XBLOG logo @2x

Αίσχος!

1) Αίσχος για την κεραία που προφανώς παράνομα έστησε κάποια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σε χαμηλό κτήριο των νέων εστιών στην Πολυτεχνειούπολη. Και λέω παράνομα, γιατί η κεραία είχε καμουφλαριστεί πολύ προσεκτικά σε καμινάδα και την ανακάλυψαν τυχαία φοιτητές που κατοικούν στην εστία. Ντροπή σας κύριοι υψηλά ιστάμενοι στην πρυτανεία που δεχτήκατε κάτι τέτοιο, βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία τόσων ανθρώπων που κατοικούν στις γύρω περιοχές. Αλλά μπροστά στη μίζα που θα πήρατε που να βρεθεί η ντροπή ε; Η συνέχεια εδώ.

2) Αίσχος για τις απαράδεκτες συνθήκες που υπάρχουν σε πολλά ιδρύματα στη χώρα μας. Ναι, για τις εικόνες που πρόβαλε χθες ο Ευαγγελάτος στις Αποδείξεις του μιλάω. Ρε δε πάτε να τον κράζετε εσείς ότι είναι υπερβολικός και χίλιο δυο άλλα, αφού δεν ενδιαφέρεται καμία κρατική υπηρεσία για όλα αυτά, ας ενδιαφερθεί αυτός. Τώρα βέβαια θα μου πείτε ότι κι αυτός μπορεί να το κάνει για τηλεθέαση και φράγκα, οκ αλλά τουλάχιστον βγαίνουν τέτοιες εικόνες προς τα έξω. Ήθελα να ΄ξερα πώς μπορεί και νιώθει καλά με τον εαυτό της αυτή η κυρία που είχε εκεί (διευθύντρια σε ένα από αυτά τα ιδρύματα), η οποία μάλιστα είχε το θράσος να συντάξει και να στείλει επιστολή στον εισαγγελέα για να μην προβληθεί η εκπομπή, υποστηρίζοντας ότι τα παιδιά στο ίδρυμα αυτό οι νοσηλευτές τους συμπεριφέρονται σαν δικά τους παιδιά. Ωραία συμπεριφορά, τα κλωτσάνε, τα πατάνε, τα βρίζουν κλπ.. Στη φυλακή να καταλήξετε όλοι σας ρε!

3) Αίσχος για την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας στο χώρο της παιδείας. Οι καθηγητές ανυποχώρητοι, η Γιαννάκου το ίδιο και τα παιδιά χάνουν τη μία μέρα μαθήματος μετά την άλλη.. Αρχίσανε και τις καταλήψεις και να δω τι κατάληξη θα έχει όλο αυτό. Σχεδόν όλα τα γύρω σχολεία της περιοχής μου βρίσκονται σε κατάληψη. Και καλά, όταν υπάρχουν σοβαρά αιτήματα να πω οκ καλά κάνετε και συνεχίστε, αλλά όταν σε σχολείο βάζουν αίτημα ότι η τυρόπιτα είναι στρογγυλή και δε ξέρουν από πού να αρχίσουν να την τρώνε τότε με τι σοβαρότητα να αντιμετωπίσεις αυτά τα παιδιά;

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.