XBLOG logo @2x

Η Samsung προωθεί το οικοσύστημα του Galaxy S7 με πακέτο περιεχομένου για το Gear VR

Samsung Galaxy - S7 Gear VR

Μετά το ρεκόρ προ-παραγγελιών στην Ευρώπη για τα Galaxy S7 και S7 edge, η Samsung Electronics Europe ανακοινώνει ένα αποκλειστικό πακέτο περιεχομένου Gear VR για τους νέους πελάτες του S7.

Για περιορισμένο χρονικό διάστημα μόνο*, οι νέοι αγοραστές των Galaxy S7 και S7 edge στη Ευρώπη θα μπορούν να αγοράσουν το Samsung Gear VR,  powered by Oculus, σε ειδική τιμή και με δωρεάν πρόσβαση σε αποκλειστικά premium παιχνίδια και εμπειρίες, διαθέσιμα στο Oculus Store. Το πακέτο περιλαμβάνει μερικά από τα πιο δημοφιλή επί πληρωμή περιεχόμενα του Oculus Store, όπως τα Anshar Wars 2, Darknet, Drift, Keep Talking and Nobody Explodes, Ocean Rift και Starchart.

Αυτή η νέα ανταμοιβή, σε συνεργασία με την Oculus, την πρωτοπόρο εταιρεία εικονικής πραγματικότητας που υποστηρίζει το Gear VR, προσφέρεται, καθώς τα Galaxy S7 και S7 edge συνεχίζουν να έχουν δυνατές επιδόσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. Οι δυνατές αυτές επιδόσεις του S7 έχουν οδηγήσει σε άνοδο την αγορά των mobile VR στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την εταιρεία CCS Insight**, η αγορά VR της δυτικής Ευρώπης αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 168% από έτος σε έτος εντός του 2016. Οι πωλήσεις της Samsung έχουν ξεπεράσει τις 300.000 συσκευές Gear VR στην Ευρώπη αυτήν τη χρονιά – ένα σημαντικό νούμερο, δεδομένου ότι η CCS Insight** εκτιμά πως ο συνολικός αριθμός των VR συσκευών, που πωλήθηκαν στην Ευρώπη την προηγούμενη χρονιά, ήταν 1.8 εκατομμύρια.

O David Lowes, Chief Marketing Officer της Samsung Electronics Europe, σχολίασε: «Τα Galaxy S7 και S7 edge έχουν εξαιρετικά καλές επιδόσεις, αποδεικνύοντας τη συνεχή ισχυρή ζήτηση για τις premium συσκευές-ναυαρχίδες μας. Το smartphone είναι ήδη πολύ σημαντικό για τη ζωή μας, αλλά συνδέοντας το με ένα προϊόν, όπως το Gear VR, ανοίγει τον δρόμο σε νέες εμπειρίες, που συχνά είναι τόσο συναισθηματικές όσο και καθηλωτικές. Με αυτό το νέο κίνητρο, ενθαρρύνουμε την ευρύτερη αποδοχή των VR, ώστε ακόμα περισσότεροι άνθρωποι να μπορούν να ζήσουν την εμπειρία αυτής της εκπληκτικής νέας τεχνολογίας».

«Στην Oculus θέλουμε οι άνθρωποι να ζήσουν τις εμπειρίες από οτιδήποτε και από οπουδήποτε μέσω της δύναμης της εικονικής πραγματικότητας και ήδη το βλέπουμε να συμβαίνει με το Gear VR», δήλωσε ο Max Cohen, Επικεφαλής του Mobile στην Oculus. «Πρόσφατα ανακοινώσαμε ότι ένα εκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποίησαν το Gear VR τον Απρίλιο – αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο, το οποίο αναδεικνύει την εκπληκτική εμπειρία, που η Samsung και η Oculus μπορούν να προσφέρουν. Ο συνδυασμός του hardware και του software παρέχει την απόλυτη VR εμπειρία που προσφέρουν τα κινητά σήμερα και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να προκαλούμε τον ενθουσιασμό και τη συμμετοχή των Ευρωπαίων καταναλωτών».

2016: Οι αναλυτές προβλέπουν μια χρονιά ανάπτυξης για το VR

Η εταιρεία αναλύσεων CCS Insight προβλέπει ότι τα έσοδα από τα VR παγκοσμίως θα φτάσουν τα $10 δισεκατομμύρια μέχρι το 2020, εκ των οποίων τα $3 δισεκατομμύρια αναλογούν στη Δυτική Ευρώπη. 4,7 εκατομμύρια συσκευές VR αναμένεται να έχουν σταλεί στη Δυτική Ευρώπη μέχρι το 2016 –  τα  προσιτά VR που συνδυάζονται με smartphone, όπως το Gear VR, αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 90% του όγκου.

Ο Ben Wood, Επικεφαλής Ερευνών στην εταιρεία CCS Insight, ανέφερε: «Είμαστε στην αρχή ενός συναρπαστικού ταξιδιού με το VR. Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές θα έχουν το ενδιαφέρον να βιώσουν τον πλούτο του επαγγελματικά επιμελημένου περιεχομένου 360 μοιρών, το οποίο θα είναι διαθέσιμο το 2016. Επιπρόσθετα, η ανάπτυξη των αυτοδημιούργητων περιεχομένων, που παράγονται από τον αυξανόμενο αριθμό των καμερών 360 μοιρών και μοιράζονται οι χρήστες μέσω Facebook και YouTube, θα κάνει ακόμα πιο δημοφιλή τη χρήση VR μέσα στη χρονιά».

Για περισσότερες πληροφορίες για τη νέα προσφορά των S7/ Gear VR, επισκεφθείτε την ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.samsung.com/gr/galaxys7_vr/where-to-buy/

* H προσφορά του περιεχομένου των Galaxy S7/ Gear VR είναι διαθέσιμη μέσω επιλεγμένων παρόχων και συνεργατών. Η χρονική περίοδος της προσφοράς ενδέχεται να ποικίλει λόγω τοπικών αγορών ή/και των παρόχων και των συνεργατών.

**CCS Insight, Market Forecast, Augmented & Virtual Reality Worldwide, 2016-2020, Φεβρουάριος 2016.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.