIDEN!!!!!AYTA TA LIGA EXW NA PO KAI ILIKRINA LIPAME GIA TA XALIA MAS!!!!!!!KLEFTES!!!!!

  • Avatar
    Λάμπρος Ελευθερίου

    Τελικά απ ότι βλέπω τα μεγάλα τουλάχιστον κόματα που είδαμε μέχρι σήμερα, λειτουργούν μόνο φοροεισπρακτικά και αφού μαζευτούν κάποια χρήματα, δημιουργούν ένα σκάνδαλο και αδειάζουν τα ταμεία. και πάλι απο την αρχή……

  • Avatar
    Λάμπρος Ελευθερίου

    γειά σας. Ζω στην πόλη της Καρδίτσας, έχω ένα TOYOTA RAV 4 2000 c.c.(1998c.c.) του ΄99 (29-01-1999)με άψογη κάρτα καυσαερίων και μου ζητάνε 746 € τέλη κυκλοφορίας για το 2010 και βλέπω στο δρόμο μικρότερα αυτοκήνιτα ιδίως κάτι 1000ρια επαγγελματικά μισότονα αλλά και επιβατικά που βγάζουν πίσω ντουμάνι καπνό.
    Αυτό λέγεται πράσινο ή οικολογικό κρητήριο; απορώ.
    Το πετρέλαιο με την νέα τεχνολογία έχει λιγότερους ρύπους απο την αντίστοιχη της βετζίνης, γιατί δεν απελευθερώνουν την κυκλοφορία του;
    Άν εγώ προσθέσω εγκατάσταση με λειτουργία και υγραερίου τι τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνω; (γίνετε πλέον νόμιμα με χαρτιά για το ΚΤΕΟ κ.λ.π.)

  • Avatar
    Μπαξεβάνηs Δημήτρηs

    Γιατί η πολιτεία δέν μάs δίνει τήν δυνατότητα στόν Δεκέμβρη και εφ΄’οσον έχουν κυκλοφορίσει τά νέα σήματα στά καινούργια οχήματα νά αγοράζουμε μία καί καλή τό νέο σήμα ? Είναι άδικο νά πληρώνουμε σήμα 12 μηνου καί νά κάνουμε χρήση μόνον μερικέs ημέρεs . Κάποτε θά πρέπει νά γίνουμε δίκαιοι νά σεβαστούμε τό κράτοs αλλά νά μάs σέβεται καί αυτό . Δείτε το Κε Παπανδρέου……….db

  • Avatar
    ΕΙΡΗΝΗ

    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 1998 ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ 746 ΕΥΡΩ?ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΝΑΚΑ ΛΕΕΙ 596 ΕΥΡΩ.ΕΜΑΣ Η ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ 746.

  • Avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΗ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ… ΜΕΣΑ ΣΤΗΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΕΛΕΙ ΚΙΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 352 ΕΥΡΟ ΕΝΟΙΚΙΟ 360 ΑΣΦΑΛΙΑ260.. ΚΟΙΝΟΧΡΙΣΤΑ ??? ΦΩΤΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ… ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΕ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΕΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΚΑΝΗ ΑΥΤΟ? ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΟ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΟ 704 ΕΥΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ ? ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΟ !!

  • Avatar
    kwstas

    ithela panta ena,oxi asaximo autokineto….mazepsa kapia lefta stin akri kai pira ena (fiesta st)2007modelo gia 7 xronia(danio).pou einai 1999cc…itane i pio eftixizmeni mera ston kosmo,gia mena.eimai 24 xrono.miso avto to kratos.kai drepoume pou eimai ellinas.mas pernoune kathi oniro gia, kaliteri zoi,,,,(kai meta mas apokaloune tromokrates,anarxiki,fasistes)epidi zitame avto pou mas anike.elikrona den mporo na perigrapso ta estimatamou.mas anangazoune na ginoume kleftes,tromokrates,dolofoni!!!!!!!KAI THA GINOUME!!!

  • Avatar
    giannis rizos

    pedia parte podilato den forologite akoma ego to skeftome.

  • Avatar
    KONSTANTINOS

    RE PAIDIA EGW TI NA PW? EXW 2 AUTOKINITA 2.000C.C. TO KA8ENA MONTELO 1991 KAI 1992. EKEI POU PERIMENA NA ER8OUN TA TELH 671 EURO GIA TO KA8ENA. BAM!!! SKANE KAI 150 EURO EIDIKO FORO GIA TO KA8ENA KAI MOU SKAEI TO KANTILI 821 EURO GIA TO KA8E AUTOKINITO… POU 8A TA BRW EGW 1642 EURO??? ALLA TI NA PEIS…

  • Avatar
    ΦΩΤΗΣ

    ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΙΣΗ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ!! ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

  • Avatar
    Θοδωρης

    Τα αυτοκίνητα εισαγωγής πληρώνουν λιγότερα στο Ελλαδισταν….
    Φίλος με τζιπακι 1600 κυβικών μοντέλο 2001 αλλά πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα 2009 πληρώνει 184 ευρώ

  • Avatar
    παναγιωτης

    παντος μας την εφερε λες και εμης δεν θελουμε καινουργιο αυτοκινητο θα μας αναγκαση να μας χρεωση να στηρηξουμε την ξενη οικονομια στα βενζηναδηκα δεν βαζη ταμιακες που μας κατακλευουν κ θα κονομηση κ το κρατος .. τους φοβατε..

  • Avatar
    Χρήστος

    Πήρα το ειδοποιητήριο για τα τέλη κυκλοφορίας. Επειδή το αυοκίνητο μου έχει πάνω από 2000 κ.ε. καλούμαι να πληρώσω και έκτακτη εισφορά. Ρωτάω:
    α) αυτή είναι μόνο για φέτος ή ουδέν μονιμότερον του προσωρινού;
    β) Γιατί τα δύο ποσά (τέλη και εισφορά) είναι στο ίδιο έντυπο; Εγώ θέλω να πληρώσω μόνο τα τέλη για ναπάρω το σήμα και για την εισφορά να προσφύγω στ Δ.Δ. γιατί η επιβολή της δεν είναι αντισταθμιστική.
    γ) αν πάω στην εφορεία και ζητήσω να πληρώσω μόνο για το σήμα το αίτημα μου θα γίνει δεκτό;

  • Avatar
    Δημήτρης Ν

    Σήμερα πήρα το ειδοποιητήριο για ένα μηχανάκι με πρώτο έτος κυκλοφορίας 2008 και μου λέει 18 ευρώ, ενώ σύμφωνα με το πίνακα θα έπρεπε να είναι μηδέν. Τι έγινε το μετανοιώσανε?

  • Avatar
    δημητρης

    ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΡΑΤΟΣ….ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΗ ΕΧΩΝΤΕΣ….ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 9/04 ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΩ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΤΕΟ Η ΝΑ ΤΟΥ ΒΓΑΛΩ ΚΑΡΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ;ΑΦΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ………ΞΕΦΤΙΛΑ ΗΤΑΝ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ.. ΚΥΡΙΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ( Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ )…… ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΞΗΣΑΤΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΣΧΕΔΟΝ 100% …ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ…ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ ΟΜΩΣ ΕΣΕΙΣ , ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ……ΑΗ ΣΙΧΤΗΡ ΠΙΑ….

  • Avatar
    Kostas

    ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΑΑΒ 2000 ΚΥΒΙΚΑ, ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ 1995 ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ. ΚΑΝΩ ΛΟΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 3.000 ΚΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡ.
    ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 500 ΚΥΒΙΚΑ, 2009 ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Π.Χ 15.000 ΧΛΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
    ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 746 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΑ 500 ΚΥΒΙΚΑ 28 ΕΥΡΩ?
    ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ. ΤΟ ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ, ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΥΤ/ΤΟ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

  • Avatar
    νικος

    ρε π….η μου μα την παναγια θα βρω διαληλωτες να παρουμε ολοι μαζι γαιδουρια κ να τα κυκλοφορουμε στο Συνταγμα και γυρω εκει, να τα αραξουμε μπροστα στη βουλη και οποιος μιλησει θα πουμε….μα ειναι φιλικα στο περιβαλλον….δεν ρυπαινουν… Αι στο διατανο και αυτοι κ τα τελη τους….πρασινα τελη και πρασινα αγογα….. αιντε

  • Avatar
    Γιάννης Καρακατσάνης

    Γιώργο, οι πίνακες είναι με το ύψος των τελών κυκλοφορίας που θα πληρώσουμε βάσει της απόφασης Παπακωνσταντίνου – Μπιρμπίλη.

  • Avatar
    Γιώργος

    Απ’οτι μαθαίνω τα τέλη με την νεα διάρθρωση ειναι:

    Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται για ΙΧ από 786 έως 1.357 κυβικά από 94-187 ευρώ, για Ι.Χ. από 1.358 έως 1.928 κυβικά από 184-352 ευρώ, για Ι.Χ. από 1.929 έως 2.357 από 428 έως 671 ευρώ και για Ι.Χ. άνω των 2.357 κυβικών από 562 έως 880 ευρώ.

    Οι πίνακες ειναι με το νόμο Σουφλία πρίν και οχι με την νέα διάρθρωση.

    Στα περισσότερα σιτε αυτά έχουν και εύχομαι να ειναι αυτά .

  • Avatar
    girogos

    απορω!!!
    φετος θα πληρωσω 880 ευρω για το αυτοκινητο που εχω.
    και αυτο λογο κυβικων(οπως παντα!)και παλαιοτητας(καινουργιο κολπο!) τιποτα αλλο.(απο οσο ξερω τα κυβικα του αυτοκινητου μου δεν εχουν αλλαξει τα τελευταια 15 χρονια)
    η αντικεμενικη αξια του πανω κατω ειναι σε αυτα τα λεφτα…
    1)ερωτημα – εγω που πληρωνω παραπανω τελη κυκλοφοριας κυκλοφορω σε καλυτερους δρομους απο τους αλλους που πληρωνουν λιγοτερα?
    και οι δυο στους ιδιους χαλια δρομους κυκλοφορουμε..
    2)ερωτημα – απο την στιγμη που πληρωνω τελη κυκλοφοριας βαση παλαιοτητας γιατι να μην να φορολογουμαι και βαση παλαιοτητας (αντικειμενικης αξιας αυτοκινητου)? και φορολογουμαι βαση κυβικων?
    και απο την στιγμη που πληρωσω τα τελη κυκλοφοριας το αυτοκινητο μου παυει να ρυπαινει οπως λενε?
    και αυτοι δεν καταλαβαινουν οτι απο την στιγμη που το αυτοκινητο το εχω τοσα χρονια σημαινει οτι το συντηρω και το προσεχω???(με ολα τα κτεο,καρτες καυσαεριων,σερβις κτλ)
    με ρωταν εμενα αν εχω την δυνατοτητα να παρω καινουργιο???
    ελεος…

  • Avatar
    Θοδωρής

    Εγω θέλω απλα να επισημάνω ότι τα νέα τέλη κυκλοφορίας εφαρμόστηκαν παράλληλα με το σκεπτικό της απόσυρσης. Αυτό σημαίνει ότι δινοντας κάποια κίνητρα σε ιδιοκτήτες παλιών αυτοκινήτων να τα αντικαταστήσουν με νεώτερα, ίσως κάπου το όλο σενάριο να ευσταθούσε.
    Τώρα με τους ‘σοσιαληστές’ στην εξουσία δεν εφαρμόστηκε η απόσυρση -παρά μόνο κράτησαν τα εισπρακτικά της μέτρα… Με αυτό τον τρόπο καταδικάζουν δεκάδες ισως εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους να παραμείνουν δεσμευμένοι με τα σαράβαλά τους σαν παιδια ενός κατώτερου θεού όταν ο Γιωργάκης ο ‘σοσιαληστής’ και ‘περιβαλλοντολόφιλος’ πρωθυπουργός έσκασε μύτη με το ‘Prius’ αμέσως μετά την εκλογή του.
    Τώρα όλοι εμείς οι υπόλοιποι απλα καλούμαστε να υποστηρήξουμε -ή εστω να υπομείνουμε αφου τους ψηφήσαμε- τις τριτοκοσμικές πολιτικές αυτού και των παρατρεχάμενών του με την παρότρυνση των βολεμένων ‘καρεκλοκένταυρων’ και ‘δημοσιογραφάκων’ ολων ανεξαιρέτως των ΜΜΕ τους οποίους τρώμε -ή μάλλον μας ταίζουν- στη ‘μάπα’ καθημερινά! Να τους υποστηρήξουμε και ας κυκλοφοράμε με το τριακονταετίας σαράβαλο μας ή αν καταφέρουμε ποτε να το αντικαταστήσουμε θα πρέπει να βάλουμε τα παιδιά μας και την οικογένειά μας μεσα σε κάποιο Fiat punto ή Opel corsa 1200 κυβικών, και να τους σκοτώσουμε στην πρώτη σύγκρουση ακόμα και με ‘ποδήλατο’… Γιατι ασφαλή και -σχετικα- αξιοπρεπή αυτοκίνητα δεν αρμόζουν για εμάς τους μέσους Ελληνες στο έτος 2010… Η αν ποτέ τα αποκτήσουμε, τοτε θα πρέπει να τα χρυσωπληρώνουμε… αρχίζοντας απο τον μεγαλύτερο ληστή -το κράτος- και καταλήγοντας στους υπολοιπους (ασφαλιστικές εταιρείες κλπ)…
    Να δώ πότε επιτέλους θα ξυπνήσουμε… Το σίγουρο είναι πάντως ότι ώσπου να ξυπνήσουμε, θα συνεχίσουμε να τους πληρώνουμε αδρά…όλους τους…

  • Avatar
    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    Τα τέλη κυκλοφορίας του έτους 2010 για τα αυτοκίνητα προ του έτους 2005 είναι βαριά είναι αδικία Η Κυβέρνηση ας αναθεωρήσει το μέτρο. Εγώ έχω αυτοκίνητο μετά το έτος 2005 και έχω τέλη κυκλοφορίας λιγότερα από πέρυσι αλλά πρέπει να μιλάμε με την γλώσσα της αλήθειας . Δεν συμφωνώ με το μέτρο αυτό καίτοι είμαι θερμός υποστηρικτής της Κυβέρνησης.

  • Avatar
    sakis

    ρωτανε αν μπορω εγω με την παρουσα οικονομικη κατασταση να αγορασω καινουργιο αυτοκινιτο ?????????

  • Avatar
    DROSOPOYLOS

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΜΕ ΤΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΤΟΥ 1995 ΡΥΠΑΙΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ 1999 Η ΤΟΥ 2002 I MAIL

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

Δωρεάν newsletter

Γίνε συνδρομητής στο newsletter μας και κέρδισε πλούσια δώρα στους διαγωνισμούς μας!