Ταξί: Παράπονα και Καταγγελίες στο 1019

ταξί

Το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, υλοποιώντας τη δέσμευση του υπουργού Κωστή Χατζηδάκη, μετά από συνάντηση που είχε στις 8 Ιουλίου του 2008 με την Πανελλήνια Ομοσπονδία ΤΑΞΙ και Αγοραίων, θέτει σε λειτουργία τη Γραμμή «1019» για την καταγραφή παραπόνων και καταγγελιών, καθώς και για την παροχή πληροφοριών σε σχέση με την εξυπηρέτηση των πολιτών από τα ταξί.

Αρχικά, τους 3 πρώτους μήνες το «1019» θα λειτουργεί πιλοτικά με 15 γραμμές και θα συγκεντρώσει τα απαραίτητα στατιστικά στοιχεία (αριθμός τηλεφωνημάτων, κατηγορίες παραπόνων κτλ), ώστε να προχωρήσει άμεσα η λειτουργία του μόνιμου τηλεφωνικού κέντρου.

Σε πρώτη φάση η χρήση του «1019» θα είναι στη διάθεση πολιτών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Αθηνών – Πειραιώς, Δυτικής Αττικής, Ανατολικής Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου και της νήσου Ρόδου της Ν. Α. Δωδεκανήσου.

Με χρέωση μίας αστικής μονάδας, το «1019», πέρα από επώνυμες και ανώνυμες καταγγελίες, θα δίνει πληροφορίες που αφορούν στη χρήση των ταξί (πιάτσες, τιμολόγια, ειδικές χρεώσεις, δικαίωμα για διπλή ταρίφα, υποχρεώσεις οδηγών κλπ.

Η γραμμή λειτουργεί τις καθημερινές από τις 8.00 πμ έως τις 10.00 μμ, το Σάββατο από τις 8.30 πμ έως τις 8.00 μμ, ενώ δε θα λειτουργεί τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες.

Κατηγορίες
Ελλάδα

Τα άρθρα από διάφορους συντάκτες του XBLOG.GR.

ΣΧΕΤΙΚΑ