Με σοβαρά προβλήματα ξεκίνησε το GETITNOW.gr

GETITNOW.gr

«Κάθε αρχή και δύσκολη» λέει το γνωστό ρητό και απ΄ότι φαίνεται και για το GETITNOW.gr η αρχή ήταν πολύ δύσκολη, λόγω των σοβαρών τεχνικών προβλημάτων που προέκυψαν από την πρώτη σχεδόν μέρα λειτουργίας του online megastore…

Η έναρξη λειτουργίας του πλήρους online megastore Getitnow.gr έγινε την προηγούμενη Κυριακή 16 Μαΐου, οπότε και προέκυψαν τα τεχνικά προβλήματα, όπως κάποιες σοβαρές δυσλειτουργίες στους servers και στα συστήματα που βρίσκονται πίσω απ΄το online megastore, αν και είχαν προηγηθεί εκτενείς δοκιμές τις εβδομάδες που προηγήθηκαν του opening του megastore.

Τα προβλήματα απ΄ότι φαίνεται δεν έχουν επιλυθεί ακόμα, αν και ένα μέρος του megastore λειτουργεί κανονικά, γι΄αυτό και οι επισκέπτες του GETITNOW.gr ενημερώνονται με σχετικό μήνυμα στην κεντρική σελίδα, ενώ πριν από μερικές ημέρες ο Jim Hamilton, CEO στο Getitnow.gr, ενημέρωσε με επιστολή του τους φίλους του Getitnow στο Facebook.

Το μήνυμα στην κεντρική σελίδα του Getitnow.gr

Αγαπητοί φίλοι,

Με την έναρξη λειτουργίας του νέου site, το αποτέλεσμα απέχει σημαντικά από την ξεχωριστή εμπειρία shopping που είχαμε σχεδιάσει να σας προσφέρουμε. Τεχνικά προβλήματα, από αυτά που συμβαίνουν όταν χρησιμοποιείς την αιχμή της τεχνολογίας, προκάλεσαν μεγάλες καθυστερήσεις του site, την απουσία φίλτρων αναζήτησης, την έλλειψη προϊόντων κ.ά.

Στελέχη της εταιρίας μας συνεργάζονται αυτή τη στιγμή στην Αγγλία, με τεχνικούς της ATG, από τις μεγαλύτερες εταιρίες e-commerce software, με στόχο την επίλυση των προβλημάτων αυτών. Θα σας κρατάμε διαρκώς ενήμερους για την πορεία των προσπαθειών μας.

Μέχρι τότε, σας ζητάμε συγνώμη, και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υποστήριξή σας.

Η επιστολή του Jim Hamilton στους φίλους τυ Getitnow.gr

Αγαπητοί πελάτες του Getitnow.gr,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για το ενδιαφέρον σας και την πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα που έχει παρατηρηθεί στο νέο μας site, τις τελευταίες δυο μέρες. Το εκτιμούμε πάρα πολύ καθώς και όλα τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.

Προσωπικά, θα ήθελα να απολογηθώ για τα αναπάντεχα προβλήματα που έχουνε προκύψει στη λειτουργία του site. Μετά από δοκιμές εβδομάδων, χτες το πρωί, οι servers εμφάνισαν μια πολύ σοβαρή δυσλειτουργία, που έχει προκαλέσει και τα περισσότερα προβλήματα από όσα βλέπετε. Θα ήθελα λοιπόν να σας διαβεβαιώσω ότι δουλεύουμε εντατικά για να το διορθώσουμε, ώστε να επαναφέρουμε το site στην μορφή με την οποία έχει σχεδιαστεί αρχικά και να μπορέσουμε να σας προσφέρουμε την πιο ξεχωριστή εμπειρία στο shopping.

Η παρούσα κατάσταση μας φέρνει σε πολύ δύσκολη θέση, αλλά δυστυχώς κάποια πράγματα δεν μπορούν να προβλεφθούν, ανεξαρτήτως της σκληρής δουλειάς και της προσπάθειας μας. Εύχομαι λοιπόν να δεχτείτε την ειλικρινή συγνώμη μου και ελπίζω ότι θα συνεχίσετε να μας επισκέπτεστε και να επωφελείστε από τις πολύ καλές τιμές και τη μοναδική εμπειρία που θα σας προσφέρει το site.

Τα σχόλια και οι γνώμες σας για το νέο site είναι περισσότερο από ευπρόσδεκτες και μπορείτε να μας τις μεταφέρετε, πηγαίνοντας στο www.getitnow.gr πατώντας στο κουμπί feedback, που θα βρείτε επάνω δεξιά. Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας, τα σχόλια σας και θα τα αξιοποιήσουμε όλα ώστε να βελτιώσουμε το site και την εταιρεία μας.

Και πάλι, θέλω να σας ζητήσω ειλικρινά συγνώμη και σας ευχαριστώ για τη μέχρι τώρα υποστήριξη και για την προτίμησή σας, για τα ψώνια σας από το Getitnow.gr.

Jim Hamilton

CEO
Getitnow.gr

Ας ελπίσουμε ότι τα όποια τεχνικά προβλήματα επιλυθούν σύντομα, ώστε να δούμε όλα αυτά που ετοίμαζε τόσο καιρό η ομάδα του Getitnow.gr, καθώς επίσης και τις super προσφορές…

15 Σχόλια
  • Avatar
    n

    Παιδιά μην κάνετε τον κόπο να αγοράσετε από αυτούς..
    Έκανα παραγγελία. Πέρασε μια βδομάδα. Τους πήρα τηλ. Μου λένε δεν υπάρχει το προϊόν και να πάρω άλλο ή τα χρήματά μου πίσω. Τους ζητάω τα χρήματα. Μου λένε θα μπουν σε 7-14 μέρες. Από την τράπεζα μου είπαν ότι κανονικά σε 3-5 το πολύ μέρες θα μπορούσαν να τα βάλουν. Τους παίρνω τηλ. και τους το λέω. Μου λένε ότι υπάρχει φόρτος εργασίας και θα μπουν σε 7-14 μέρες. Πέρασαν 26 μέρες και ακόμη περιμένω… Απαράδεκτοι! Μου χρέωσαν αυτόματα την πιστωτική και τώρα κάνουν την κορόιδα!
    ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ>>>>

  • Avatar
    Αντώνης

    Νομίζω έχει διορθωθεί αρκετά η κατάσταση πλέον!

  • Avatar
    CantGETitNow

    Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει Έλληνες επιχειρηματιες να απευθύνονται σε ξένες εταιρείες για τέτοια sites. Σιγα τα αυγα για site… δεν έφτιαξαν το amazon απο την αρχη… Ειχαν παραπάνω απο 1 χρονο στην διαθεση τους για την αναλυση και υλοποιηση του site και ενω προβληματα παντα υπαρχουν στην αρχη καθε site, τέτοιου είδους απλα δεν επιτρέπονται.

    Και αυτο το οποιο δεν επιτρέπεται ειναι να μην τα γνωριζουν! Αυτο σημαινει οτι το testing ηταν ανεπαρκές και ίσως ανυπαρκτο. Και αυτος ο γαματως ο CEO που κουβάλησαν απο την Αγγλία – μιας και εχει ΤΟΣΟ μεγαλη εμπειρία (και σιγουρα θα πληρωνεται με ενα καρο λεφτα) δεν το είχε δει; Δεν το ειχε προβλέψει; χα χα

    Μπραβο ρεεε δωστε τα λεφτα εξω… καραγκιοζηδες.

  • Avatar
    Gadgetmall.gr

    Σαν ιδιοκτήτης του http://www.Gadgetmall.gr πάντα στην αρχή παρουσιάζονται προβλήματα τα οποία δεν μπορείς ποτέ να υπολογίσεις .Όλα τα websites όσα και Test να κάνουν πάντα κάτι βγαίνει στην πορεία. Είμαι σίγουρος ότι σε λίγο καιρό θα λειτουργούν όλα σωστά.

  • Avatar
    viper151

    Ισως ολ τα υπόλοιπα μαγαζιά έχουν ικανους managers που ξέρουν πως να φερθούν και να στήσουν ένα e-shop !?!?!?! Πές μου ας πούμε τί ελλείψεις έχουν τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αλλοίμονο δηλαδή αν πρέπει να λέμε τί έχουν φτιάξει λάθος στο site για να το διορθώσουν. Να τους λέμε τ παράπονα και τα praise για τις παραδόσεις, τις τιμες κτλ ναι αλλα όχι και για την εμφάνιση του e-shop.. Και απ’οτι βλέπω στο feedback αυτό υπερτερεί.

  • Avatar
    ManosNik

    Εγώ παιδιά έχω κάνει αρκετές αγορές από το Getintow κυρίως όταν ήταν στην παλιά του μορφή. Τώρα αγόρασα την προσφορά του netbook μαζί με τα ηχεία. Πιστεύω οτι σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μετράνε οι προσφορές που κάνει καθώς και οι τιμές που έχει. Και πραγματικά μερικές προσφορές του Getitnow είναι πολύ καλές ότι και να λέμε. Τώρα για το site δεν έχω να πω πολλά. Σίγουρα θέλει φίλτρα και φαντάζομαι οτι σύντομα θα μπουν κι άλλα προιόντα. Τους έγραψα την άποψη μου στο feedback καθώς και τι θα ήθελα να αλλάξει. Μπορεί να έχει προβλήματα, αλλά το getitnow φαίνεται να ακοϋει και να προσπαθεί να κάνει πράγματα. Δεν ξέρω κάποιο άλλο μαγαζί να κάνει κάτι τέτοιο..

  • Avatar
    viper151

    Και κατι ακομη
    http://www.getitnow.gr/cat/biblia-komiks/greek-books/medicine/
    Βλεπετε κάτι περιεργο??
    Δοκιμάστε το και αλλιώς
    Βιβλια -> Στα ελληνικά -> Ιατρική…..

    Και όχι δεν πρόκειται να πάω στο feedback όπως και αν πήγαινα σε ενα φυσικό κατάστημα δεν θα πήγαινα να τους πώ ξερετε έχετε αφήσει μια κούκλα άντυτη. Μόνοι τους πρέπει να τα βλέπουν αν θέλουν να λέγονται σοβαρό κατάστημα.
    Προκειμένου να γίνει επιτυχημένο ενα e-shop θα πρέπει να δίνει περισσότερα στον πελάτη απ’οτι ένα φυσικό κατάστημα.. Και δεν εννοούμε μόνο το οτι στα στέλνουν σπίτι και οτι αγοράζεις απο το σπίτι αλλα οτι μπορείς να δείς περισσότερες πλευρές του προιόντος απο το σπίτι με περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες που ο πωλητής δεν τις ξέρει. Γι αυτό όλα τα μαγαζιά στυλ amazon, plaisio κτλ πέτυχαν. Ενώ αντίθετα δεν νομίζω κανείς να γνωρίζει κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο να πουλάει καναπέδες !! Λογικο? Φυσικά αφου δεν υπάρχουν τεχνικά χαρακτηριστικά και το μόνο που κάνεις είναι να τα βλέπεις επομένως δίνουμε ένα (+) στα φυσικά καταστήματα. Αν έχω λαθος πείτε τό μου να σκίσω τα πτυχία μου (π λεει ο λόγος :P)

    Ναι αυτο το κατάστημα έχει και CEO εναν άγγλο. Αλήθεια μόνος του δουλευύει εκει μεσα μήπως…… Νομίζω θα ανοίξω και εγώ ενα πολυκατάστημα να γίνω CEO/reviewer/merchandiser κτλ κτλ κτλ…. 😛
    Ξέρετε γτ τα στέλνουν σε 2 μερες τα προιόντα( και βάζω στοίχημα οτι δεν είναι μόνο τόσες που περιμένουν καποιοι πελάτες);;;; Γιατι αποθήκη δεν έχουν και η παραγγελία γίνεται μόλις γίνει και του πελάτη. Ωραίο σύστημα αλλα όχι για κατάστημα στο οποίο μπαίνουν 20000 ατομα την μέρα……. Για μικρό κατάστημα που είναι σε φάση ανάπτυξης ναι… όχι όμως για τα Public+ΔΟΛ+ΡΕΣΤΗ μαζί.. Δηλαδη έλεος.

  • Avatar
    viper151

    Και κάτι τελευταίο που παρα΄τηρησα στο roll over μενου.
    Δεν μπορώ να πάω στο τελευταίο μενού της μουσικής (cool stuff) γιατι δεν φαίνεται. Και μέχρι να το πιάσω μου έσπσε τα νεύρα.

  • Avatar
    viper151

    Και κάτι τελευταίο, το έθνος ή το βήμα δεν θυμάμαι έγραψε οτι έχει 300.000 προιόντα ενώ το “πολυκατάστημα” μετα βίας φτάνει τα 300 😛

  • Avatar
    viper151

    Οχι τζον θα διαφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
    Πρώτον είχαν 4 μήνες ωστε να φτιάξουν το e-shop, το οποιο ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΌ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ, επομένως στηρίζονται σε αυτό. Οταν ομως ποικιλία δεν έχει, οι τίτλοι των προιόντων δεν φαίνονται , γίνονται ακόμη προσθήκες και έχει αλλάξει δεκα φορές η προβολή των προιόντων, ε συγνώμη αλλα δεν το θεωρώ σοβαρό κατάστημα.
    Δεν πρόκειται να δώσω τα χρήματα μου σε ένα άθλιο e-shop χωρίς καν να έχω τη δυνατότητα να τα έχω την επόμενη μέρα σε αντίθεση με το e-shop και το plaisio που τα προιόντα είναι άμεσα διαθέσιμα.
    Και άλλα μειονεκτήματα; Το κουμπί Είσοδος εγώ το βλέπω μισό.
    Και το καλάθι παραγγελίας το βλέπω λίγο αθλιο απ’οτι μπορείτε να δείτε και σεις στην φωτογραφια
    http://img412.imageshack.us/img412/9475/20100525220234.jpg

    Συγνώμη αλλα είναι επιεικώς απαράδεκτο. Δεν είμαι προκατειλειμένος αλλα ένα eshop σύμφωνα βεβαια με το προγραμμα ebin του lancaster πρέπει να είναι απλό, με έυχρηστο μενού,(οχι rollover και moving menu) όχι φαντεζι ωστε να μην αποσπάτε η προσοχή του αγοραστή και φυσικά έυκολα κατανοητό σε αντίθεση με το getitnow που οι τίτλοι των προιόντων φαίνονται σαν να κόβονται και για να δω πιο προιόν είναι θα πρέπει να κάνω 1 παραπάνω κλίκ ωστε να μπώ μέσα στο προιόν. Βεβαια το τελευταίο μπορεί να είναι και μαρκετινγκ τρίκ αλλα σου σπάει τα νεύρα αν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο όπως εγώ πρίν….

    2 πραγματα θα ρωτησω… Το Βάλτο στην Λίστα που φαίνεται και άθλια λες και το έχουν γράψει στο excel τί είναι και γιατί το table του καλαθιού είναι τόσο αδόμητο?
    Και αυτό το υποσύνολο γιατί το βάζουν υποσύνολο και όχι τιμή χωρίς ΦΠΑ όπως όλος ο κόσμος;
    Νιώθω οτι μπαίνω μέσα στο μαγαζί και πνίγομαι γιατί τα frames με τις προσφορές είναι τόσο μεγάλα που θέλω αρκετό μπουσούλημα τις ροδέλας ωστε να δώ κάποιο προιόν.

  • Avatar
    manolis

    Τα εγραψα πριν ανοιξει και δικαιωθηκα.. Ειχα τεραστιες αμφιβολιες και μου ελεγαν “εισαι υπερβολικος, κατσε να αρχισει και θα το κρινουμε”

    Τι να λεμε ρε παιδια? Περιμεναμε μηνες τωρα και επεσε τοση προωθηση με τοσα φουμαρα για αυτο το χαλι? Μας δουλευουν κανονικα?

    Ποια reviews? Πια ποικιλια προιοντων (π.χ. 3 κινητα htc)? Ποια ευκολια πλοηγησης και αναζητησης? Οι ανθρωποι καταφεραν να παρουσιασουν το απολυτο τιποτα (αν αναλογιστουμε τον χρονο ετοιμασιας και τις προσδοκιες που οι ιδιοι μετεφεραν στον κοσμο)…

    Μεγαλη απογοητευση για μενα.. Δεν περιμενα να δω με τη μια ενα eshop αντιστοιχο του ΠΛΑΙΣΙΟ αλλα εστω κατι που να εχει τις προοπτικες να αντιμετωπισει τα ηδη υπαρχοντα eshops. Αντ’ αυτου ειδα μια σκετη απογοητευση

  • Avatar
    JohnKarak

    Απ΄ότι ξέρω τα φίλτρα αναζήτησης θα προστεθούν μόλις επιλυθούν τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το site. Από εκεί και πέρα, σχετικά με το κινούμενο μενού προσωπικά μου αρέσει.

  • Avatar
    John

    Θα συμφωνήσω μαζί σου Georgetsop για το θέμα του ανταγωνισμού, σίγουρα όσα περισσότερα, τόσο το καλύτερο για εμάς! Απλά πιστεύω ότι ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές που έκαναν και η έλλειψη απαραίτητων χαρακτηριστικών (όπως η απουσία φίλτρων) δεν δικαιολογούνται από τεχνικά προβλήματα. Να το δεχθώ, αλλά για την ταχύτητα της σελίδας. Ταπεινή μου άποψη για τη σελίδα 1)το μενού να μένει σταθερό, 2) άσπρο background, 3) φίλτρα αναζήτησης και τέλος 4) εφόσον επένδυσαν τόσο στα βίντεο reviews (ειδικός εξοπλισμός, προσωπικό κτλ) τουλάχιστον να τα κάνουν ουσιαστικά και όχι απλά να υπάρχουν για να υπάρχουν. Τότε πιστεύω ότι η όλη προσπάθεια θα βρισκόταν σε καλύτερο δρόμο καθώς όσο και αν έχουν επενδύσει από πίσω η όλη βιτρίνα είναι η σελίδα.

  • Avatar
    Georgetsop

    Δεν νομιζω οτι θέλουν να καλύψουν κάτι, απ ότι βλέπω κάποια πράγματα έχουν βελτιωθεί, όπως η ταχύτητα του site. To μεγαλύτερο θέμα που βρίσκω εγώ είναι η έλλειψη φίλτρων που κάνει αρκετά δύσκολο το να εντοπίσεις κάποια προιόντα που θέλεις. Θέλω να πιστεύω οτι θα διορθωθεί κι αυτό, γιατί είναι πολύ θετικό να υπάρχουν αρκετά μεγάλα online μαγαζιά για να υπάρχει και ο απαραίτητος ανταγωνισμός και καλές τιμές!

  • Avatar
    John

    Τεχνικό πρόβλημα το γεγονός ότι δεν υπάρχουν φίλτρα αναζήτησης; Ότι λείπουν προϊόντα; Μήπως το γεγονός για το μενού που σε ακολουθεί είναι τεχνικό πρόβλημα (μεγάλο ατόπημα για eshop); Ή μήπως τα μίνι βίντεο review που στην καλύτερη αποτελούν αναφορά κάποιων χαρακτηριστικών των προϊόντων; Αυτό που βλέπω ως καταναλωτής είναι ότι η προσπάθεια δεν ήταν αυτό που περίμεναν, προσπαθούν να τα μπαλώσουν και επικαλούνται τεχνικά προβλήματα. Η ανακοίνωση αυτή και μόνο αποδεικνύει ακριβώς αυτό.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα