ΟΣΕ εκσυγχρονίσου!

Ειλικρινά δε μπορώ να μαθαίνω για τέτοια ατυχήματα! Βρισκόμαστε στο 2008 και δε μπορεί με την τεχνολογία που υπάρχει σήμερα να συμβαίνουν ατυχήματα σαν το σημερινό, με την αμαξοστοιχία που εκτροχιάστηκε στη Λάρισα και που πολύ εύκολα θα μπορούσε να ήταν  δυστύχημα με νεκρούς!

Ο απολογισμός “ευτυχώς” ήταν 28 τραυματίες, μεταξύ των οποίων και τρία παιδιά.

Διενεργείται έρευνα από την Τροχαία Λάρισας και τον ΟΣΕ, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι το ατύχημα μάλλον οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος. Συγκεκριμένα στο σημείο υπάρχουν τρεις γραμμές, από τις οποίες η μία δεξιά χρησιμοποείται για διέλευση εμπορικών τρένων.

Ο σταθμάρχης λίγη ώρα νωρίτερα είχε αλλάξει τα “κλειδιά”, για να περάσει εμπορική αμαξοστοιχία, στη συνέχεια όμως ξέχασε να τα επαναφέρει, με αποτέλεσμα η διερχόμενη αμαξοστοιχία να εισέλθει με μεγάλη ταχύτητα στη δεξιά γραμμή, οι ράγες δεν άντεξαν και εκτροχιάστηκε η αμαξοστοιχία.

Είναι δυνατόν να μην γίνονται αυτές οι διαδικασίες ηλεκτρονικά; Είμαστε στο 2008 διάολε, πόσα τέτοια ατυχήματα πρέπει να γίνουν για να εκσυγχρονιστείς ΟΣΕ;

[photo via]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on email

5 Απαντήσεις

  1. Ο ΟΣΕ έγινε για να μεταφέρονται ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ κατα κύριο λόγο και κατα δεύτερο να μεταφέρονται οι άνθρωποι με ασφάλεια. Μόνο σε αυτά τα δύο σημεία θα πρέπει να δωθεί η απαραίτητη σημασία και η αναβάθμηση θα είναι το επακόλουθο αυτής.

  2. Θα εξακολουθώ να ταξιδεύω με τον ΟΣΕ αν και τα τρένα μας δεν ειναι καθόλου σύγχρονα, δεν έχουν τις ανέσεις αμαξοστοιχιών άλλων χωρών αλλά γιατί είναι το πιο άνετο μέσο για να ταξιδέψεις. Ατυχήματα γίνονται παντού και μη ξεχνάτε ότι 2.000 άτομα σκοτώνονται στους Ελληνικούς δρόμους κάθε χρόνο. Απλά τα σκάτωσαν σε συχνά χρονικά διαστήματα και κακοφαίνεται σε όλους τώρα ο ΟΣΕ…

  3. Στη χώρα μας, τα τρένα θα έπρεπε να αποτελούν ένα σημαντικότατο άξονα μεταφορών, για όλη τη χώρα. Μη ξεχνάς ότι το ατύχημα συνέβη στη γραμμή που θεωρείται η καλυτερη της χώρας. Δεν έχω επιχειρήσει ποτέ ταξίδι με τη γραμμή Πελοποννήσου, αλλά εκεί οι συνθήκες είναι ακόμα χειρότερες.
    Εδώ δε μπορούν να θέσουν ακόμα σε κανονική λειτουργία τον προαστιακό…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.