Ακριβαίνει κι άλλο το ενιαίο εισιτήριο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από 1/1/2009

Ακριβότερα θα πληρώνουμε το ενιαίο εισιτήριο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από την 1η Ιανουαρίου του 2009… Από € 0,80 η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου σκαρφαλώνει στο 1 ευρώ, ενώ δεν αυξάνονται οι τιμές των καρτών απεριορίστων διαδρομών.

Πραγματικά νομίζω ότι η κυβέρνηση έχει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια… Έχουμε μέσα μαζικής μεταφοράς τόσο υψηλού επιπέδου που το μόνο που μας έλειπε ήταν το ακριβό εισιτήριο. Μόνο το μετρό κατά τη γνώμη μου αξίζει για ακριβότερο εισιτήριο, αφού ξέρεις για παράδειγμα ότι το πρωί δε θα το περιμένεις περισσότερο από 3 λεπτά και ξέρεις επίσης ότι σε 10-15 λεπτά θα είσαι στον προορισμό σου.

Μήπως θα έπρεπε εκεί στο υπουργείο Μεταφορών ο κος Χατζηδάκης και η παρέα του να ασχοληθούν πιο σοβαρά με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς;

Υπάρχουν γραμμές τρόλεϊ και λεωφορείων που μπορεί να περιμένεις από 5 μέχρι 45 λεπτά για να περάσει το λεωφορείο που θέλεις… Αυτός ο πολίτης θα πληρώσει 1 ευρώ ενιαίο εισιτήριο; Γιατί; Τον χρεώνουν και για την ώρα που περιμένει το λεωφορείο στη στάση;

Πείτε μου τώρα εσείς κάποιος που θέλει να πάει για παράδειγμα από τον Άγιο Ελευθέριο στον Άγιο Παντελεήμονα (Αχαρνών) για ποιο λόγο να πάρει το τρόλεϊ (που μπορεί να περιμένει και 15-20 λεπτά να περάσει) και να μην πάει με το αυτοκίνητό του, αφού η βενζίνη που θα κάψει (αν έχει χιλιαράκι και όχι jeep 3.000 κυβικών) θα είναι κάτω από 1 ευρώ που θα του κοστίσει το ενιαίο εισιτήριο.

[photo by RobW]

5 Σχόλια
  • Avatar
    ΛΕΥΤΕΡΗΣ

    Θα μπορούσαν τουλάχιστον μετά από μια τέτοια αύξηση να παρατείνουν το χρόνο ισχύος του εισιτηρίου από τη μιάμιση ώρα στις δύο.

  • Avatar
    Σπύρος

    Ξέχασα να το αναφέρω πριν, μα το ενιαίο εισιτήριο ΔΕΝ ακρίβυνε. Όσοι ήταν τακτικοί χρήστες αυτού πριν την καθιέρωση του ως το μόνο εισιτήριο, θα θυμούνται ότι κόστιζε 1 ευρώ πάντοτε.

    Και φυσικά, είχε γνωστοποιηθεί από τότε πως η τιμή των 80 λεπτών θα έπαυε να ισχύει με το νέο έτος, δεν είναι κάτι ξαφνικό που δε περιμέναμε. Ίσως θα ήταν σωστό να το δεχτούμε ως “προώθηση” του νέου συστήματος;

    Πάντως, μπορεί να μην υπήρξαν εντυπωσιακές αλλαγές στο μεσοδιάστημα, μα έγιναν βήματα. Ενδεικτικά αναφέρω την επέκταση ωραρίου σε ΗΣΑΠ/ΜΕΤΡΟ που έχει εξυπηρετήσει πολύ κόσμο που κυκλοφορεί εκείνες τις ώρες και τη χρήση αστικού τύπου εισιτηρίων σε τοπικές γραμμές του ΟΣΕ. Ακόμα μη ξεχνάμε τις υπό κατασκευή/υπό μελέτη επεκτάσεις για ΜΕΤΡΟ & Προαστιακό, την ηλεκτροκίνηση, κλπ.

  • Avatar
    Τάσος Βελιάδης

    Πιστεύω πως η αύξηση είναι υπερβολική, ειδικά αν σκεφτείς οτι πριν ενα χρόνο περίπου το εισητήριο του λεοφωρίου και του τρόλευ είχε τα μισά λεφτά. Θα μου πείς αυτό ειναι ενιαίο, αλλά τουλάχιστον εγώ χρησιμοποιώ συνηθως μόνο ένα μέσο για να φτάσω στον προορισμό μου, οπότε δεν πιστεύω οτι με συμφέρει.

    Μπορεί να έχουμε το χαμηλότερο εισητήριο στην Ευρώπη , άλλα μήπως έχουμε και τους χαμηλότερους μισθούς;;

    Δεν ξέρω αν συμφέρει η όχι το αυτοκίνητο αλλά κι εγώ το χρησιμοποιώ πολύ συχνά για τις μετακινήσεις μου.

    Επίσης πιστεύω οτι αν είναι μια παρέα 3-4 ατόμων συμφέρει να μετακινηθεί και με ταξί πιο φθηνά θα τους έρθει.

    Καλό είναι τα πράγματα να ακριβαίνουν μόνο αν μεταβάλλεται θετικά η ποιότητα τους, κάτι που κατα την γνώμη μου δεν έγινε μέσα στον τελέυταίο τουλάχιστον χρόνο όσον αφορά τα MMM.

  • Avatar
    Σπύρος

    …και φαντάζομαι τι θα διάβαζα, αν ΔΕΝ είχαμε από τις φθηνότερες συγκοινωνίες στην Ευρώπη.

    Το ότι θα ανέβει η τιμή των εισιτηρίων είναι γνωστό τοις πάσοι, από πέρυσι το Μάιο. Είναι ανώφελο κατ’ εμέ να μοιρολογούμε τώρα.

    Όποιος προτιμάει το ΙΧ του καλά κάνει, αλλά δε νομίζω να πληρώνει κανείς λιγότερα από 35 ευρώ μηνιαίως (κόστος κάρτας απεριορίστων διαδρομών – 18 ευρώ η φοιτητική) σε βενζίνες και service.

  • Avatar
    Stathis

    Αγαπητέ φίλε,εχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί αργούν τα ΜΜΜ;Αργούν επειδή παίζουν τάβλι οι οδηγοί,ή επειδή η κάθε κυρά Κανέλα και ο κυρ Μήτσος πήρε το αμάξι του για να μην περπατήσει,και το παράτησε στην πρώτη γωνία που βρήκε ελεύθερη,ή διπλοπαρκαρισμένο για να πάει “μισό λεπτό” στο σουπερ μάρκετ;Το μετρό δεν έχει σταθμευμένα να αντιμετωπίσει γι’αυτό φθάνει στην ώρα του.Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ πώς θα φτάσουν στην ώρα τους;Όταν υπάρχουν ζώα που αδιαφορούν αν 50-60 άτομα αργήσουν να πάνε στον προορισμό τους,ευθύνονται τα λεωφορεία;Και όταν φτάνει ο γερανός της τροχαίας να σηκώσει κανά αμάξι βγαίνουν “σφαίρα” και αρχίζουν “σας παρακαλώ,1 λεπτό σταμάτησα δε θα το ξανακάνω” κλπ δικαιολογίες.Το πρόβλημα με τα Ι.Χ ευθύνεται κατά 95% στο πρόβλημα των ΜΜΜ.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα