XBLOG logo @2x

Αlcatel Lucent: Παρουσίαση των προϊόντων και των τηλεπ/κών λύσεων

Τους στρατηγικούς στόχους, τις προτεραιότητες για το 2010, αλλά και όλα τα προϊόντα και τις τηλεπικοινωνιακές της λύσεις παρουσίασε σήμερα το μεσημέρι η Alcatel Lucent Hellas, σε ειδική εκδήλωση στο King George Palace.

Η Alcatel Lucent Hellas με τη σημερινή της μορφή έχει παρουσία στην ελληνική αγορά από το 2001 διαγράφοντας μια ανοδική πορεία σε επίπεδο κύκλου εργασιών, αλλά και σε αριθμό εργαζομένων. Προτεραιότητα για την εταιρία αποτελεί η υλοποίηση της κεντρικής στρατηγικής της Alcatel Lucent σε παγκόσμιο επίπεδο «High Leverage Network» τόσο στην ελληνική όσο και την κυπριακή Αγορά. Η αρχιτεκτονική δομή «High Leverage Network» απαντά σε δύο ταυτόχρονες τεχνολογικές προκλήσεις: την αύξηση χωρητικότητας των δικτύων λόγω αυξανόμενης ζήτησης υπηρεσιών και την προσφορά όλο και πιο διαφοροποιημένων και προηγμένων εφαρμογών, όπως είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Νταλαμάγκας, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας.

Αναφερόμενος στο LTE και τις 4G τεχνολογίες που αποτελούν το νέο και μεγάλο στοίχημα στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, η Alcatel Lucent έχει ήδη κατακτήσει μια πολύ ελπιδοφόρα θέση έχοντας υλοποιήσει αυτή τη στιγμή περισσότερα από 40 δοκιμαστικά-πιλοτικά δίκτυα παγκοσμίως για λογαριασμό πολύ μεγάλων τηλεπικοινωνιακών φορέων και έχοντας συμμετοχή στα δύο μεγαλύτερα εμπορικά LTE δίκτυα παγκοσμίως, αυτό της Verizon Wireless και της AT&T, αφού  η Alcatel Lucent είναι η μόνη εταιρία που διαθέτει «end-to-end» λύσεις.

Παράλληλα, σχετικά με το θέμα των οπτικών ινών στην Ελλάδα, ο κ. Νταλαμάγκας δήλωσε ότι «η Alcatel-Lucent, ως technology vendor,  προσφέρει μία και μόνο μία πλατφόρμα που καλύπτει  όλες τις τεχνολογίες και προσαρμόζεται ανάλογα με  την οικονομική συγκυρία και τις ανάγκες του κάθε πελάτη είτε είναι Fiber to the home ή Fiber to the Cabinet ή VDSL 2».

Ο κ. Νταλαμάγκας έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην βαρύτητα που εναποθέτει η Alcatel Lucent σε θέματα Έρευνας & Ανάπτυξης επενδύοντας 15% του παγκόσμιου τζίρου σε αυτό τον τομέα. «Τώρα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, η τηλεπικοινωνιακή αγορά έχει ανάγκη από καινοτομία, ευελιξία και “value for money” προσέγγιση. Η Alcatel Lucent, μέσω των Bell Labs που αποτελεί το μεγαλύτερης αξίας περιουσιακό της στοιχείο, «κυοφορεί» διάφορα προϊόντα που  αργότερα περνούν στο χαρτοφυλάκιο της και την διαφοροποιούν στην αγορά. Τελευταίο παράδειγμα καινοτομίας και υπεροχής των Bell Labs είναι η πρόσφατη ανακοίνωση για την επίτευξη ταχύτητας 300Mbps (με βάση τεχνολογία VDSL2 μέσω χρήσης bonding, vectoring και ‘phantom mode’) σε αποστάσεις 400μ με χρήση 2 μόνο ζευγών χαλκού – ή 100Μbps στα 1000μ»

Ο Γιώργος Παυλίδης, υπεύθυνος για την παροχή υπηρεσιών σε κάθετες  αγορές (vertical markets), αναφέρθηκε στις λύσεις που προσφέρει η εταιρεία σε τηλεπικοινωνιακούς φορείς αλλά και σε στρατηγικές βιομηχανίες όπως η άμυνα, η ενέργεια, η υγειονομική περίθαλψη, οι μεταφορές και ο δημόσιος τομέας ενώ ο Παναγιώτης Μέλλος, υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών αγορών (enterprise) παρουσίασε προϊόντα και υπηρεσίες τηλεπικοινωνιακής διασύνδεσης – τόσο από πλευρά υποδομών όσο και εξοπλισμού – οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν unified communications and contact centers, IP telephony, mobility, data networking, security solutions, professional training and services. Το μοντέλο εργασιών σύμφωνα με το κ. Μέλλο βασίζεται σε στρατηγικές συνεργασίες με partners και value added distributors.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.