Συγκριτική διαφήμιση της Vodafone για την καρτοκινητή

Vodafone

Αίσθηση έχει προκαλέσει η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Vodafone που προβάλεται από προχθές και μέσω της οποίας γίνεται επώνυμη αναφορά στα πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας των άλλων εταιριών. Πρόκειται για την διαφήμιση με τον περιπτερά που συγκρίνει τα πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας και των τριών εταιριών.

Συγκεκριμένα, στο τηλεοπτικό σποτ γίνεται σύγκριση των όσων προσφέρει το πακέτο καρτοκινητής τηλεφωνίας της Vodafone, με αυτά που προσφέρουν τα πακέτα καρτοκινητής των COSMOTE και WIND, τονίζοντας τα «αδύναμα σημεία» των πακέτων των άλλων εταιριών, έναντι του πακέτου της Vodafone.

Όπως αναφέρεται και στο σποτ, η προσφορά της WIND με το πακέτο «F2G» δίνει απεριόριστη ομιλία και SMS μόνο προς τα καρτοκινητά WIND, η COSMOTE με το «What΄s Up» προσφέρει επίσης απεριόριστη ομιλία και SMS αλλά μόνο προς τα «What΄s Up» καρτοκινητά, ενώ η Vodafone υπερισχύει αφού τα προσφερόμενα λεπτά και SMS μπορούν να καταναλωθούν όχι μόνο προς καρτοκινητά Vodafone, αλλά προς όλους τα νούμερα Vodafone, είτε αυτά είναι καρτοκινητά, είτε ανήκουν σε συνδρομητές συμβολαίου.

Το σποτ καταλήγει με το μήνυμα «Πριν αποφασίσεις κάνε τις συγκρίσεις».

Είναι η πρώτη φορά που εταιρία κάνει τέτοια διαφήμιση, συγκρίνοντας άμεσα τις προσφορές του ανταγωνισμού, αφού μέχρι τώρα η αναφορά στον ανταγωνισμό γινόταν έμμεσα. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα απαντήσουν COSMOTE και WIND σε αυτό το σποτ της Vodafone.

Δείτε την διαφήμιση στο video που ακολουθεί.

3 Σχόλια
  • Avatar
    George Chatzimanolis

    Εγώ από την άλλη νομίζω ότι η διαφήμιση κινείτε στα όριο της μαύρης διαφήμισης (κάτι δλδ σαν αυτές που έκαναν τα κόμματα στην δεκαετία του ’90). 😉

    Γενικά πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να μπούμε σε τέτοια διαμάχη καθώς θεωρώ σίγουρο ότι τόσο η Wind όσο και η Cosmote θα απαντήσουν με αντίστοιχες διαφημίσεις.

    Πάντως τέτοιου είδους διαφημίσεις είχε κάνει πρώτη η Wind (τότε που ο Τσαλταμπασης έπαιζε με κάτι χρωματιστούς κύβους αν θυμάμαι καλά) απλώς τότε δεν αναφέρονταν τα ονόματα των άλλων εταιριών. Και φυσικά στην συνέχεια υπήρχε ένας ανάλογος πόλεμος μεταξύ Q και Frog.

  • Avatar
    Petros

    Πιστεύω ότι είναι αρκετά σοβαρή διαφήμιση και δεν θίγει τις άλλες εταιρείες απλά προκαλεί έναν υγιή ανταγωνισμό!Μακάρι να ξαναδούμε τέτοιες κινήσεις και άλλων εταιρειών!

  • Avatar
    Dimitris

    και την έψαχνα χθες στο youtube αλλά τπτ … δεν την έχω δει ακόμα ! 🙁

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα