TGI Fridays Κολωνακίου: Τα ζώα μου αργά

| Κυριακή, 26 Οκτωβρίου, 2008 | 39 Comments

Πριν από δύο μήνες περίπου είχα γράψει για την αργή εξυπηρέτηση στα Fridays Παγκρατίου, όπου περιμέναμε μισή ώρα να μας φέρουν τους καφέδες που είχαμε παραγγείλει και 45 λεπτά να μας φέρουν νερό!

Χθες βράδυ ο Τάσος πήγε με την παρέα του στα TGI Fridays στο Κολωνάκι (Νεοφύτου Βάμβα 2) για φαγητό. Μιλώντας σήμερα με τον Τάσο, αλλά και δύο από τις κοπέλες που βρίσκονταν στην παρέα του, την Αναστασία και την Κατερίνα, μου περιέγραψαν ότι και στα TGI Fridays Κολωνακίου η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται με ρυθμούς… χελώνας.

Συγκεκριμένα τα πιάτα που παρήγγειλαν έφτασαν στο τραπέζι τους μετά από 50 λεπτά, ενώ τα ποτήρια με το νερό μετά από 1 ώρα! Η σερβιτόρα μάλιστα, όταν ζήτησαν νερό, τους ρώτησε «1 ποτήρι;» τη στιγμή που κανείς δεν είχε ποτήρι με νερό μπροστά του!

Τραγικό επίσης το γεγονός ότι τους πήγαν τα πιάτα με το φαγητό, χωρίς να τους έχουν πάει μαχαιροπήρουνα, με αποτέλεσμα να κατέβουν τα παιδιά στον κάτω όροφο για να ζητήσουν μαχαιροπήρουνα, ενώ 1-2 σερβιτόρες δεν είχαν την ευγένεια που απαιτείται σε αυτό το επάγγελμα.

Δύο από τα πέντε πιάτα επίσης δεν ήταν πλυμένα καλά, δείτε παρακάτω τη φωτογραφία που τράβηξε ο Τάσος, ενώ αν θέλετε να τη δείτε στο πραγματικό της μέγεθος, την ανέβασα και στο Flickr μου, κάντε κλικ εδώ για να τη δείτε.

Σπάζομαι πολύ όταν μαθαίνω για τέτοια εξυπηρέτηση σε club, εστιατόρια, ακόμα και καφετέριες. Είναι Σάββατο βράδυ, οκ ο κόσμος είναι περισσότερος απ΄ότι τις άλλες μέρες. Γιατί ο ιδιοκτήτης δεν προσλαμβάνει κι άλλο προσωπικό για τις μέρες που ξέρει ότι το μαγαζί θα γεμίσει, δηλαδή Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή;

Tags: , , , ,

Category: Γεύση

Comments (39)

Trackback URL | Comments RSS Feed

Sites That Link to this Post

  1. Fridays Γλυφάδας: Άψογη εξυπηρέτηση και ευγενέστατο προσωπικό | Κυριακή, 2 Νοεμβρίου, 2008
  1. Ο/Η bigmouthstrikesagain λέει:

    pros mr.taki…

    exeis apoluto dikio pou eisai thymomenos.

    an to peristatiko sou egine k sto katastima pou nomizw exeis apoluto dikio.

    se auto ftaine oi upefthinoi tou magaziou kai mono!!!
    i kopelia sthn upodoxh den ksereis poso asxima eniwthe! paizei na imoun k mprosta sto skiniko.

    eilikrina na ksereis oti i poithta einai adiapragmateuta teleia, kai den kanw plaka se auto, apla epeidh oi anoteroi vlepoun mono dollaria mprosta tous gia ta bonous tous dimiourgoude tetoies katastaseis.

    an eisai pelatis 10xronia tha ksanadwseis mia eukairia sthn etaira pisevw, ektos an always omething goes wrong.

    filika.

  2. Ο/Η tasos λέει:

    paidia…den kserw pws lene tin servitora pou eixa simera….alla ena exw na pw…..oti einai apla uperoxi…!!!!!!exei kai tatto sto xeri nomizw oti grafei «passion»…..einai foveri ,eksipuretiki kai para plouy glykia…..kai thelw na mathw to onoma tis…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  3. Ο/Η alex λέει:

    taki exeis dikio na meineis apogoiteymenos apo auti tin empeiria alla nomizw oti paraeisai skliros se auta pou les..ok katalavainw oti perimenes tosi wra gia na fas alla itan dikia sou epilogi..sou eipan oti uparxei anamoni kai to dextikes..opote…oso gia to oti telika ekleise i kouzina nai ekei exeis apoluto dikio,parolauta an ontws eisai pelatis tosa xronia osa les tha prepe na gnwrizeis oti ta pragmata sta fridays den einai etsi opws ta perigrafeis panta k oti auto pou epathes sumvainei mia stis xilies…opote min katadikazeis adika mia alusida estiatoriwn pou einai makran kaluteri apo polles alles.. filika,
    alex

  4. Ο/Η ΤΑΚΗΣ λέει:

    ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΕ FRIDAY’s

    ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΕΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ FRIDAY’S ΦΛΟΙΣΒΟΥ…

    ΠΑΜΕ 10:30. ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ 30 ΜΕ 35 ΛΕΠΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗ. ΟΚ ΛΕΜΕ, ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ…ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΟΡΘΙΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΚΟΠΕΛΙΤΣΑΣΕ 2 ΛΕΠΤΑΚΙΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΜΕΣΑ…ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΞΑΝΑΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΔΕΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ, ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΞΙΑΣ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΤΩΝ 7,5 ΕΥΡΩ…ΟΥΑΟΥ…Η ΩΡΑ ΦΤΑΝΕΙ 12 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 90 ΛΕΠΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΞΑΝΑΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΕΚΛΕΙΣΕ…ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ…(ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 30 ΑΚΟΜΗ ΑΤΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ)

    10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ «ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ» ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ ΠΟΤΕ…ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ…

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ…
    ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ…

  5. Ο/Η kostas λέει:

    kala dokimaste to potato twisters ke to fileto me whisky jack daniels ke ama den ftisete ola talla estiatoria na min me lene kosta

  6. Ο/Η giorgos λέει:

    Re Paidia Einai poli diskola ta pragmata ekei!! eidika otan exei douleia! dixete ligi katanoisi pls

  7. Ο/Η ΦΟΡΜΕΡΧΟΣΤ λέει:

    εγω που δουλευα σε αλλο fridays στο ποστο της υποδοχης μπορω να σας πω οτι οταν εχει πολυ δουλεια τα χανουν λιγο αλλα κατα 85-90% ολα λειτουργουν στη τσιτα.

    και κυριε ελεησον, ενα εχω να σου πω, ελεος. σκουπισε τη γλωσσα σου σε παρακαλω γιατι τα σαλια που πεφτουν κατω θα προκαλεσουν ζημια.
    τι θα πει ρε ξευτιλα σεβασμο δικαιοσυνη κτλ? τι μας λες? το credo? νομιζεις οτι αν μπουν οι μανατζερ θα το δουν και θα πας μπροστα? θα πας βεβαια γιατι σε αυτο το μαγαζι οπως και σε αυτο που δουλευα μονο οι γλυφτες πηγαιναν μπροστα. ποσο ξεφτυλας μπορεις να εισαι?

  8. Ο/Η 2xronos λέει:

    κοιτα γιανννη,τα πραγματα ειναι πολυ απλα.το μαγαζι της Γλυφαδας ειναι πολυ μικροτερο απο του Κολωνακιου και ειναι πολυ λογικο να μπορει να λειτουργησει με λιγοτερα ατομα αλλα και επειδη οι αποστασεις μεταξυ τραπεζιων και χωρων του προσωπικου ειναι πολυ κοντα ο σερβιτορος εχει τον ελενχο του τραπεζιου και των «πελατων» του.τελος δεν μπορεις να τα συγκρινεις γιατι ειναι τελειως διαφορετικα μαγαζια.οποτε σε προσκαλω να ξαναερθεις στο κολωνακι χωρις να αποκαλυψεις ποιος εισαι (και αυτο στο λεω μονο και μονο για να μην λες μετα οτι σε προσεξαμε περισσοτερο λογω της προηγουμενης εμπειριας σου)αν και θα σε καταλαβουν μερικοι και να σχηματισεις μια καλυτερη αποψη.thanks και σε περιμενουμε συντομα!

  9. Ο/Η alex λέει:

    anon esu mallon den…. to tasaki apokleietai na einai panw sto trapezi kai na exei panw apo 3-4 gopes mesa…2on an esy ti mia zitas to steak metrio kai tin alli kalopsimeno den sou ftaiei i kouzina…kai telos tha sou proteina tin epomeni fora pou tha grapseis se mia dimosia selida na exeis mathei toulaxiston sintaxi keimenou…ypokeimeno rhma antikeimeno….

  10. Ο/Η anon λέει:

    to magazi den. kai gw exw er8ei polles fores kai den. to tasaki kanei vouno apo ta apotsigara, den mou xanagemizoun th sprite, to steak th mia einai apstio thn allh einai katakameno, ase. den.

  11. Ο/Η τα ζώα λέει:

    ρε kyrie eleison σταμάτα να γράφεις…έχουμε κ σημαντικότερα πράγματα να κάνουμε!Ο καθένας είναι κριτής του εαυτού του και μόνο.Αν οι άλλοι δώσανε στον εαυτό τους τον τιτλο «του κριτή κ του εγώ τα ξέρω όλα» τι να κάνουμε? να κλάψουμε?Κ στην τελική δεν βρίσκω το λόγο γιατι να ασχολιόμαστε άλλο με το θεματάκι?για να τον κάνουμε να ξανα γυρίσει…..?Ξέρεις τι λένε?Ότι η παιδεία ενός ανθρώπου είναι ο καθρέφτης,για το τι άνθρωπος είναι!Αν λοιπόν αυτός ο κύριος το μόνο που ήξερε ήταν να φύγει…κ μετά να παρουσιάσει τα πράγματα όπως τα ήθελε κ να μας χαράκτηρισει «ζώα» κάτι θα έπρεπε να σου λέει αυτό…. Κ επειδή νομίζω ότι δεν θεωρείς τον εαυτό σου «ζώο», άσε τα ζώα ήσυχα κ πάμε να κουνησουμε τα…χαχα

  12. Ο/Η newbie λέει:

    h fifa…?
    Sostos bob?

  13. Ο/Η kyrie_eleison λέει:

    Αμάν με το προσωπικο που θέλουμε… ελεος. Είμαστε 30 σερβιτοροι, 8 μπαρτεντερ, 7 υποδοχή, και άλλα 20+ άτομα να δουλεύουν στο παρασκήνιο. Δεν ξέρεις ρε φίλε πως δουλεύουμε. Ε-Λ-Ε-Ο-Σ. Το ίδιο τροπάριο συνέχεια. Σε βαρεθήκαμε. Δεν έχεις καταλάβει τι λέμε… δεν ξέρεις να κατανοείς όσα διαβάζεις. Σου απαντάμε τόσοι ανθρωποι κ εσυ εκεί… εκεί… οτι λέει το post το αρχικό που έγραψες. Συζήτηση δεν σου έμαθε κανείς? Να γράφεις ότι γράφεις κ να απαντάς με επιχειρήματα?? μόνο το άρθράκι σου να γράψεις ή να το κανεις copy paste και τελείωσε η υπόθεση?

    κ όταν ξαναέρθεις… κ σε δούμε… πήγαινε σπιτακι σου κ αν δεν έχεις τπτ άλλο να κάνεις στην ζωή σου γράψε για τα 700 τετραγωνικά της Νεοφύτου Βάμβα 2. Παίξε κ λίγο PRO βρε αδελφέ μου…

  14. Λένια, Δεν το έκανα θέμα προκειμένου να θίξω το προσωπικό του μαγαζιου. Είναι λογικό να γίνουν λάθη, τα οποία όμως θα μπορούσαν να αποφευχθούν με την πρόσληψη μερικών ακόμα ατόμων ειδικά για τις ημέρες που έρχεται περισσότερος κόσμος.

    Ξαναείπα παραπάνω, ότι αν θέλει ο υπεύθυνός σας μπορεί πολύ απλά να μας στείλει μία επιστολή με email και να τη δημοσιεύσουμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα να δεχθώ απάντηση.

    Όσο για το «μην αποκαλύψεις την ταυτότητά σου», γιατί; Κι εγώ σου λέω ότι θα ξανάρθω και αν τα πράγματα είναι βελτιωμένα δεν έχω κανένα πρόβλημα να ξανακάνω post, γράφοντας ότι βρήκα καλύτερη κατάσταση.

  15. Ο/Η Λένια λέει:

    Φίλε Γιάννη σε κατέστρεψα.Αλλά όπως καταλάβαίνεις έγινε θέμα το post σου στο Κολωνάκι.Συμβουλή εάν ξαναπάτε μην αποκαλύψεις ποτέ την ταυτοτητά σου.By the way ελπίζω οτί από αυτή την υπεράσπιση των παιδιών που δουλέυουν κ εμένα που δεν δουλεύω πια να κατάλαβες ότί για να το υποστηρίζουμε τόσο΄πολύ το μαγαζί υπάρχει λόγος και αξίζει. Ποτέ δεν ασχολείσαι ούτε θετικά ουτε αρνητικά αν δεν αξίζει να ασχοληθείς. Peace

  16. Ο/Η Newbie λέει:

    Δουλεύω στα Friday’s…
    Στο ίδιο μαγαζί που αναφέρεστε στο post…
    Δεν θα κάτσω να απολογηθώ και να υπερασπίσω κανέναν.
    Αλλά έχω μια απορία:
    Πως γίνεται κάποιος που συχνάζει σε ένα μαγαζί (δλδ. το επισκέπτεται σχεδόν κάθε εβδομάδα όπως λες Γιάννη) και έχει μια μέτρια προς καλή εντύπωση για αυτό, την μια και μοναδική φορά που η εμπειρία του δεν τον ικανοποίησε να σιωπήσει και να μην μιλησει ή να μην αναφέρει κάτι στο σερβιτόρο ή φωνάζοντας τον αρμόδιο υπεύθυνο την ίδια στιγμή που νιώθει ότι αδικείται από την εξυπηρέτηση και αντ’αυτού να:
    1)Να ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙ το λερωμένο πιάτο (Αν είναι ποτέ δυνατόν)
    2)Να ανοίξει ένα ολόκληρο Post για να θάψει ένα ολόκληρο μαγαζί από μια μεμονωμένη εμπειρία…
    3)Να ανεβάσει την ΦΩΤΟ ώστε να γίνει πιστευτός από τους αναγνώστες του site…
    Δηλαδή ΕΛΕΟΣ με αυτον τον τρόπο χάνεις την αυτοεκτίμηση σου.Αν ήσουν τόσο μα τόσο εξωργυσμένος νομίζω ότι το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να κάνεις είναι να ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙΣ στο κατάστημα την ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα…Δεν θα έγραφα ένα ολόκληρο post γιατί δεν βρήκα το θάρρος να μιλήσω. Και μιλάω σαν καταναλωτής και όχι σαν υπάλληλος της αλυσίδας.

    Βάσει αυτού θεωρώ ότι κακώς ασχολήθηκε όλος αυτός ο κόσμος για κάτι το οποίο είναι αβάσιμο και άκυρο.

    Σαν υπάλληλος όμως, ειλικρίνα δεν μπορώ να σε καταλάβω…Ο σερβιτόρος σίγουρα λόγω ΚΑΝΟΝΩΝ εξυπηρέτησης σας ρώτησε τουλάχιστον 1 φορά αν είναι όλα καλά.Ακόμα και εκεί δεν μπορούσατε να πείτε κάτι????
    Το πιάτο είναι δικό μας φταίξιμο αλλά και πάλι δεν μπήκατε στον κόπο να ζητήσετε άλλο και το φωτογραφήσατε???Και όχι μόνο το βάλατε και στο blog σας???????
    Απλά είπατε:΄΄Όλα καλά΄΄ή γνέψατε καταφατικά
    και είπατε να ανεβάσετε ένα post στο blog σας καλύτερα θάβοντας τα παιδιά του παταριού…
    …ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ.
    -NO CoMMeNT-

    Υ.Γ.
    Τα γράφω αυτά γιατί προσβάλλεις εμένα και όλα τα παιδιά στο κατάστημα και μας κρίνεις λάθος.

    Φιλικά,
    ο Νέοπας.

  17. Ο/Η τα ζωα μου αργα??? λέει:

    Τα ζωα μου αργα???
    Με ολο το σεβασμο, αλλα αυτοι οι χαρακτηρισμοι υπιτιμουν εσας τους ιδιους, οι οποιοι αναβασατε αυτο το post.
    Οσο ασχημα και να περασατε σε αυτο το καταστημα, εαν ειχατε τον στοιχειωδη αυτοσεβασμο και αυτοεκτιμηση,κατα τη γνωμη μου,θα ηταν πιο ευστοχο να κανατε τα παραπονα σας οσο βρισκοσασταν στο καταστημα. Ουσιαστικα ειναι πιο αμεσο, καθως καποιος υπευθυνος θα αφιερωναι χρονο οσο ησασταν ακομη στο καταστημα, για να του πειτε τα παραπονα σας κ για να εχετε και απο τη μερια της εταιρειας εναν ισχυρο κ επαγγελματικο αντιλογο.
    Αυτη η μεθοδος παραπονων μειωνει εσας τους ιδιους κ για εμενα προσωπικα ειναι αδιανοητο ενας ανθρωπος να εχει υποστει «τοση ταλαιπωρια»(με βαση τα οσα ισχυριζεστε στο αρχικο post) κ να μην κανει καμια νυξη δυσαρεσκειας στον/στην σερβιτορο/α του.Θα ηταν αλλοστε πιο αντρικιο και δεν νομιζω οτι θα βγαινατε ζημιωμενοι…
    Νομιζω οτι δεν ειναι παραλογα τα οσα σας αναφερω…ειναι απλα κοινη λογικη κ στοιχειωδης παιδεια
    Ευχαριστω για τον χρονο σας

  18. giwrgos, Σ΄αυτό συμφωνώ, αν όχι το καλύτερο, σίγουρα απ΄τα καλύτερα. Για εμένα ειδικά που δε μπορώ τα burgers πχ από Goodys, προτιμώ τα burgers από Applebees, Fridays και Simply Burgers.

  19. Ο/Η giwrgos λέει:

    Πάντως έχουν το καλύτερο burger σ’όλο τον κόσμο!!!! :-)

  20. Ο/Η kyrie_eleison λέει:

    …τι να πω. θα συμφωνήσω με την βετεράνο συνάδελφο Ελενη. Αν έχεις πρόβλημα λύσε το όσο είναι παρών ο άλλος. Μην το τραβάς. Όχι ότι βλάψατε κανέναν με το άρθρο γιατί έχουν γραφτει πολλά για τις Αμερικάνικες αλυσίδες εστίασης… απλά ένα ολόκληρο μαγαζί ασχολήθηκε για 1 μερα με το xblog. Τίποτα παραπάνω.

    Αν με βλέπετε σαν υπερασπιστή του μαγαζιού… κανένα πρόβλημα.
    Επίσης σιγά μην πω κ ποιος είμαι… τι θα δεις το profile μου στο facebook αν γράψω όνομα επώνυμο? Αυτή είναι η ουσία? Όταν περάσεις απ’ο το μαγαζί ρώτα… κ θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω. κ θα καταλάβεις κ τον Μπομπ…

    Τελειώνοντας… αν μέσα στα 100 πιάτα υπάρχει ένα λερωμένο τυχαίνει κ δεν το προσέχεις πάντα όταν τα αφήνεις δέκα δέκα.
    Στη κουζίνα είναι άλλου παππά ευαγγέλιο. Όλα ένα προς ένα εμφάνιση, ποιότητα κ χρόνοι.
    Οποιοδήποτε λάθος όμως διορθώνεται εάν γίνει
    Δεν αναλύω άλλο.

    Οι απόψεις μου μενουν ίδιες για το post το πρώτο κ να ξέρεις φίλε Γιάννη με την «άκυρη» απάντησή σου με απογοήτευσες. Περίμενα κάτι εντός θέματος.

    Λευτεριά στα applebee’s!!
    Χαιρετώ “σας

  21. Ο/Η eleni λέει:

    Γιαννη,να σου πω κατι?δεν προκειται να κατσουν ασχοληθουν με ενα blog και να σου στειλουν το οτιδηποτε..Δεν εχουν να πουν κατι μαζι σου..αν πραγματικα θελατε εσυ η οι φιλοι σου να μιλησετε, να μιλουσατε οσο ησασταν στο μαγαζι.Αυτοι θα κατσουν να «μιλησουν¨»μονο σε μας..το προσωπικο..Το θεμα ειναι γιατι δεν μιλησατε εκεινη τη στιγμη για να τελειωνει το θεμα και μπηκατε στη διαδικασια να τραβατε φωτο κτλ.τελος παντων το θεμα ειναι οτι και συ και οι φιλοι σου δουλευετε και σιγουρα εχετε κανει λαθη,σιγουρα εχετε ασχημες μερες αλλα δεν καθησε ποτε κανεις να φωτογραφησει τι εγινε στη δουλεια σας,τι δεν κανατε σωστα,πως μιλησατε σε καποιον κτλ.και μετα να τα βγαλει ενα blog.Πως θα σου φαινοταν να πηγαινες μια μερα στη δουλεια και να εβλεπες «τα ζωα μου αργα»…πανω σε ενα πινακα ανακοινωσεων?Δεν συζηταω για το εγινε μετα…μπορειτε να γραφετε οτι θελετε και εχετε οτι οποια αποψη θελετε αλλα τουλαχιστον μην χρησιμοποιειται τετοιου ειδους χαρακτηρισμους και στην τελικη στο ξανα λεω αν ξανα δημιουργηθει τοσο μεγαλο θεμα προσπαθηστε να το λυσετε εκεινη τη στιγμη..γιατι τωρα μας πηρε ολους η μπαλα…εχετε να κανετε με μια τοσο μεγαλη πολυεθνικη,αν το ειχατε συζητησει τοτε μονο κερδισμενοι θα ειχατε βγει..

  22. eleni, Αν πράγματι έχει γίνει θέμα στο μαγαζί, πάνω – πάνω υπάρχει η επιλογή «Επικοινωνία», μπορεί πολύ απλά ο υπεύθυνος του μαγαζιού να μας στείλει ένα email με την απάντησή του και να τη δημοσιεύσουμε αυτούσια στο xblog.gr.

  23. Ο/Η eleni λέει:

    TO NOMISMA EXEI PANTA DYO OΨΕΙΣ
    επειδη η βαλιτσα εχει παει μακρυα…
    δουλευω και γω εκει που τα ζωα πηγαινουν αργα!
    Να σας πω κατι?την επομενη φορα που θα δημιουργηθει τοσο μεγαλο θεμα με κατι φωναξτε εναν υπευθυνο να σας βοηθησει,να σας δωσει τις απαντησεις που θελετε..και να δωσετε ετσι και την ευκαιρια στον εργαζομενο οποιος και αν ειναι αυτος να υπερασπιστει τον εαυτο του!και οχι να τον δικαζετε μεσα σε ενα blog!Για την ιστορια αυτη τη στιγμη ειμαστε ολοι εργαζομενοι υπολογοι ειτε δουλευαμε ειτε οχι!και κατα συνεπεια και υπευθυνοι μας ακομα πιο ψηλα!Για αυτο κυριοι την επομενη φορα που θα θελετε να περιγραψετε μια τοσο τραγικη εμπειρια σας,να μην χρησιμοποιειτε τετοιους χαρακτηρισμους για ποτε δεν ξερετε ποσο μεγαλη διασταση μπορει να παρουν τα πραγματα!Αν ηταν ο καθενας που πηγαινε σε μια εταιρια,σε μια τραπεζα,σε μια δημοσια υπηρεσια και δεν εμενε ευχαριστημενος να εστελνε μετα email η να εγραφε σε ενα blog ποσο ζωα ειναι αυτοι που δουλευουν εκει,αυτη τη στιγμη ολοι θα ειμασταν ολοι ανεργοι!Και κλεινοντας εσεις δηλαδη που γινατε κριτες.. στις δουλειες σας εισαστε παντα τελειοι ,παντα φερνετε εις περας οτι και αν σας ανατεθει και πανω στον φορτο εργασιας εισαστε ηρεμοι και δινετε το 100% των δυνατοτητων σας?Εχετε απολυτο δικιο για οτι και αν ειπατε γιατι δωσατε τα λεφτα σας και δεν πηρατε αυτο που θελατε!!!και στην τελικη κανενας δεν εχει το δικαιωμα να σας δινει κατι λιγοτερο απο αυτο που πληρωνετε..αλλα οι χαρακτηρισμοι ας λυπουν..δεν θα θελατε να σας το κανουν…πιστεψτε με!

  24. Ο/Η internetakias λέει:

    btw ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο bob? :P

  25. Ο/Η internetakias λέει:

    Είμαι και γω τακτικός πελάτης των Fridays, σε γενικές γραμμές δεν έχω κάποιο παράπονο.

    Διαβάζοντας όμως τα παραπάνω comments θα ήθελα να πω κάτι

    Διάβασα απο δυο άτομα να λένε «στο σπίτι σου δε σου έχει συμβεί το βρώμικο πιάτο;». Οκ είναι ανθρώπινο συμβαίνει στον καθένα μας αλλά αυτό δεν είναι απάντηση. Ειστε διεθνής αλυσίδα, όταν ο πελάτης βλέπει να του πηγαίνετε ένα βρώμικο πιάτο τι θέλετε να κάνει;

    Εχετε άνθρωπο να μετράει τις ώρες και να υπολογίζει τον χρόνο παράδοσης σε κάθε τραπέζι και δεν έχετε κάποιον να ελέγχει ένα ένα τα πιάτα; Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό.

    Νομίζετε οτι οι πελάτες όταν πληρώνουν – και όχι λίγα – δείχνουν κατανόηση και επιείκεια; (θα έπρεπε φυσικά) Γιατι εγώ π.χ. όταν βλέπω σε κάποιο εστιατόριο να μου φέρνουν άδειο πιάτο βρώμικο, αμέσως θα αναρωτηθώ για το πόσο καθαρό είναι το πιάτο με το φαγητό που μου φέρνει, που δε μπορώ να ξέρω αν είχε βρωμιές πάνω ή όχι

    Και άλλο ένα πράγμα :)

    Σαν επισκέπτης του xblog θα εκτιμούσα μια πιο επίσημη απάντηση από αυτήν του kyrie_eleison. Ο Γιάννης υπογράφει επώνυμα τις απόψεις του και το να διαβάζω απάντηση «υπεράσπισης» του μαγαζιού με ατάκες «Ήμασταν 2 σερβιτόροι κ ο Bob» μου φαίνεται λίγο αστείο.
    Κατά τα άλλα ξαναλέω δεν προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα Fridays και αν έχω καταλάβει σωστά και ο Γιάννης δεν αναφέρεται τόσο στο προσωπικό όσο στην οργάνωση. Π.χ. αφού αναγνωρίζετε και σεις ότι τα Σαββατα είναι δύσκολα τα πράγαμτα, γιατι δε δείχνετε το post στον manager σας για να προσλάβει ίσως 2-3 άτομα παραπάνω; :)

  26. Ο/Η kyrie_eleison λέει:

    αν αυτό καταλαβες από το κειμενο που έγραψα… ας πάρω να διαβασω μια athens voice που έχουμε κ στα friday’s… και ας μην ασχοληθώ άλλο…

    μα τα χιλια chicken finger ελεος…

  27. kyrie_eleison, Όταν έχεις χρόνο μπες στον κόπο και δες διάφορα post από την κατηγορία «Διασκέδαση» του xblog.gr. Θα δεις posts για πολλά μαγαζιά, άλλα θετικά, άλλα αρνητικά. Το blog μου δεν είναι «αθηνόραμα» ή «έξοδος» για να γράφω ότι όλα είναι wow, όλα είναι σούπερ.

  28. Ο/Η kyrie_eleison λέει:

    Αγαπητέ φιλε…. που έκανεs το αρχικό post

    Μπαίνω στον κόπο κ είμαι στην δυσάρεστη θέση να σου απαντήσω σε ένα post που μου φαίνεται ανοησία, υπερβολικό, βαλτό, άτοπο και του στυλ…»το έγραψα επειδή ήθελα να postαρω κάτι επιπλέον σε αυτό το blog».

    πρώτον από όσα βλέπω ότι έγραψες δεν πρέπει να έχεις δουλέψει ποτέ σε χώρο εστίασης ή έστω δεν γνωρίζεις την λειτουργεία του συγκεκριμένου μαγαζιού. Αν είχες κάτι από τα παραπάνω θα ηξερες τι σημαίνει σερβιτοριλίκι, γιατί αργεί το γκαρσόνι το φαγητό σου κ τι μπορεί να παίζεται στο παρασκήνιο. Ενοείται ότι δεν σε νοιάζει. Ούτε εμένα θα με ένοιαζε….

    Είμαι ο σερβιτόρος του παταριού ( κ όχι η σερβιτορα… όπως αρρεν ήταν κ ο δεύτερος σερβιτόρος του παταριού). Ειχα tο μισο πατάρι+ κ τον περισσότερο κόσμο σε εκείνο το σημείο οπότε όσα είπες τα παίρνω προσωπικά έχοντας πολλές πιθανότητες να εξυπηρέτησα τους φίλους σου

    Πληροφοριακά κ μόνο το πιο εύκολο πράγμα να σερβίρεις σε ένα τραπέζι, ειδικά όταν έχει τόνους δουλειάς, είναι ένα ποτήρι νερό ή εκατό. Κ η απάντηση της σερβιτόρου πάνω στην ένταση της δουλειάς μου φαίνεται με την κοινή λογική δικαιολογημένη… διότι μπορεί να είχατε παραγγείλει άλλα ποτά, ή να γινόταν επαναληπτικός γύρος σε cocacolες (refuel) κ να μην χρειαζόσασταν όλοι νερό. Αφού το ζητήσατε κ ήρθε, τι άλλο θέλετε??? Ότι ζητάτε γίνεται κ ειδικά από εμένα. Θλίβομαι αφάνταστα που διαβάζω τέτοια πράγματα κ αρνούμαι να τα πιστέψω. Για όνομα του θεού.

    Αμμ… με το πιάτο. Το βρώμικο. Τα 2 από τα πέντε… γιατί δεν ζήτησαν άλλο, αλλά μπήκαν στον κόπο να ο φωτογραφήσουν?? Έφαγαν σε βρώμικο? Περίεργο…

    Αν κάποιος πελάτης στο μαγαζί κατέβαινε από το πατάρι κ ζήταγε ότι ζηταγε από σερβιτόρο κάτω, ο «παταριότης» θα τα άκουγε από τους κάτω, κάτι το οποίο δεν έγινε. Όση αδιαφορία κ αν υπήρχε, τα ακραία φαινόμενο πάντα… μαθαίνονται κ διαδίδονται σε μια βάρδια.

    Τα 50 λεπτά χρόνος για τα πιάτα είναι μία ψευτιά σκέτη η οποία θέλει να δείξει μεγαλύτερη τραγικότητα από την κλισέ ατάκα «περιμέναμε μία ώρα…».
    Αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο, θα ερχόταν ο manager, που θα το είχε πληροφορηθεί από τον υπεύθυνο τwν πιάτων στην κουζίνα που ελέγχει κ τους χρόνους, κ αφού είχα έρθει εγώ ο ίδιος να ζητήσω χίλια συγνώμη, ο manager θα σας κέρναγε το μισό tραπέζι κ παραπάνω κ θα έδινε κ εκπτωτικά κουπόνια για την επόμενη φορά.

    Επίσης αν όλα ήταν τόσο απαίσια γιατί δεν έγιναν παράπονα επιτόπου?
    Είμαι άτομο που για τη παραμικρή ατέλεια ζητάω συγνώμη. Aν υπάρχει πρόβλημα είναι το πρώτο πράγμα που προσπαθώ να λύσω, κ ελέγχω όλα τα τραπέζια μου αν όλα είναι καλά. Εφόσον το τραπέζι πει ολα οκ είμαι κ εγω οκ. Τα πάντα τα κάνω με χιούμορ κ καλή διάθεση. Γουστάρω κ αρκετοί γουστάρουμε που βρισκόμαστε σε ένα τέτοιο μαγαζί το οποίο είναι μακράν μπροστά απο πολλά άλλα κ ανταγωνίζεται πολλά «καλύτερα».

    Δεν απολογούμαι. Κάνω την δουλειά μου σωστά.
    Γουστάρω την προσωρινή δουλειά μου( 1 χρόνος 4 μήνες ++++)
    Κ το post σου είναι άτοπο, ανακριβέστατο κ δεν υπήρχε σερβιτόρα στο παταρι εκτός αν γυναικοφέρνω εγω ο ιδιος. Είμασταν 2 σερβιτόροι κ ο Bob( όσοι καταλαβαν κατάλαβαν).

    Όσα έγραψες διαψεύδονται καθημερινά κ θα διαψεύδονται καθημερινά διότι δουλεύουμε για εσάς, διότι εσείς μας «ταίζετε», κ πάνω απ” όλα μετράει η καλή μας διάθεση.
    Η αρνητικότητά σου είναι απίστευτη, σε όσα έγραψες από την πρώτη λέξη, μέχρι την τελευταία τελεία.

    Κλείνοντας, στο τραπέζι σου μάλλον τα πιάτα έκαναν το πολύ 25′ με 30 λεπτά επειδή ήταν main, για τα νερά ίσως δεν δώσαμε την προτεραιότητα που έπρεπε αλλά τα πήγαμε, όσο για το πιάτο το βρώμικο τυχαίνει κ στο σπίτι μου, αλλά αντικαθίσταται αμέσως. Από εκει κ πέρα όλα είναι τραβηγμένα κ δεν συμβαίνουν ούτε σε ταινία του Woody Allen.

    Κ επειδή τα post τα βλέπει χιλιάδες κόσμος, ας προσέχουμε τι γράφουμε όταν δεν έχουν βάση…
    κ σε τι ανεφερόμαστε, κ το στυλ μας. Αν θες να κράξεις να είσαι τουλάχιστον σωστός και να κρίνεις συγκριτικά με το τι συμβαίνει σε άλλα μαγαζιά.

    Λυπάμαι για την εμπειρία των φίλων σου…

    Με προβληματισμό
    Σεβασμό
    Διάθεση
    Και εκτίμηση προς όλους
    Ο Σερβιτόρος…

  29. Ο/Η alex λέει:

    συμφωνώ με τη λενια γιαννη μου…το καταστημα(ειδικα στο κωλωνακι)εχει πολυ καλο προσωπικό και πολυ καλη εξυπηρετιση…και αυτο στο λεω και σαν χρονια πελατισσα τους αλλα και σαν εργαζομενη…λαθη συμβαινουν σιγουρα σε ολες τις δουλειες και μερικα απο αυτα ειναι σιγουρα ενοχλητικα για τους πελατες τους..ομως για να δημοσιευσεις κατι τετοιο και να παρει αυτες τις διαστασεις πρεπει να εχεις δυσαρεστηθει παραπανω απο μια φορα που μας ανεφερες…λες οτι πηγαινεις συχνα,εντουτοις μονο μια συνεβησαν καποια ατυχη περιστατικα..δεν πιστευω οτι ηταν σκοπιμο να κατακρινουμε ολοκληρο το μαγαζι και να στο πω πιο λαικα «να τους παρει ολους η μπαλα»..σαν πελατισσα εχω επισκεφτει αρκετα εστιατορια και καφετεριες και το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν εφταναν ουτε στο ελαχιστο την αν μη τι αλλο αψογη εξυπηρετιση του μαγαζιου αυτου…ειναι αδικο στην τελικη να πληροφορουνται απο συγκεκριμενο μπολκ ανθρωποι που δεν εχουν επισκεφτει το μαγαζι λαθη που συνεβησαν μια φορα και που σιγουρα δεν μπορουν να ειναι κατακριτεα για ενα μεγαλο μαγαζι σαββατο βραδυ…απλα σκεψου πως θα ενιωθες εσυ αν εκανες ενα λαθος και κατευθειαν σε κατεκριναν..

  30. Ο/Η Λένια λέει:

    Άρα αφού έχεις πάει καθημερινή και δεν το ειχες δει αυτο καλυτερα να μην το κραζετε από ένα Σάββατο.Οκ πιστευεισ οτι θα μπορουσε να έχει περισσοτερο προσωπικο αλλα τα πραγματα δεν είναι ετσι απλα.Anyway το μονο που μπορώ να κανω εγω αφο΄υ δεν δουλεύω πια εκεί και ήμουν η καλυτερη σερβιτορα :P ειναι να σου πω καποια όνοματα σερβιτόρων και να ζητας αυτους να σε εξυπηρετησουν. Σαχαρ, Άννα Μαρίνα, Αχιλλέας, Μιχάλης, Θωμάς κατα την γνωμη μου είναι οι καλυτεροι και άμα κατσεις μπαρ ζήτα την Σουλα ή την Σοφία.Και αν ξαναπας πολυ θα ήθελα ένα σχόλιο αν ήταν χειροτερα ή καλυτερα.

  31. Ο/Η Τάσος Βελιάδης λέει:

    Δεν έκραξα κανέναν, ίσα ίσα συμπεριφερθήκαμε πολύ ευγενικά και δεν νομίζω πως είμαι και ο πιο απαιτητικος πελάτης που υπάρχει. Αλλά μερικές φορές καλό είναι κάποια πράγματα να μην συμβαίνουν. Πάω πολύ συχνά στο συγκεκριμένο αν όχι κάθε βδομάδα, σίγουρα 1 φορά κάθε δύο εβδομάδες. Σάββατο πήγαινα πρώτη φορά βράδυ και σε αυτό που λέει ο Γιάννης έχει δίκιο. Θα μπορούσε να έχει περισσότερο προσωπικό για τις μέρες που έχει τόσο πολύ κόσμο.

  32. Ο/Η nmpardakis λέει:

    Ρε Γιαννη να μην πας καθόλου :P

    Εγω που πήγα χθες στο κατάστημα των Αμπελοκήπων πάντως και κόσμο είχε αλλα σίγουρα μέτρησα και πάνω από 20 άτομα προσωπικό. Ολα ήταν απλά … Jack Daniels.

  33. Ο/Η Λένια λέει:

    Το μαγαζι απασχολει 12-13 σερβιτορους σε μια βαρδια σαββατου.Δεν γινεται να ειναι περισσοτεροι.δεν λεω οτι ολοι οι σερβιτοροι ειναι καλοι λεω απλα να μην κρινεις απο μια επισκεψη στο μαγαζι.Σιγουρα υπαρχουν κ κακοι σερβιτοροι αλλα υπαρχουν και πολλοι απαιτητικοι πελατες που γινονται υπερβολικοι.Δε νομιζω οτι χρειαζεται να παρεις αδεια για να πας ενα απογευμα ή μια καθημερινη βραδυ.

  34. Λένια, Στο post τονίζω ότι καλό θα ήταν τις μέρες που το μαγαζί έχει περισσότερο κόσμο, όπως Σάββατο βράδυ, να δουλεύει περισσότερο προσωπικό.

    Δηλαδή τι μου προτείνεις, να πάρω άδεια μια μέρα απ΄τη δουλειά και να έρθω ένα πρωί, που θα έχει λιγότερο κόσμο, για να έχω καλύτερη εξυπηρέτηση;

  35. Ο/Η Λένια λέει:

    Λοιπόν έχω υπάρξει σερβιτόρα στο συγκεκριμένο μαγαζί 3 χρόνια.Μπορώνα έχω μία παραπάνω άποψη για την από μέσα πλευρά.Δεν έχω όφελος για ότι γράφω δεν δουλεύω πλέον εκεί.Το μαγαζί είναι πολύ καθαρό εσύ λοιπόν που δημοσίευσες την φωτογραφία θέλω να μου πεις ειλικρινά δεν θυμάσαι βρώμικο πιάτο στο σπίτι σου παρ’όλο που το έχεις βάλει σε πλυντηριο πιάτων?Συμβαίνουν και λάθη και μαλιστα όταν έχεις να εξυπηρετήσεις τόσο κόσμο σίγουρα κάτι θα ξεφύγει από την προσοχή σου.Το προσωπικό δεν θα το κρίνω γιατί πολύ θα ήθελα να σε δω σε μία βάρδια Σαββάτου που ένω όλοι ειναι διατεθιμένοι να περιμένουν μια ώρα και για να βρουν τραπέζι μετά ξεσπούν σε σερβιτόρους που αργεί το φαγητό.Το μαγαζί έχει τρελή δουλειά και υπάρχει λόγος γι αυτό believe me.Πήγαινε και μια καθημερινή που δεν έχει κόσμο γιατί αν πηγαίνεις με το σωρό μην περιμένεις το καλύτερο.Είμαστε ανθρωποι όχι μηχανε΄ς σίγουρα θα ΄χεις κανει κ εσύ λάθη στην δουλειά σου δεν θα ήθελες να σε κρίνουν μόνο από αυτα.

  36. Ο/Η Τάσος Βελιάδης λέει:

    κι εγώ πάω σχεδόν κάθε εβδομάδα, άλλα πρώτη φορά πήγα Σάββατο. Κάποια στιγμή εκνευρίστηκα ειδικά όταν είδα τα πιάτα που ήταν λερωμένα.

  37. Ο/Η odysseas λέει:

    Συμφωνώ με τον παραπάνω φίλο αλλά θέλω να πω και εγώ κάτι, στο συγκεκριμένο Fridays στο κολωνάκι πηγαίνω και εγώ 1-2 φορές την εβδομάδα και δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. περιέργο μου φαίνετε

  38. Ο/Η αντωνης λέει:

    Εμενα η απορια μου ειναι γιατι να περιμενουν 50 λεπτα??? Τοσο δυσκολο ειναι να σηκωθουν και να φυγουν?
    Αν θεωρουν οτι η συμπεριφορα του μαγαζιου τους προσβαλλει ως πελατες, γιατι να υποστουν ολα αυτα και μαλιστα να πληρωσουν κιολας;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *