Έρευνα: Rich Media και Social Media τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία

Social Media

Τα αποτελέσματα της ετήσιας διεθνούς έρευνας Adobe Scene 7 σχετικά με τις τεχνολογίες που είναι οι πιο αποτελεσμαστικές για τις online επιχειρήσεις να προσελκύουν πελάτες μέσω sites και online εμπειριών, ανακοίνωσε η Adobe.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, που μπορείτε να δείτε παρακάτω, οι επιχειρήσεις επενδύουν και προγραμματίζουν εφαρμογές rich media και social media, καθώς εκεί βλέπουν τα καλύτερα αποτελέσματα σε ικανοποίηση πελατών αλλά και σε πωλήσεις.

Την μικρότερη διείσδυση έχουν οι κινητές και προσωποποιημένες εφαρμογές, αφού μόλις το 10% όσων ρωτήθηκαν έχουν υιοθετήσει ανάλογες εφαρμογές, ωστόσο αναμένεται να παρουσιάσουν ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης το 2010.

Τα πιο αποτελεσματικά χαρακτηριστικά

  • Product tours ή multimedia viewing που συνδυάζουν καθοδηγούμενη περιήγηση, φωτογραφίες, videos και animations – 36%
  • Αναζήτηση με οπτικό υλικό σε χαρακτηριστικά προϊόντων, όπως μέγεθος, χρώμα και τιμή – 33%
  • Σχόλια και κριτικές χρηστών – 32%
  • Search landing pages – 32%
  • Συγκριτικές παρουσιάσεις προϊόντων – 28%
  • Zoom – 28%

«Οι καταναλωτές περιμένουν περισσότερα από κοινή διαδικτυακή εμπειρία για όλους. Θέλουν να ακουστούν και να γίνουν κατανοητοί online, και για αυτό το λόγο 75% από τους συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν ότι σχεδιάζουν για τους επόμενους 12 μήνες καινοτομίες που θα τραβούν την προσοχή, θα είναι πιο διαδραστικές και προσωποποιημένες», σχολίασε ο Doug Mack, vice president και general manager Rich Media Solutions στην Adobe.

Σχετικά με την έρευνα
Η έρευνα Adobe Scene7 2010 Εμπειρία καταναλωτών στην νέα δεκαετία περιελάμβανε 546 απαντήσεις από πωλητές λιανικής και αντιπροσώπους της Adobe, εταιρίες τεχνολογίας, ΜΜΕ και διεθνείς επιχειρήσεις που πωλούν ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών online. Οι αντιπρόσωποι αποτέλεσαν το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετεχόντων παγκοσμίως (18%).

Σχετικά με το Scene7
Το Adobe Scene7 αποτελεί μια rich media πλατφόρμα για εύκολη διαχείριση έργων που δημιουργούνται με τη χρήση πολλών προγραμμάτων. Στις εταιρίες που χρησιμοποιούν το Scene7 περιλαμβάνονται QVC, Harrods, Macy’s, Amazon, Office Depot, Polo Ralph Lauren, La-Z-Boy, Lands’ End, Blockbuster, Williams-Sonoma και Levi Strauss & Co.

[image by webtreats]

Κατηγορίες
Internet

Ιδρυτής και συντάκτης του XBLOG.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ