Πότε οι ακτοπλοϊκές εταιρίες θα ειδοποιούν με email για ακυρώσεις δρομολογίων;

Speed Cat 1

Στη Σκόπελο (Βόρειες Σποράδες), όπου βρίσκομαι για διακοπές, πραγματοποιούν δρομολόγια δύο-τρεις εταιρίες, η Hellas Speed Cat με το ταχύπλοο “Speed Cat 1” από Άγιο Κωνσταντίνο, η Hellenic Seaways με δελφίνια, ταχύπλοα και συμβατικά πλοία από Άγιο Κωνσταντίνο και Βόλο και η Nel Lines με συμβατικό πλοίο από Θεσσαλονίκη.

Εδώ και περίπου ένα μήνα μεταξύ άλλων εισιτηρίων είχε βγάλει ένα εισιτήριο η αδελφή μου από Σκόπελο για Άγιο Κωνσταντίνο με το “Speed Cat 1” για σήμερα το μεσημέρι, ενώ αμέσως μετά την επιστροφή της στην Αθήνα είχε προγραμματισμένο άλλο ταξίδι.

Το “Speed Cat 1” το Σάββατο που μας πέρασε υπέστη βλάβη στην δεξιά μηχανή του και ακινητοποιήθηκε λίγο μετά τον απόπλου του από το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου, όπως αναφέρει και το blog “Βόρειες Σποράδες”. Επέστρεψε και οι επιβάτες του ταξίδεψαν στους προορισμούς τους με το πλοίο “Εξπρές Πήγασος”.

Όπως καταλαβαίνετε όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια για αυτές τις ημέρες ακυρώθηκαν, μόνο που οι κύριοι της συγκεκριμένης εταιρίας αλλά και του πρακτορείου όπου είχε εκδοθεί το εισιτήριο δεν μπήκαν στον κόπο να ενημερώσουν όλους τους επιβάτες, μεταξύ των οποίων και την αδελφή μου.

Το μάθαμε τυχαία χθες το μεσημέρι από οικογενειακή μας φίλη στην παραλία, η οποία επρόκειτο να ταξιδέψει και εκείνη με το ίδιο ταχύπλοο και η οποία ειδοποιήθηκε από το ταξιδιωτικό πρακτορείο και προχώρησε σε αλλαγή του εισιτηρίου της. Ευτυχώς βρήκε και η αδελφή μου εισιτήριο [2 τελευταίες θέσεις] με ταχύπλοο της Hellenic Seaways για δρομολόγιο δύο ωρών μετά το δρομολόγιο του Speed Cat 1 που υπέστη τη βλάβη.

Δεν θα ήταν πολύ απλό όταν πηγαίνεις να βγάλεις ακτοπλοϊκό εισιτήριο να σου ζητούν και email, ώστε αυτοί που έχουν δώσει email να ενημερώνονται άμεσα με το που ακυρώνεται το δρομολόγιο του πλοίου της εταιρίας με το οποίο επρόκειτο να ταξιδέψουν;

Είναι τραγικό να πηγαίνεις στο ταξιδιωτικό πρακτορείο και να σου λένε «Σας πήραμε τηλέφωνο και δεν το σηκώσατε», τη στιγμή που δεν πήραν τηλέφωνο!

Δηλαδή οκ αυξάνονται διαρκώς οι τιμές των εισιτηρίων, οκ μειώνεται το επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών, ας δείξουν επι τέλους κάποιοι την υπευθυνότητα που απαιτείται σε τέτοιες περιπτώσεις, ενημερώνοντας έγκαιρα τους ταξιδιώτες!

Υ.Γ.: Τι; Αναρωτιέστε αν η εταιρία ανακοίνωσε κάτι σχετικά μέσα από το επίσημο site της; Όχι, όχι… Το site το έχει μόνο για να βλέπει ο κόσμος φωτογραφίες του “Speed Cat 1” και τα δρομολόγια του πλοίου.

Ναι, βρισκόμαστε στην Ελλάδα του 2010. Καληνύχτα.

6 Σχόλια
  • Avatar
    JohnKarak

    Από το πρακτορείο (ΑΛΚΥΟΝ στην Πλατεία Κάνιγγος) μου ζήτησαν τηλέφωνο, για όλα τα εισιτήρια που έβγαλα έδωσα το δικό μου κινητό, αλλά δεν ειδοποίησαν…

  • Avatar
    Veron

    Κανονικά στην κάθε κράτηση ζητείται κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας του επιβάτη, ούτως ώστε σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, που είναι υπεύθυνη η εταιρεία, να ειδοποιεί Η ΙΔΙΑ τους επιβάτες. Τις φορές που σαν τηλέφωνο επικοινωνίας μπαίνει το τηλέφωνο του ταξιδιωτικού γραφείου, εφόσον έχει ενημερωθεί το ίδιο οφείλει με τη σειρά του να επικοινωνήσει με τους ταξιδιώτες…

    Πάντως την προηγούμενη βδομάδα που είχε βλάβη το Highspeed 1 και δεν φεύγαμε από Ραφήνα, η Hellenic Seaways ειδοποίησε κανονικά…

  • Avatar
    JohnKarak

    Γιώργο δε γνωρίζω ποιος είναι 100% αυτός που πρέπει να ειδοποιήσει, τη φίλη μου πάντως την ειδοποίησαν από πρακτορείο εδώ στη Σκόπελο.

  • Avatar
    Γιώργος

    Θεωρώ άδικο να κατηγορούμε τα τουριστικά γραφεία. Ευθύνη έχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες για την έγκαιρη ενημέρωση των επιβατών σε περίπτωση ακυρώσεων. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι τα περισσότερα τουριστικά γραφεία εκδίδουν ακτοπλοϊκά εισιτήρια για εξυπηρέτηση και όχι για κέρδος (7-10% προμήθεια!)

  • Avatar
    JohnKarak

    Εννοείται ότι κι εγώ θα έδινα το email μου για κάτι τέτοιο, αρκεί να ξέρω ότι δε θα λαμβάνω ενοχλητικά email από τις εταιρίες, εκτός κι αν έδινα τη συγκατάθεση μου για κάτι τέτοιο.

  • Avatar
    Apostolos

    Η πρότασή σου είναι καλοπροαίρετη και σωστή. Προσωπικά δε θα είχα πρόβλημα να δώσω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση, αρκεί να με διαβεβαίωναν ότι δε θα τη χρησιμοποιούσαν _και_ για άλλους λόγους (όπως π.χ. να μου στέλνουν τις φωτογραφίες που έχουν και στο δικτυακό τους τόπο).

    Υποθέτω ότι πολλοί θα ήταν διστακτικοί, ακριβώς λόγω ενός τέτοιου ενδεχομένου. Όταν μιλάμε για σοβαρές εταιρείες, περιμένουμε να έχουν προσεγμένη τουλάχιστον τη δικτυακή τους βιτρίνα.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα