Η Samsung ανακοινώνει συμβουλή ασφαλείας για τους καταναλωτές του Galaxy Note 7

Η Samsung απολογείται για την αναστάτωση των καταναλωτών
Samsung Galaxy Note 7

Η Samsung Electronics ανακοίνωσε νέα συμβουλή ασφαλείας για όλους τους καταναλωτές του Galaxy Note 7 σε Ελλάδα και Κύπρο, με αρχικές συσκευές και συσκευές αντικατάστασης, ότι θα πρέπει να σταματήσουν να την χρησιμοποιούν, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να την απενεργοποιήσουν.

Η Samsung Electronics επιβεβαίωσε ότι δουλεύει με τους συνεργάτες της σε όλη την Ευρώπη για να θέσει σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα αντικατάστασης, το οποίο θα επιτρέπει στους καταναλωτές του Galaxy Note 7 να ανταλλάξουν τη συσκευή τους Galaxy Note 7 με ένα Galaxy S7 edge. Εναλλακτικά, θα μπορούν να λάβουν πλήρη επιστροφή των χρημάτων τους.

Για λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμα ανταλλαγής, μπορείτε να καλείτε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Samsung στα τηλέφωνα:
από σταθερό 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864)
από κινητό 210 6897691
και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό)

Σε Ελλάδα και Κύπρο, οι κάτοχοι του Galaxy Note 7 μπορούν να επιλέξουν ένα από τα παρακάτω:

  • Ανταλλαγή του Galaxy Note 7 με ένα Galaxy S7 edge
  • Επιστροφή χρημάτων

Ο David Lowes, Επικεφαλής Marketing στη Samsung Electronics Europe, σημείωσε: «Η απόλυτη προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των πελατών μας – για το λόγο αυτό, ζητάμε από όλους τους καταναλωτές του Note 7 να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τη συσκευή τους, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να την απενεργοποιήσουν. Ζητάμε συγνώμη από όλους τους πελάτες μας Galaxy Note 7, για το ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις υψηλές απαιτήσεις που είχατε από τη Samsung. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας όλο αυτό το διάστημα και λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκαλέσαμε».

Επίσης, πρόσθεσε: «Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να συνεργαστούμε ενδελεχώς με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές για να λάβουμε όλα τα αναγκαία μέτρα για την επίλυση της κατάστασης. Τώρα, εστιάζουμε όλη την προσοχή μας στην ανταλλαγή όλων των συσκευών Galaxy Note 7 γρήγορα και αποτελεσματικά, για να μειώσουμε οποιοδήποτε ρίσκο για τους καταναλωτές. Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Samsung και θα σας βοηθήσουμε».

Κατηγορίες
Δελτίο ΤύπουΕλλάδαΚινητά & TabletsΣημαντικά ΝέαΤεχνολογία

Ιδιοκτήτης του XBLOG.GR και συντάκτης.

ΣΧΕΤΙΚΑ