Φαγητό στο Γραφείο, τι να προσέξετε

Φαγητό στο γραφείο

Στην σημερινή εποχή η εργασία καταναλώνει το μεγαλύτερο μέρος της  ημέρας αλλά και της ενέργειας μας, αφήνοντας ελάχιστο χρόνο για τις υπόλοιπες υποχρεώσεις και ασχολίες μας.

Μεταξύ αυτών των υποχρεώσεων είναι και η διατροφή μας που δυστυχώς για πολλούς καταλήγει να είναι στο τέλος της λίστα των προτεραιοτήτων τους. Αυτό σημαίνει πρόχειρες και γρήγορες διατροφικές επιλογές που με πρώτη ματιά φαίνεται να εξοικονομούν χρόνο και κόπο, η αλήθεια όμως είναι πως μακροχρόνια προσθέτουν πόντους, κιλά και πολλές φορές ακόμη και προβλήματα υγείας.

Είναι γεγονός ότι οι πολλές ώρες εργασίες μας απομακρύνουν από το σπιτικό και πιο θρεπτικό φαγητό ωστόσο οφείλουμε να προσπαθήσουμε προσέχουμε τον εαυτό μας και την υγεία μας ακόμη και όταν βρισκόμαστε στον χώρο εργασίας και έχουμε πιεσμένο πρόγραμμα. Οι επόμενες πρακτικές συμβουλές μπορούν να ενταχθούν στον τρόπο ζωής του καθενός όσο λίγο χρόνο και να έχει στην διάθεση του αρκεί να υπάρχει ένα βασικό συστατικό… Θέληση!

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται!

Το πρωινό έχει χαρακτηριστεί δικαίως ως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, παρόλο που είναι και αυτό που οι περισσότεροι συστηματικά παραλείπουμε. Ο αγγλικός όρος «Breakfast» δηλαδή «Διακοπή της νηστείας», αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο την σημασία αυτού του γεύματος, αφού είναι το πρώτο που μας εφοδιάζει με ενεργεία για να ανταπεξέλθουμε στις πρωινές μας δραστηριότητες με επιτυχία. Ξεκίνησε λοιπόν την μέρα σου με ένα ποτήρι γάλα 2% με δημητριακά ολικής ή με 2 φρυγανιές με μέλι ή εναλλακτικά μια φέτα ψωμί ολικής με λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών.

Αφιέρωσε μόνο 5 λεπτά είτε το πρωί είτε από βράδυ

Ετοίμασε ένα τοστ με γαλοπούλα/τυρί/λαχανικά  ή εφοδιάσου με 2 φρούτα (φρέσκα ή αποξηραμένα) και μια μπάρα δημητριακών ή ένα γιαούρτι. Με αυτά τα 5 λεπτά έχεις καταφέρει να οργανώσεις την μέρα σου διατροφικά, μειώνοντας την πιθανότητα για υπερφαγικά γεύματα  κακής ποιότητας, αφού θα έχεις στην διάθεση σου τα σνακ για να μην μένεις πολλές ώρες με άδειο στομάχι.

Δεν πρόλαβες να ετοιμάσεις κάτι από το σπίτι;

Μην ανησυχείς υπάρχει λύση! Οι φούρνοι διαθέτουν πολύ καλές εναλλακτικές λύσεις για ένα καλό σνακ, όπως είναι το κουλούρι Θεσσαλονίκης, το σταφιδόψωμο και τα κριτσίνια με σουσάμι. Απέφυγε τα σφολατοειδή, καθώς περιέχουν πολλά λιπαρά κακής ποιότητας αλλά και πολλές περιττές θερμίδες. Επίσης ένα τοστ με τυρί, γαλοπούλα ή ζαμπόν και έναν φυσικό χυμό μπορείς να τα βρεις εύκολα σε όλα τα ταχυφαγεία αρκεί να τα επιλέξεις!

Βρες 15 λεπτά μέσα στο πρόγραμμά σου για να αφιερώσεις στο μεσημεριανό σου

Απομακρύνσου από τον υπολογιστή σου και δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να φάει ήσυχα… Έρευνες δείχνουν ότι όταν η πρόσληψη φαγητού γίνεται αργά και ήρεμα προλαβαίνουν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά οι μηχανισμοί κορεσμού και έτσι αποφεύγεται η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητού με τις οποίες συνήθως επιφορτίζουμε τον οργανισμό μας.

Το σπιτικό φαγητό είναι η καλύτερη λύση

Το σπιτικό φαγητό είναι η καλύτερη λύση καθώς είναι προσεγμένο, αλλά και πιο καλά ελεγχόμενο από άποψη θερμίδων και ποιότητας. Ένα ταπεράκι με μια μερίδα φαγητού από την προηγούμενη μέρα είναι μια ιδανική λύση. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές όπως μια σπιτική σπανακόπιτα ή τυρόπιτα, μια σαλάτα με τόνο ή σολομό, ή μια σαλάτα με γαλόπουλα/τυρί. Επίσης πολύ εύκολα αλλά συνάμα υγιεινά και χορταστικά γεύματα είναι το ριζότο, η μακαρονοσαλάτα, αλλά και οι αραβικές πίτες με τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα/ζαμπόν ή αυγό βραστό, λαχανικά επιλογής κλπ. Λίγη φαντασία και διάθεση χρειάζεται και οι ιδέες είναι αμέτρητες.

Και τα delivery έχουν την θέση τους σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο

…Αρκεί να υπάρχει μέτρο και σκέψη! Θα υπάρξουν και οι πολύ πιεσμένες μέρες που δεν θα έχεις προλάβει να ετοιμάσεις κάτι από το σπίτι, ωστόσο και πάλι μπορείς να προσέξεις την ποιότητα του γεύματός σου, καθώς όλα τα ταχυφαγεία πλέον διαθέτουν και υγιεινές εναλλακτικές. Είτε μια σαλάτα με κρέας (χωρίς σάλτσα), ή ακόμη και μια πίτα αλάδωτη με κοτόπουλο/λαχανικά/τζατζίκι ή μουστάρδα αποτελούν πολύ καλές επιλογές. Μην παρασύρεσαι από προσφορές για μεγάλες μερίδες, κατανάλωσε μόνο ό,τι πραγματικά χρειάζεσαι και μην παρασυρθείς κάνοντάς το καθημερινή συνήθεια… Προσπάθησε να μην παραγγέλνεις απ΄έξω πάνω από 1-2 φορές την εβδομάδα.

[photo]

Κατηγορίες
Υγεία

Τα άρθρα από διάφορους συντάκτες του XBLOG.GR.

ΣΧΕΤΙΚΑ