Αποβολή μαθήτριας για… group μίσους στο Facebook

Ότι οι σχέσεις κάποιων μαθητών στα σχολεία με δασκάλους ή διευθυντές δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές είναι γνωστό. Οι “αντιθέσεις” αυτές για πλάκα ή περισσότερο σοβαρά μέχρι σήμερα εκδηλώνονταν με άλλους τρόπους, όπως για παράδειγμα φραστική διαμάχη, απουσία από τα μαθήματα των δασκάλων που “δεν πάμε” και πάει λέγοντας…

Πρόσφατα, μαθήτρια γυμνασίου στα Χανιά δημιούργησε group στο Facebook με τίτλο “Ναι, κι εγώ μισώ τη διευθύντρια της Χρυσοπηγής”. Το group μάζεψε γρήγορα 100 μέλη από τα οποία οι περισσότεροι είναι μαθητές, ενώ μεταξύ άλλων τα σχόλια του τύπου “η διευθύντρια δίνει συνέχεια αποβολές” έδιναν και έπαιρνα, όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα του NewsIt.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το group εντόπισε μία μητέρα μαθητή, η οποία και ενημέρωσε την διευθύντρια για την ύπαρξή του.

Έτσι, πριν από μερικές ημέρες συνεδρίασε ο Σύλλογος Καθηγητών του σχολείου και αποφασίστηκε η αποβολή της μαθήτριας από το σχολείο, η οποία έπρεπε πλέον να αναζητήσει νέο σχολείο για να συνεχίσει τη χρονιά.

Άμεση ήταν η αντίδραση των συμμαθητών της που με νέο facebook group “Θέλουμε τη συμμαθήτριά μας πίσω στη Χρυσοπηγή”, ζητούσαν να μην αποβληθεί οριστικά η μαθήτρια από το σχολείο, χωρίς αποτέλεσμα όμως, αφού η απόφαση δεν άλλαξε και η μαθήτρια βρήκε νέο σχολείο.

Έψαξα να βρω και τα δύο group, γράφοντας τους τίτλους τους και με ελληνικούς χαρακτήρες αλλά και με greeklish, όμως δεν βρήκα κάτι.

Update: O Vasilis σε σχόλιό του παραθέτει τα link από τα σχετικά fan pages και τα groups που δημιουργήθηκαν για το θέμα. Το group “μίσους” που δημιούργησε η 14χρονη βρίσκεται εδώ (το οποίο απ΄ότι είδα έχει μείνει χωρίς admin, αφού προφανώς μετά το σκηνικό η μαθήτρια το παράτησε), ενώ έχουν δημιουργηθεί ένα group και ένα fan page που ζητούν να μην αλλάξει η μαθήτρια σχολείο. Το group που έφτιαξαν οι συμμαθητές της βρίσκεται εδώ, ενώ περισσότερα από 4.000 μέλη έχει συγκεντρώσει ένα άλλο fan page μέσω του οποίου ζητείται η ανάκληση της αποβολής της μαθήτριας από το σχολείο.

“Αν και η ΕΛΜΕ δεν έχει αρμοδιότητα για θέματα ποινολογίου μαθητών, θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αναδεικνύει το πόσο μεγάλο έλλειμμα και κενό υπάρχει στους εκπαιδευτικούς σε ότι αφορά τη γνώση περί του ψηφιακού κόσμου και της ψηφιακής κοινωνίας στην οποία ζούμε. Η συγκεκριμένη τιμωρία δεν θα έπρεπε, κατά την προσωπική μου γνώμη, να επιβληθεί και δεν θα δινόταν αν οι εκπαιδευτικοί είχαν επιμορφωθεί επί της ουσίας και χρησιμοποιούσαν τις νέες τεχνολογίες στην καθημερινότητα τους. Έτσι θα γνώριζαν τι σημαίνει Facebook και δεν θα πανικοβάλλονταν με το παραμικρό!”, δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Χανίων, Βασίλης Παπαστάμος.

Ποια η άποψή σας για το θέμα;

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on email

3 Απαντήσεις

  1. Vasilis, thanks για τα links, έκανα update το post και τα πρόσθεσα.

    Panos, please αν είναι εύκολο απέφευγε τα greeklish, είναι λίγο κουραστικό για όλους τους αναγνώστες να διαβάσουν ένα μεγάλο σχετικά σχόλιο για ένα σημαντικό θέμα σε greeklish, ευχαριστώ.

  2. Geia sas. Onomazomai Panagiotis Kotsonis kai eimai apo ti Rodo. Eton 35.
    Diavasa simera sto site tis kathimerinis gia tin periptosi tis mathitrias i opoia apovlithike gia tin anartisi “selidas misous” sto facebook. De xero poios edose protos afto to haraktirismo stin energeia afti tis mathitrias, afto pou xero einai oti otan to diavasa eiha tin endiposi oti prokeitai gia tromokrati me diasyndeseis sti 17 Noemvri… Ki omos, egrafan gia ena paidi 14 eton. Stin efiveia. Thelo loipon na rotiso ton proedro tis ELME Hanion k.Papastamo, ti shesi ehei to keno ton ekpedeftikon, se oti afora tous ilektronikous ypologistes, me ta aisthimata tis mathitrias apenandi stous daskalous tis. Gia paradeigma ean oi kathigites eihan oikiotita me tin tehnologia i sygekrimeni mathitria de tha eihe aganaktisei me tin diefthindria tis?? (giati kata ti gnomi mou gia aganaktisi prokeitai). Epeita thelo na rotiso, bike kaneis sto kopo na milisei me to paidi afto kai na mathei GIATI misei tin diefthindria tis? Me protous tou goneis tis. Ean nai, giati den grapsate tipota stis efimerides gi afto? Nomizo polloi tha thelame na mathoume ti pragmatika egine. To oti alloi 100 mathites eginan meli tis selidas aftis, mipos simenei kati? To epsaxe afto kaneis?
    To thema afto ehei megalyteres diastaseis ap’oti oi perisoteroi theloume na pistevoume. Prosopika me kanei na anarotiemai se poia hora tha megalosoun ta paidia mou. Giati kenenas kathigitis tou sygekrimenou sholeiou de borese na katalavei to aftonoito: Oti “misos” sti ilikia ton 14 den einai misos, einai amfisvitisi, epanastasi. Kai an to katalavan giati den yperaspistike kaneis ti mathitria? Me poio dikaioma petane exo apo to sholeio ena paidi pou tolmise na bei stin efiveia kai na ekfrasei afto pou oloi niosame? I mipos yparhei mathitis pou esto kai gia ligo den misise tous daskalous tou kai tous goneis tou kata ti deiarkeia tis efiveias? Me to na timoreis toso afstira kapoion gia mia fysiologiki adidrasi to mono pou tou didaskeis einai akrivos afto: Na misei. Ean otan egrafe tin istioselida afti, i mathitria den ixere ti tha pei misos, hari se sas, apo simera kai sto exis tha xerei. Poia einai afti i hora pou ebistevetai tin ekpaidefsi ton paidion se kathigites-timorous? Ean ekane lathos i mathitria afti giati den ti kratisate sto sholeio gia na mathei na MIN misei? Kai telos pandon as mou exigisei kapoios, giati afto einai to poio simandiko ap’ola, ean timoroume paidia pou kanoun lathi se ti diaferoume apo ena diktatoriko kathestos tou Iran? Pou einai i dimokratia? Giati ego de tin vlepo. Afto pou vlepo einai tiflo misos.

    Panos

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.