Samsung: Ολόκληρος λαβύρινθος για να μάθει κανείς την τιμή μιας οθόνης

Samsung Fail

Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα χωρίς περιττές εισαγωγές. Χθες το απόγευμα έλαβα ένα δελτίο τύπου από την Connective, εταιρία που έχει αναλάβει τις δημόσιες σχέσεις της Samsung Electronics, σχετικά με την διάθεση νέων επαγγελματικών οθονών LED LFD της εταιρίας…

Δυστυχώς, η Samsung ανήκει στις εταιρίες (και είναι αρκετές) που δεν περιλαμβάνουν τις τιμές των προϊόντων τους στα δελτία τύπου που στέλνουν στα μέσα ενημέρωσης. Έτσι, αναγκάζομαι κάθε φορά να απαντάω στα email ζητώντας τις τιμές των προϊόντων και λέγοντας ότι είναι τόσο απλό και χρήσιμο ταυτόχρονα να περιλαμβάνονται οι τιμές των προϊόντων στα δελτία τύπου που μας στέλνουν.

Όταν τα προϊόντα όμως είναι πιο «ευρείας κυκλοφορίας» (πχ κινητά κλπ) και διατίθενται ήδη στην αγορά ρίχνω μια ματιά σε γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα ή στο skroutz.gr και μαθαίνω τις τιμές από εκεί.

Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που μόλις ανακοινώθηκε η διάθεση των προϊόντων και δεν μπορείς να βρεις τιμές στο ίντερνετ; Το απόλυτο μπάχαλο!

Πρώτα στέλνω email στην Connective (PR της Samsung) ζητώντας ενδεικτικές τιμές για τις νέες αυτές επαγγελματικές οθόνες.

Μετά από 45 λεπτά, μέσα στα οποία δεν έλαβα απάντηση, επικοινωνώ με την Prime Telecom, αφού όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το δελτίου τύπου για τις νέες αυτές επαγγελματικές οθόνες:

Η νέα σειρά EX, όπως αναφέρει το δελτίο τύπου που έλαβα, είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά μέσω του διανομέα της Samsung Electronics  για τα IT προϊόντα Prime Telecom κατόπιν παραγγελίας.

Τηλεφωνώ λοιπόν στην Prime Telecom (210 6796700) και συνδέομαι με το τμήμα Πωλήσεων – Παραγγελιών. Απαντάει κάποια εκπρόσωπος, της λέω ότι θέλω να μάθω τις τιμές της νέας σειράς EX επαγγελματικών οθονών LED LFD της Samsung και με παραπέμπει στο τμήμα Marketing της εταιρίας. Λίγα λεπτά στην αναμονή και η γραμμή… πέφτει.

Καλώ και πάλι στο ίδιο νούμερο και αυτή τη φορά επιλέγω να συνδεθώ με το τμήμα Marketing από την αρχή. Απαντάει άλλος εκπρόσωπος, του λέω τα ίδια, και αυτή τη φορά με παραπέμπει στην Fourlis Trade και το 210 6293001.

Τηλεφωνώ λοιπόν στο 210 6293001, το οποίο απ΄ότι βλέπω στο fourlistrade.gr είναι το τηλέφωνο του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου μαντέψτε… Ούτε εκεί ήξεραν τίποτα για τις νέες αυτές οθόνες της Samsung και με παρέπεμψαν να καλέσω πίσω στην Prime Telecom!

Μετά από τα παραπάνω τηλεφωνήματα ήρθε η απάντηση από την account executive της Connective:

Αγαπητέ κύριε Καρακατσάνη,

Το αίτημά σας έχει μεταβιβαστεί στη Samsung, εφόσον έχουμε νεότερα για τις τιμές των LED LFD θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό. Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για την Samsung.

Μα καλά, είναι δυνατόν η εταιρία που έχει αναλάβει το PR της εταιρίας, να μην γνωρίζει τις τιμές προϊόντων που ήδη είναι διαθέσιμα στους καταναλωτές, όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου που η εταιρία έστειλε στα μέσα ενημέρωσης;

Δε θέλω να σκέφτομαι το ξενέρωμα που θα ένιωθε στη θέση μου κάποιος επιχειρηματίας (μικρός ή μεγάλος) που θα ήθελε να προμηθευτεί αυτές τις επαγγελματικές οθόνες για το μαγαζί του ή την επιχείρησή του.

Αν, λοιπόν, η Samsung αλλά και οι άλλες εταιρίες που έχουν παρόμοια «συμπεριφορά» με την Samsung, δουν τις πωλήσεις τους να κινούνται πτωτικά ας μην κλαίγονται ότι «φταίει η κρίση», το κακό τους PR φταίει!

Κατηγορίες
Τεχνολογία

Ιδρυτής και συντάκτης του XBLOG.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ