“Σε Θέλω Οnline”, λένε οι Έλληνες ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία!

Οι ‘Ελληνες ταξιδιώτες έχουν αγκαλιάσει την πρωτοβουλία “σε θέλω… online”, μέσω της οποίας ενθαρρύνουν τους ξενοδόχους να βρεθούν κι αυτοί στο ίντερνετ!

Η πρωτοβουλία “σε θέλω… online” δίνει στους ταξιδιώτες τα απαραίτητα εργαλεία για να ενθαρρύνουν τους ξενοδόχους να κινηθούν στο ίντερνετ, όπου κινούνται και οι πελάτες τους και να χρησιμοποιήσουν τα ίδια εργαλεία.

Μεγάλος αριθμός Ελλήνων ταξιδιωτών έχει επισκεφθεί τη σελίδα της πρωτοβουλίας “σε θέλω… online”, συμμετέχει στο Facebook και έχει αφήσει την καρτούλα feedback σε ξεδοχεία σε όλη τη χώρα!

Οι Έλληνες ταξιδιώτες θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν δωμάτιο online και να επικοινωνήσουν με τα ξενοδοχεία της Ελλάδας μέσω ίντερνετ. Παγκοσμίως, το 70% των καταναλωτών χρησιμοποιούν το ίντερνετ για να κλείσουν τις διακοπές τους σε αντίθεση με το 23% που το κάνει από το τηλέφωνο και το 8% από τα γραφεία ταξιδίων.

Πολλοί ξενοδόχοι, ενώ θέλουν να βελτιώσουν την παρουσία και τις υπηρεσίες τους, δεν γνωρίζουν ότι οι πελάτες τους θεωρούν την ιντερνετική παρουσία απαραίτητη!

Η εταιρία ψηφιακής επικοινωνίας και στρατηγικής SoMaFusion από το Λονδίνο, δημιούργησε τα εργαλεία που παρέχει δωρεάν στους ταξιδιώτες, έτσι ώστε να μπορέσουν να δείξουν στα ξενοδοχεία πώς θα ήθελαν να μπορούν να κάνουν τις κρατήσεις τους και να επικοινωνούν.

Δείτε περισσότερα στο hotelspro.gr!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on email

6 Απαντήσεις

  1. Κι εγώ το ίδιο κάνω Pytheas, ωστόσο πιστεύω ότι και αυτοί που δεν έχουν διαδικτυακή παρουσία δεν θα εξαφανιστούν από την αγορά, γιατί πάντα θα λειτουργεί και το “μοντέλο” πήγε κάποιος, πέρασε καλά οπότε το λέει σε φίλους/γνωστούς και κλείνουν και εκείνοι.

  2. Εμεις εδω και χρονια οργανωνουμε τις διακοπες μας αποκλειστικά μεσω internet. Οποιος δεν εχει διαδικτυακή παρουσια θα εξαφανιστει σιγά-σιγά απο την αγορά.
    Διδικτυακά βρισκουμε περισσοτερες πληροφοριες για τα καταλυματα, επιτυγχάνουμε καλυτερες τιμες και εχουμε κατι χειροπιαστο οταν κλεινουμε τα δωματια, σε αντιθεση με την τηλεφωνική επικοινωνια…

  3. Γεια σου Σοφία! Και μετά τα ξενοδοχεία θα πρέπει να πάρουν σειρά και άλλες επιχειρήσεις που έχουν σχέση με τουρισμό, όπως ταβέρνες, εστιατόρια, καταστήματα που ενοικιάζουν αυτοκίνητα-μηχανές κλπ!

  4. Γεια σου Γιάννη ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ανάρτηση!

    eep > και μήπως δεν είναι το διαδίκτυο ένας εξαιρετικός τρόπος να συγκρίνουμε τιμές και υπηρεσίες; 🙂

  5. Ε καλά ας μη το γενικεύουμε τόσο… Δεν είναι όλα μόνο θέμα φθηνότερης τιμής. Προσωπικά προτιμώ να ταξιδεύω στο εξωτερικό το χειμώνα και το καλοκαίρι θέλω τα ελληνικά νησιά!

  6. απλα φτηνοτερες τιμες θελουν οι Ελληνες…
    οποτε αν μπουν στο ινετ και ψαχτουν μαλλον θα πανε εξωτερικο

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.