Νέα Τέλη Κυκλοφορίας: Πόσο θα πληρώσετε για το 2010

| Κυριακή, 2 Αυγούστου, 2009 | 89 Comments

Τέλη Κυκλοφορίας

Αυξημένα τέλη κυκλοφορίας για το αυτοκίνητό τους έως και 150 ευρώ θα πληρώσουν εκατομμύρια οδηγοί για το 2010, ενώ όσοι επιλέξουν απόσυρση του αυτοκινήτου τους και αγορά καινούριου θα έχουν έκπτωση που μπορεί να φτάσει μέχρι και 3.000 ευρώ. Όλα έχουν να κάνουν με τον κυβισμό του αυτοκινήτου σας, την ημερομηνία κυκλοφορίας του, καθώς και αν θέλετε απλά να το αποσύρετε ή να το αποσύρετε και να προχωρήσετε σε αγορά καινούριου.

Παράδειγμα 1

Αν διαθέτετε αυτοκίνητο 1.000 κυβικών, με ημερομηνία κυκλοφορίας πριν την 31/12/1995, θα πληρώσετε 262 ευρώ τέλη κυκλοφορίας για το 2010, από 112 ευρώ το 2009, ενώ αν επιλέξετε να το αποσύρετε και να αγοράσετε καινούριο αυτοκίνητο θα επωφεληθείτε 2.000 ευρώ (1.000 ευρώ για την απόσυρση και άλλα 1.000 ευρώ για την αγορά του καινούριου).

Παράδειγμα 2

Αν το αυτοκίνητό σας είναι 1.400 κυβικών και κυκλοφόρησε από 1/1/2000 έως 31/12/2004, θα πληρώσετε 252 ευρώ τέλη κυκλοφορίας για το 2010 από 202 που πληρώσατε για το 2009, ενώ αν επιλέξετε απόσυρσή του και αγορά νέου αυτοκινήτου θα έχετε έκπτωση 2.000 ευρώ.

Παράδειγμα 3

Αν πάλι το αυτοκίνητό σας είναι νέας κυκλοφορίας (από 1/1/2005 και μετά) τότε θα πληρώσετε μειωμένα τέλη κυκλοφορίας. Αν το αυτοκίνητο είναι 1.000-1.200 κυβικά θα πληρώσετε 94 ευρώ τέλη κυκλοφορίας για το 2010 από 112 που πληρώσατε για το 2009. Αν το αυτοκίνητο είναι 1.400-1.900 κυβικά θα πληρώσετε 184 ευρώ τέλη για το 2010 από 202 που πληρώσατε το 2009, ενώ αν διαθέτετε αυτοκίνητο 2.000 κυβικών θα πληρώσετε 428 τέλη κυκλοφορίας για το 2010 από 446 που πληρώσατε το 2009. Αν αποφασίσετε να αποσύρετε το αυτοκίνητό σας και να αγοράσετε καινούριο, η έκπτωση σε αυτές τις περιπτώσεις παίζει από 2.000 έως 2.500 ευρώ.

Με ένα κλικ στο enet.gr μπορείτε να εισάγετε τα στοιχεία του αυτοκινήτου σας (κυβικά αυτοκινήτου, ημερομηνία κυκλοφορίας, ενδιαφέρον για απόσυρση και αγορά καινούριου) στο σχετικό εργαλείο και να δείτε πόσα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσετε το 2010 και τι έκπτωση έχετε για απόσυρση και αγορά νέου αυτοκινήτου.

Tags: , ,

Category: Featured, Αυτοκίνητο, Ελλάδα

Comments (89)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Ο/Η karotos70 λέει:

    Φίλε soto82 ακολούθησα τη συμβουλή σου και η αληθεια είναι ότι δεν έμεινα ικανοποιημένος απο το asfalish. Κάποια θεματάκια με έκαναν να κοιτάξω αλλού και να καταλήξω τελικα στο http://asfaleiaautokinitou.net με σαφώς καλύτερη επικοινωνία και εξυπηρέτηση.

    Φιλικά πάντα…

  2. Ο/Η sotos1982 λέει:

    asfalish.gr – Online Ασφάλειες Αυτοκινήτων & Μοτό

    Αυτό το site είναι μακράν το καλύτερο για να ασφαλίστετε το αυτοκίνητό σας και την μοτοσυκλέτα σας,πολύ απλό στην χρήση,με πολύ καλές εταιρίες και πολύ καλές τιμές.

    http://www.asfalish.gr

  3. Ο/Η mixalis λέει:

    OLI ESIS KALA NA PATHETE GIATI OTAN GINONTE EKLOGES I MISI PATE KAI TOUS XIROKROTATE KAI I ALI MISI THEN PSIFISETE SAS AKSISOUN AFTA POU PATHENETE ……ELLINAS APO TO EXOTERIKO…

  4. Ο/Η nikolas λέει:

    prasines paparies!

  5. Ο/Η nikolas λέει:

    εχω opel corsa 1300cc του 90′!
    πληρωσα τελος 350 ευρω περιπου…και αυτος που εχει την καινουργια mercedes του 2009 πληρωσε σου λεω εγω το ιδιο με εμενα…ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ?ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΚΙΣΕΙ ΟΛΑ!!!εχω λεφτα να τους πληρωνω?

  6. Ο/Η Makedon λέει:

    Αγαπητέ κύριε Παυλίδη,

    Καλά τα είπατε αλλά τα καημένα τα ελληνικά τα κατακρεουργήσατε :)
    Ειλικρινά υμέτερος και με όλη την καλή διάθεση…!

  7. Ο/Η Ευσταθιος Παυλιδης λέει:

    Τα τελη κυκλοφοριας του 2009 ειχαν 6 κατηγοριες (analoga κ.εκατοστα).Σε καθε
    κατηγορια πληρωναμε καποιο ποσο(π.χ.απο 1357 εως 1928 = 202 ευρο).
    Το ενα κυβικο εκατοστο για τα 1357 κωστηζε 202:1357=0,15 λεπτα
    για τα 1928………202:1928=0,10 λεπτα
    Το ποιο ακριβο κ.εκατοστο ειτανε για τα 2358…580:2358=0,25 λεπτα.
    Σε καθε κατηγορια στα μικροτερα κυβικα πληρωναν το ενα κυβικο εκατοστο ακριβοτερα απο τα μεγαλητερα.Εκτος απο αυτο,στης κατηγοριες με το μεγαλητερο κυβιζμο, πληρωναν το ενα κ.εκατοστο ποιο ακρηβωτερα.
    Με αυτην την εννοια τη θα πη ιδικος φορος για τα μεγαλα κυβικα,
    αφου και ετσι τα πληρωναν ακριβοτερα απο τους αλλους;
    1.Λογικο θα ειταν να πληρονουμε το ενα κυβικο εκατοστο με στανταρτ
    τημι, π.χ. 1κ.ε.= 0,20 λεπτα.Τοτε ευκολο ειναι ο υπολογισμος των
    τελων κυκλοφοριας για καθε κυβιζμο: τα 1357 κ.εκ. × 0,20 = 271,40 ευρο.
    τα 1928 …… × 0,20 = 385,60 ευρο
    τα 2358……..× 0,20 = 471,60 ευρο κ.λ.
    Τα τελη κυκλοφοριας θα πληρωναμε χορης ειδοποιητηριο,προσκομηζοντας την αδια κυκλοφοριας, οπου αναφερεται ο κυβιζμος του αυτοκινητου.
    Τετιος τρωπος πληρωμης εχει η Ρωσια.Τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν μικρους κυβιζμους(1000-18000 κ.εκ),
    τα οποια θα φερνουν περισσοτερα οικονομικα για το κρατος με μικροτερη αυξιση,παρα τα μεγαλα κυβικα.
    Μεγαλη οικονομια και σε χαρτη και εργασια για τα ειδοποιητηρια !!!
    2.Αλλη περηπτοση για την παλιοτητα.Καποια αυτοκινητα κανουν 50.000 χλμ το χρωνο σε χωματοδρομους
    και γηνοντε σαραβολα.Αυτοκινητα καλλης μαρκας (π.χ. BMW)κανουν 5.000 xλμ τo χρωνο σε ασβαλτοστρομενους οδους και μενουν σε αριστη κατασταση.Επισης, γενηκη επησκευη του αυτοκινητου το κανει σαν κενουργιο!
    Σε αυτη την περηπτοση το ποιο σωστο θα ειταναι τα τελη κυκλοφοριας να μπουν στην τημι των καυσημων:οσο ποιο παλιο αμαξη,περισοτερα χλ/χρωνο,μεγαλητερος κυβιζμος – θα καψει περισsοτερα καυσηματα και θα πληρωσει ανανγαστηκα περισοτερα λευτα.
    Τετιος τροπος πληρωμυς εχουν στης ΗΠΑ(Αμερικη).

  8. Ο/Η george λέει:

    Δεν ξέρω αν άκουσες πόσα βγάζουν υπάλληλοι της ΕΡΤ… εξωπραγματικά νούμερα…

  9. Ο/Η ΒΑΓΓΕΛΗΣ λέει:

    Συγνώμη κάναμε λάθος! Και έτσι τελειώσαμε με τα τέλη? Όχι βέβαια γιατί είναι βέβαιη πηγή εσόδων. Δυστυχώς εκεί φτάσανε τη χώρα μας. Να εξαρτάται η οικονομία από τους εμπόρους αυτοκινήτων, πολιτικούς μηχανικούς (ανύπαρκτη ανοικοδόμηση κ.λ.π. πανάκριβα διαμερίσματα, σπίτια) και φυσικά τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ!! Ερωτώ: γιατί οι προηγούμενες γενιές περνούσαν έξω από τις τράπεζες και άλλαζαν δρόμο? Αυτό το μάθημα δυστυχώς οι νεοέλληνες δεν το έμαθαν καλά όπως και αυτό που λέει ο λαός »όσο φτάνει το σεντόνι σου απλώνεις και τα πόδια σου». Ποιοι φταίνε γι΄αυτή την κατάσταση? Μήπως οι χρεωμένοι καταναλωτές ή οι ηθικοί αυτουργοί που ταυτίστηκαν με τα συμφέροντα των τραπεζών και ακόμη και σήμερα τις στηρίζουν με δις ευρώ? Ωραία ανάπτυξη! Να τη χαιρόμαστε! Θα ήταν πιο έντιμο να έβγαιναν οι αρμόδιοι και να πούνε στο κοσμάκη ότι η κατάσταση είναι δύσκολη και πρέπει να καταβάλλετε όλοι αναλόγως εισοδήματος το χ, ψ ποσό και να τελειώνει η ιστορία (αυτά είναι δύσκολα γιατί το πράγμα πάει αλλού, ποιος θα καταβάλλει περισσότερα αυτός που μένει σε βίλλα στην Εκάλη, Πολιτεία, Πεντέλη, Πανόραμα, κ.λ.π. και δηλώνει 5 με 15χιλ. ευρώ ή αυτός των »δυτικών προαστίων»?), παρά αυτά τα μαθήματα ηλιθιότητας που μας δίνουν καθημερινά μέσα από τα Μ.Μ.Ε. Μιλούν όλοι για αύξηση των καυσίμων. Γιατί ρε παιδιά αντί να δούμε μείωση θα τους δικαιώσουμε και θα συμφωνήσουμε μαζί τους? Τι παπαριές λέει ο άνθρωπος ότι στην Ευρώπη είναι ακριβότερα τα καύσιμα άρα και στην Ελλάδα θα πρέπει να αυξηθούν μέχρι και 30% (εάν στην Αθήνα 30% πόσο στην επαρχία 40, 50 ή 60%)? Και οι υπόλοιποι δείκτες σύγκρισης,(μισθοί, συντάξεις, ιατρική περίθαλψη, διάφορες παροχές του κράτους προς τον πολίτη, δρόμοι, συγκοινωνίες, ασφάλεια, εγκληματικότητα, ανεργία, ακρίβεια, έλεγχος των καρτέλ κ.λ.π.) εκεί στο Χάρβαρντ δεν σας έμαθαν να τους λαμβάνετε υπ΄όψιν? Τελικά αυτό μήπως είναι μία απόδειξη ότι δεν νοιάζεστε για τη πραγματική μείωση του ελλείμματος (ποιου ελλείμματος, του δικού σας…ελλείμματος) αλλά για άλλα…καλά και συμφέροντα? Πού πρέπει να παρθούν περισσότερα περιβαλλοντικά μέτρα στην Αθήνα των 4.000.000 κατοίκων και το νέφος πάνω από το κεφάλι τους με ότι συνεπάγεται αυτό (καρκινογόνοι παράγοντες) ή στην επαρχία? Πόσα χρήματα έχουν επενδυθεί σε συγκοινωνίες στην Αττική και πόσα στην επαρχία? Εάν κάποιος δεν έχει αυτοκίνητο σε Αθήνα και Θεσ/νίκη σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα εξυπηρετεί τις καθημερινές ατομικές και οικογενειακές του ανάγκες με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και σε τι ποσοστό? Πόσα χιλιόμετρα κάνει ο μέσος πολίτης με το ι.χ. του αναλόγως της περιοχής που ζει, νησί, πόλη, παραμεθόριο, πρωτεύουσα κ.λ.π.? Καλύπτονται οι ανάγκες του από τα μέσα μαζικής μεταφοράς, π.χ. στην Αθήνα? Τότε αύξάνουμε την τιμή των καυσίμων. Δεν καλύπτονται τότε μείωση μέχρι να γίνουν συγκοινωνίες. Με βάση τέτοια ερωτήματα που ζητούν απάντηση κύριοι τεχνοκράτες πρέπει να ξεκινήσετε και αφού σκεφτείτε καλά να αποφασίσετε. Διότι άλλα μέτρα και σταθμά έχει αυτός που ζει σε πόλη με άρτιο δίκτυο συγκοινωνιών και άλλα αυτός που ζει σε τόπο χωρίς καμία υποδομή. Και πάλι λέω πως στην Ελλάδα πληρώναμε έτσι και αλλιώς πολύ υψηλά τέλη όπως και πληρώνουμε και τα υπόλοιπα είδη ακριβώτερα από το μέσο Ευρωπαίο, ακόμη και αυτά που παράγονται στη χώρα μας και τα εξάγουμε. Και δεν εξάγουμε και λίγα, από καύσιμα (τα πρατήρια της ΕΚΟ στη Κύπρο πουλούν φθηνότερα) μέχρι κηπευτικά, αγροτικά προϊόντα, αλιεία, κτηνοτροφικά προϊόντα, είδη υφαντουργείας, τουρισμό, τηλεφωνία, ρεύμα, τραπεζικά προϊόντα, ναυτιλία και γω δεν ξέρω τι άλλο. Αλλά εκεί φτάσαμε, ο γερμανός να απαιτεί να τρώει το αγγουράκι που το παράγουμε στην Ελλάδα μας ίσιο αλλιώς επιστρέφεται, ενώ εμείς να το τρώμε όπως το βγάλει η αγγουριά, και τα αυτοκινητάκια του να μας τα μοσχοπουλάει δεύτερο, τρίτο χέρι, να είμαστε ευχαριστημένοι και να τα κονομάει γιατί με τα δικά μας λεφτά αυτός αγοράζει καινούργιο μοντέλο!

    Και με τις αποδείξεις, άλλος πονοκέφαλος!!! Γιατί να μη μπαίνουν στη φορολογική δήλωση τι πληρώνουμε για ΔΕΚΟ? Μήπως για να μη μάθουμε πόσα κονομάνε αυτές οι εταιρείες όπως ΕΡΤ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ κ.λ.π.? Εκεί κι” αν δεν γίνεται παιχνίδι!! Άκουσα για τρελούς λογαριασμούς 700άρες για νερό, 350άρες για ρεύμα και πάει…λέγοντας.

    Εύχομαι το 2010 να φωτίσει τα μυαλά των κυβερνόντων μας να λαμβάνουν σωστά μέτρα. ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ!
    Υγεία και Ειρήνη σε όλο τον κόσμο.
    Άντε και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

  10. Ο/Η lampadarios λέει:

    Φίλε «ΤΑΛΕΠΟΡΟΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ». Οτι εχω γράψει παραπάνω τα γράφω με πλήρη επίγνωση του τί λέω.Είμαι εξοργισμένος, περισσότερο επειδη είμαι ψηφοφόρος του Πασόκ και την ψήφο μου την πληρώνω με 150 Ε επιπλέον δηλαδη περιπου 80% επιπλέον νταβατζιλίκι. Και εκεί που αρχισα να το ξεχνάω, μου βγαίνει και ο Παπακωσταντίνου στον Παπαδάκη και οταν τον ρωτούν για τα τέλη κυκλοφορίας λεει ο αθλιος οτι δεν θα θιγούν αυτοί που εχουν παλιά αυτοκίνητα. Δηλαδή τι εννοείς ρε υπουργέ. Το θιξημο θα είναι να ερχωμαι να σου σφουγγαρίζω και το σπιτι??????? Μου παίρνεις 150 Ε παραπάνω και με δουλεύεις κιόλας. Δεν το ανέχωμαι. Και καπάκι βγαίνει ο ετερος θιασάρχης του θιάσου «ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ» και ζητά συγνώμη γιατί εκαναν λάθος λέει σε σχέση με τα τελη κυκλοφορίας. Εγω φιλαράκι την συγνώμη σου την χέζω. Εγώ τα λεφτά μου θέλω που τα στέρησες απο την οικογένειά μου. Η Πατρίδα αυτή φτειάχτηκε με χαρτοσημο στίς πωλήσεις 2,4% και υπέρ ΟΓΑ 0,6%. Χωρίς προγράμματα ΕΟΚ. Και εγιναν εργα. Δρόμοι, αποχετεύσεις,δίκτυα ηλεκτροδότησης, γραμμές τηλεφώνου. Σήμερα εδώ και χρονια με προγράμματα ΕΟΚ με ΦΠΑ 19%, δεν υπάρχει υγεία, δεν υπάρχει παιδεία, δεν υπάρχουν δρόμοι, δεν υπάρχει ασφάλεια. Τι τα κάνατε ρε τα λεφτά???Απατεώνες. Εγώ πάντως δεν τα πήρα. Εγω είμαι αυτός που καλούμαι να πληρώσω τις μίζες του Τσουκάτου. του Χριστοφοράκου (δεν φταίει βέβαια ο ανθρωπος την δουλειά του εκανε,λάδωνε ελαστικές πολιτικές συνειδήσεις),τις προμήθειες κάθε είδους.Βαρέθηκα και δεν θέλω να γράψω αλλα.Αυτό που θα ηθελα να εκθέσω είναι η εξίσωση»
    Πόσα αυτοκίνητα κατέθεσαν πινακίδες:
    Από τα αυτοκίνητα που αποσύρθηκαν.
    Πόσα λεφτά θα εισέπρατε το κράτος απο τα τέλη κυκλοφορίας αυτών που αποσύρθηκαν:
    Πόσα λεφτά θα ξόδευαν σε βενζίνη:
    Πόσα συνεργεία αυτοκινήτων χάνουν εισόδημα.
    Πόσα καταστήματα ανταλλακτικών χάνουν εισόδημα.
    Πόσες εταιρείες ασφαλιστικές χάνουν εισόδημα.
    Οταν λυθεί αυτή η εξίσωση θα διαπιστώσουμε πόσο ηλίθιος είναι ο Υπουργός που συμφώνησε με αυτό το μέτρο .
    ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ
    Ο αγανακτισμένος ψηφοφόρος
    Αγαμοι Θύται?????????

  11. Ο/Η χριστοφορος λέει:

    Αν συνέχιζε τις εκπομπές του ο Λαζόπουλος αυτή τη στιγμή, θα είχαν ήδη αποσύρει αυτά τα αχαρακτήριστα τέλη, γιατί απλά μέχρι και πορείες θα είχαμε…

  12. Ο/Η ΤΑΛΕΠΟΡΟΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:

    πολυ σωστα ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΕ ΕΥΓΕ!!! Ειδαται με τι χαμογελο λενε θα παταξουν τη φοροδιαφυγη? απο ποιους μορε? απο τους μισθοτους των 600 ευρο η απο τους συνταξιουχους των 500 ευρο?το μεγαλυτερο ποσοστο των ελΛηνων εκει ανηκει ρεε παρτε το χαμπαρι αυτο ειναι αργος θανατος δεν ειναι παταξη φοροδιαφυγης.δεν νοιαζει κανενα οτι σε λιγο θα ειμαστε αποροι ετσι που το πανε? αισχος ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΛΑΜΟΓΙΑ! ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ ΜΟΝΙΜΑ ΣΕ ΑΡΓΟ ΘΑΝΑΤΟ! βρητε τα κλεμενα και φερτα τα πισω αλλιως θα σβυσετε απο τον πολιτικο χαρτη .το μαθημα που πηραν οι αλλοι δεν σας λεει τιποτε ? τσακιστε τους απατεωνες και τα λαμογια δεν φταιει παλι ο απλος και φτοχος ελληνας ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ. ΦΤΙΑΧΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ . ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ .ΒΡΗΤΕ ΚΑΙ ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΥΚΤΑ ΡΕΕΕΕΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΓΙΑ 1400 ΚΥΒΙΚΑ ΠΛΗΡΟΝΟΥΝ 100 ΕΥΡΟ?
    ΓΙΤΙ ΕΜΑΣ 350? ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ? ΜΑΛΛΟΝ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ? ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ .ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΑΝ ΑΠΛΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΑΝ .ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟ

  13. Ο/Η george λέει:

    πάντως…

    αυτό που στοχεύανε…

    σαν να το καταφέρνουν.

    λιγότερα αμάξια στους δρόμους…

  14. Ο/Η lampadarios λέει:

    Σύντροφε Παπανδρέου
    Εχω ενα αυτοκίνητο 1400 cc του 1993. Το αγόρασα τον Γενάρη του 2009 , 1000 ευρω γιατί αυτές ηταν και οι δυνατότητες μου. Μέχρι τώρα τα χιλ/τρα που εκανα ηταν 2.500. Τα τέλη κυκλοφορίας ηταν 200 περίπου ευρω. Σήμερα ερχεται η Κυβέρνηση και μου ζητά να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας 350 ευρω. Και ο λόγος είναι οτι επειδή είναι παλιό το αυτοκίνητο ρυπαίνει ( δηλαδή αν πληρώσω παραπάνω τέλη κυκλοφορίας δεν θα ρυπαίνει.Αυτή είναι η λογική της φοροεισπρακτικής Κυβερνητικής Δεξιάς και Σοσιαλιστικής ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ ??????). Το αυτοκίνητο αυτό πέρασε από ΚΤΕΟ και εχει πιστοποιητικό οτι πληρεί τούς ορους και μπορεί να κυκλοφορεί χωρίς να ρυπαίνει. Βέβαια εχει δίκηο η Κυβέρνηση. λεβέντη μου Προθυπουργέ (με την ψήφο μου σε εβγαλα) ορύώσουν και φώναζες «που πήγαν τα λεφτά». Τα βρήκες ομως αμέσως . Τα πήραν οσοι εχουν παληά αυτοκίνητα και γιαυτό τους τα ζητάς πίσω. Τήν πληροφόρηση τη πήρες απο τον Σουφλιά ο οποίος το 2005 τα διόδια Θεσσαλονίκη- Κατερίνη τα αυξησε απο 1,4 Ε σε 2 ευρώ. Σού το σφύριξε ο Σουφλιάς. Πρόσεξε ωρε Κλεφτόπουλο, οι γιωταχίδες ειναι απατεώνες. Αυτοί πήραν τις μίζες και είμαστε σ” αυτο το οικονομικό χάλι.Ψάχνω ο βλάκας τίς τσέπες μου , μαλώνω με την γυναίκα μου. Που πήγαν τα λεφτά απο τις μίζες που πήρα. Δεν βρίσκω ούτε ενα ευρώ. Και εγώ ο φτωχός ψάχνω την ψήφο μου και αναρωτιέμαι μήπως αντικατέστησα τους απατεώνες με αλλους απατεώνες.. Το συμπέρασμα είναι οτι αυτό συνέβη. Και το ερώτημα μου είναι ποιός Σοσιαλιστής Υπουργός η Προθυπουργός με ούμπαλα θα βγεί και θα μου δώσει μιαν λογική και αντρίκια εξήγηση γιατί θα πρέπει να πληρώσω 80% επιπλέον στα τέλη κυκλοφορίας . Μου είναι πολύ βαρύ να πληρώσω τις μίζες του Τσουκάτου, του Χριστοφοράτου, της μονής βατοπεδίου, τις μίζες απο τις προμήθειες κάθε είδους (ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ, ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΑΣ ΞΕΠΑΡΑΔΙΑΣΑΝ, ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ). Και βέβαια την ευθύνη για την εξήγηση την εχεις εσύ, απέναντι των ψηφοφόρων σου. Πές τους Βουλευτές της Θεσσαλονίκης να Κάνουν μια βόλτα στήν Θεσσαλονίκη και στα πέριξ και να δούν αν υπάρχει ενας δρομος εστω 500 μέτρων που να είναι ασφαλής για αυτοκίνητα και περισσοτερο για δίκυκλα (Εχουν κάνει ποτέ μια βόλτα στην Θεσσαλονίκη να δουν το χάλι της. Δεν νομίζω να γνωρίζουν κατα που πέφτει η Μοναστηρίου, η Γιαννιτσών, η 28ης Οκτωβρίου, η Γρηγορίου Λαμπράκη,η Εθνικής Αμύνης και μιλάω γι αυτές τις οδούς γιατί σε αυτές κινούμαι. Οταν πηγαίνεις σε ενα σούπερ μάρκετ ψωνίζεις προιόντα, σου κάνουν λογαριασμό και πληρώνεις την αξία. Εγώ για ποιά ανταπόδωση πληρώνω με τα τέλη κυκλοφορίας και τούς φόρους? Πες μου γαμώ το χαίρι μου. Ειμαι εξοργισμένος. Τα παίρνετε και δεν δίνετε τίποτα.Με καθόλου εκτίμηση. Ενας αηδιασμένος ψηφοφόρος.ΝΤΡΟΠΗ?????????????
    ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ
    ΑΓΑΜΟΙ ΘΥΤΑΙ?????????

  15. Ο/Η ΤΑΛΕΠΟΡΟΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:

    ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ!!!! ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΡΙΑ ΕΙΔΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ….ANDREW ΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ? ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΟΣΩΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ Η ΝΑ ΑΦΕΡΕΣΟΥΝ
    * ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΤΟ ΕΤΟΣ 2009 ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΣΗ ΚΑΛΟΥΜΕ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ 50%~100% ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΥΤΗ ΑΥΞΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΣΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΣ ΖΗΤΟΥΝ ΑΔΙΚΑ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ .ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΔΙΩΔΙΟΝ .
    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ ΚΛΠ…

  16. Ο/Η Andrew λέει:

    Συμφωνώ με τον ταλαίπωρο… Κάποιος όμως να φτιάξει μια φορμα.. Εγώ θέλω να ασχοληθώ με μηνύσεις και οτιδήποτε χρειαστεί για να τα στείλω στην ευρώπη

  17. Ο/Η ΤΑΛΕΠΟΡΟΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ λέει:

    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΑΣ ΔΟΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ ΜΑΣ .ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΟΧΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΝΟΥΜΕ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΤΕ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ .ΚΑΝΕΙΣ ΜΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΙΟΔΙΑ (ΦΟΝΙΑΔΕΣ) ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ .ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΥΡΙΟΙ .ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΥΤ/ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΦΟΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ +ΦΟΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ ΑΥΤ/ΤΟΥ+ΔΙΟΔΙΑ+ΑΣΦΑΛΕΙΑ+ΤΕΛΗ++++++) ΠΟΣΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΝΟΜΙΖΕΤΕ?ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΜΟΝΙΜΑ +ΚΑΙ + ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΑΛΑΙΠΟΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΦΟΡΩΝ . ΣΥΜΦΩΝΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΦΟΡΟΥΣ ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΔΡΟΜΟΥΣ , ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ,ΔΙΟΔΙΑ,ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΩΜΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ! ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΔΟΣ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΠΑΡΑΠΑΝΟ? .ΚΑΤΟΧΟΙ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΤΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΥΝΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΥΡΟΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΣΩΠΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟ!ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!!!

  18. Ο/Η PATATAS21 λέει:

    NTROPH KAI ESXOS ME TA PERIVALONTIKA TELH!!!EIMAI KATOIKOS EPARXIAS (VOREIO ELLADA)KAI EXW STHN KATOXH MOU ENA MAZDA 93 MONTELO 1600CC! MOU ZITANE NA PLIROSW 352 EURO TELH,DILADI ME LIGA LOGIA MOU ZITANE NA PAW NA KATATHESW THS PINAKIDES K NA APOSURO TO AMAKSI MOU!352 TELH+450EURO ASFALEIA GIA 1 XRONO THELW DILADI 800 EURO SE 1 MHNA!!!DILADI KATI PERISSOTERO APO 1 MINIATIKO MOU!!AUTA TA LEFTA DEN TA EXW DIATHESIMA GIAUTO K EMEINA XORIS AMAKSI ME LIGA LOGIA MOU TO PIRE TO KRATOS,AMA EIXA LEFTA THA EPERNA KAINOURGIO!

  19. Ο/Η Λάμπρος λέει:

    Ζω στην πόλη της Καρδίτσας, έχω ένα TOYOTA RAV 4 2000 c.c.(1998c.c.) του ΄99 (29-01-1999)με άψογη κάρτα καυσαερίων και μου ζητάνε 746 € τέλη κυκλοφορίας για το 2010 και βλέπω στο δρόμο μικρότερα αυτοκήνιτα ιδίως κάτι 1000ρια επαγγελματικά μισότονα αλλά και επιβατικά που βγάζουν πίσω ντουμάνι καπνό.
    Αυτό λέγεται πράσινο ή οικολογικό κρητήριο; απορώ.
    Το πετρέλαιο με την νέα τεχνολογία έχει λιγότερους ρύπους απο την αντίστοιχη της βετζίνης, γιατί δεν απελευθερώνουν την κυκλοφορία του;
    Άν εγώ προσθέσω εγκατάσταση με λειτουργία και υγραερίου τι τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνω; (γίνετε πλέον νόμιμα με χαρτιά για το ΚΤΕΟ κ.λ.π.)
    2ο .11:47
    Τελικά απ ότι βλέπω τα μεγάλα τουλάχιστον κόματα που είδαμε μέχρι σήμερα, λειτουργούν μόνο φοροεισπρακτικά και αφού μαζευτούν κάποια χρήματα, δημιουργούν ένα σκάνδαλο και αδειάζουν τα ταμεία. και πάλι απο την αρχή……

  20. Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ λέει:

    ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΤΙΧΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΔΑΙΣΤΑΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ .ΤΕΛΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΙΝΗ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ .ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΙΟΣ Π,ΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ? ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΣ ΠΕΘΑΝΩ

  21. Ο/Η ΒΑΣΙΛΗΣ λέει:

    Η δίκαιη και έντιμη πολιτική τους τσακίζει κόκκαλα! Οι αγοράσαντες αυτοκίνητο το 2004 έφταιξαν. Έπρεπε να περιμένουν μερικούς μήνες να το αγοράσουν (το ίδιο ακριβώς μοντέλο) το 2005! Διότι πάρα πολλά αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν το 2004 και πουλήθηκαν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ μέχρι και το 2008. Γιατί να βιαστεί κάποιος προνοητικός; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ! Χώρια που πλήρωσε και τα τέλη του 2004! Ενώ ένας που το αγόρασε το 2005 γλύτωσε τα τέλη του 2004 και δεν έχει και πρόστιμο αφού είναι «ΚΑΘΑΡΟΣ» περιβαλλοντικά! Καταπληκτικές ρύθμίσεις που πηγάζουν από καταπληκτικά μυαλά! Θα μου πεις τι διαφορά μπορεί να έχει το ίδιο ακριβώς όχημα μερικούς μήνες μετά; Μην το λέτε αυτό. Τα άστρα επηρεάζουν την κατανάλωση! Μπορεί στον αστερισμό του Γιώργου να ρυπαίνουν περισσότερο απ” ότι στον αστερισμό του Κώστα ή και το αντίστροφο! Εμείς πρέπει να πληρώνουμε και τα τέλη και τα διόδια (ακόμα κι αν είναι μποτιλιαρισμένοι οι δρόμοι) και τη φορολογία της βενζίνης και να λέμε ευχαριστώ που δεν γεννηθήκαμε στην εποχή του μεσαίωνα γιατί τότε θα μας μαστίγωναν κι από πάνω και θα μας έκαναν και βασανιστήρια! Με 2000 κυβικά ίσως οδηγούμεθα και στην καρμανιόλα! Α! Όλα κι όλα!!! Σκεφτείτε τι κερδίζουμε που γεννηθήκαμε τόσο καθυστεριμένα και θα καταλάβεται γιατί κερδίζουν όσοι αγόρασαν αμάξι καθυστερημένα (μετά το 2005)!
    Να βλέπουμε το ρεζερβουάρ μισογεμάτο κι όχι μισοάδειο (για το ποτήρι το λένε αυτό αλλά μια μικρή διασκευή δεν βλάπτει)…

  22. Ο/Η ΒΑΓΓΕΛΗΣ λέει:

    Μαζί σου και εμείς γιατί γουστάρουμε την ελευθερία που μας δίνουν οι 4 τροχοί και δεν γουστάρουμε να μας τη στερεί το κάθε λαμόγιο.Διαμαρτυρία που οργανώνουν πολυάριθμοι σύλλογοι, BLOGGERS
    politikiprotasi.blogspot.com
    KAI ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

  23. Ο/Η TASOS λέει:

    Εμείς που έχουμε αυτοκίνητο , που το συντηρούμε , και κάνουμε όλα τα σέρβις , για ποια περιβαλλοντικά τέλη , μας λέτε , να καταργήσετε τα κτεο , και την κάρτα καυσαερίων , αφού θα πληρώσουμε για το περιβάλλων , και μόλις πληρώσουμε Κυρ. πρωθυπουργέ , 150 ευρώ το περιβάλλων θα καθαρίσει ?ποιος υπουργός σας το πρότεινε , μην μας Πίτε ότι είναι της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ , γιατί εσείς σταματήσατε , και την απόσυρση .

  24. Ο/Η dervenis@otenet.gr λέει:

    Απευθύνομαι στον πρωθυπουργώ μας , που όταν ήταν στην αντιπολίτευση , κατηγορούσε την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για το ξεζούμισμα του κόσμου . εμείς θα πληρώσουμε τα σπασμένα ,που έχουμε αυτοκίνητο , που το συντηρούμε , και κάνουμε ,όλα τα σέρβις , για ποια περιβαλλοντικά τέλη , μας λέτε , να καταργήσετε τα κτεο , και την κάρτα καυσαερίων , αφού θα πληρώσουμε για το περιβάλλων . άλλα μας λέγατε Κυρ. πρωθυπουργέ , και άλλα μας κάνετε , και το 11% που πήρατε στης εκλογές ,το περνούμε πάλη πίσω .

  25. Ο/Η baggelis λέει:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟΥ 1999 ΑΛΛΑ Η ΑΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΣ ΓΡΑΦΕΙ 5/2005 ΠΟΣΑ ΤΕΛΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ?1800CC

  26. Ο/Η baggelis λέει:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟΥ 1999 ΑΛΛΑ Η ΑΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΣ ΓΡΑΦΕΙ 5/2005 ΠΟΣΑ ΤΕΛΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ?

  27. Ο/Η ΒΑΓΓΕΛΗΣ λέει:

    Κοιτάξτε πόσο απλά είναι τα πράγματα για αυτούς που υποτίθεται πως κάνουν και κοινωνική πολιτική:

    Α Π Ο Δ Ε Ι Ξ Η
    Ο-Η……….κάτοικος……..οδός και αριθμός …….ταχ.κωδ
    ….κάτοχος του υπ΄αριθμόν κυκλοφορίας ………οχήματος …
    με Α.Φ.Μ. ……κατέβαλε το ποσό των 352,00 ΕΥΡΩ για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας του ανωτέρω οχήματος για το έτος 2010 και παρέλαβε το Ειδικό Σήμα με αριθμό …….

    Υπογραφή υπαλλήλου-σφραγίδα Ημερομ:
    Για την Τράπεζα
    ή τα ΕΛ.ΤΑ

    ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ
    ΑΠΟ: ΕΩΣ: 31-12-2009

    ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΜΗ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ!! 18 ΣΥΝΟΛΙΚΑ!!

    «Εφόσον, το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους το όχημα έχει μεταβιβαστεί ή ΕΧΕΙ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ,αγνοείστε το παρόν ειδοποιητήριο»
    (κρίμα που το αμαξάκι μου θα μείνει ακίνητο για ένα έτος και θα ζημειωθούν βενζινοπώλες, τοπικά συνεργεία, ασφαλιστικές εταιρείες,έμποροι ανταλλακτικών, ελαστικών κ.λ.π., και φυσικά το κράτος που δεν θα εισπράξει τα νόμιμα τέλη των 202 ευρώ…!!)
    Είναι ή δεν είναι βλακώδη τα περιβαλλοντικά τέλη των 150ευρώ?
    Σε μας μένει να τους το αποδείξουμε…

  28. Ο/Η ΒΑΓΓΕΛΗΣ λέει:

    Χαίρετε! (τι χαρά μου να “χετε)Xa! Ευτυχώς που σας βρήκα να προσθέσω και εγώ την άποψή μου γιατί τέτοιο χαράτσι χωρίς διαμαρτυρία -άρχισα να απογοητεύομαι- ότι όλοι μας κοιμόμαστε για να δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα ότι μας φεσώνουν. Κάπου πρέπει να πω και εγώ την άποψή μου σχετικά με τα τέλη. Αυτά δεν είναι τέλη κυκλοφορίας καπώς αλλιώς πρέπει να τα ονομάσουν. Κρίμα γιατί παρ΄ότι είμαστε στην Ευρωπαϊκή Ένωση (αχ καϋμένε γέρο Καραμανλή που είσαι να δεις το όραμά σου) έχουμε τεράστια διαφορά από όλους τους άλλους λαούς. Μας μεταχειρίζονται οι δικοί μας κυβερνώντες σαν νοητικά καθυστερημένους και αυτό το δείχνουν προς τα έξω με τα μέτρα που μας επιβάλλουν, (οι ξένοι πρέπει να έχουν πάθει τη πλάκα τους με την υπομονή του ¨Ελληνα γενικώς). Σκεφτείτε ότι στη Κύπρο παράδειγμα πληρώνουν τέλη 90 Ευρώ για 1600άρι και μόνο τους μήνες που επιθυμείς ΟΧΙ ΟΛΌΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΤΟΣ. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί Σεπτέμβριο θα πληρώσει μόνο 4 μήνες ας πούμε 35Ευρώ ενώ στην Ελλάδα ολόκληρο το έτος (184ευρώ). Εγώ συγκεκριμένα έχω ένα αυτοκίνητο 1400 μοντέλο 93΄. Πριν ανακοινωθεί η απόσυρση από Σουφλιά (απορώ πως διαχειρίστηκε ολόκληρο υπουργείο όταν ανακοίνωσε το μέτρο απόσυρσης και όχι μόνο με τέτοια προχειρότητα)αποφάσισα να το αλλάξω καταλύτη, εξατμίσεις, πέρασα ΚΤΕΟ και έβγαλα κάρτα καυσαερίων. Συγκρίνοντας την κάρτα τη σημερινή με αυτή πριν από 5 χρόνια οι ενδείξεις είναι πολύ καλύτερες άρα το αυτοκίνητο είναι εξ” ίσου καθαρό με ένα καινούριο. Προς τι λοιπόν τα 150 Ευρώ για «περιβαλλοντικά τέλη» όπως τα ονόμασαν? Ας μας πει κάποιος (συνήγορος του πολίτη) είναι ή δεν είναι κλοπή το συγκεκριμένο μέτρο και συνιστά ή όχι ποινικό αδίκημα? Υπ΄όψιν ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καθημερινά διανύει απόσταση 100 χιλιομέτρων. Εάν υπήρχε η δυνατότητα θα το άλλαζα, δεν χρειαζόταν το μέτρο αυτό ούτε κάποιος να μου το επιβάλλει. Σκέφτομαι σοβαρά να καταθέσω πινακίδες και να χάσει το κράτος ακόμη και αυτά που θεωρεί σίγουρα. Έχω μάθει να ζω και χωρίς αυτοκίνητο.Πρώτα κύριοι αρμόδιοι φτιάχνετε συγκοινωνίες για όλη την Ελλάδα και έπειτα βάλτε 1000 ευρώ τέλη άμα γουστάρετε. Και εμείς όμως άμα γουστάρουμε θα πληρώσουμε. “Οχι να μας τα παίρνετε εκβιαστικά και ύπουλα. Εάν το κάνουμε όλοι θα είναι ένα καλό μάθημα για τους απατεώνες που δεν ξέρουν πως να τα αρπάξουν και πάντα τα αρπάζουν από τον εύκολο στόχο. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ! Και προς Θεού μη δεχτούμε να πληρώσουμε! Να το παλέψουμε όπως μπορούμε γιατί μας θεωρούν τα κοροϊδα της Ευρώπης, των τραπεζών, όλοι αυτοί οι ανακυκλωμένοι πολιτικοί της χώρας μας!! Πως είπατε? “Εχω άδικο? Μπορεί πάντως λεφτά για πέταμα δεν έχω.
    (Συγχωρέστε με για το μακροσκελές σχόλιο αλλά μεγάλη είναι και η αγανάκτηση γιατί δεν είναι μόνο τα «τέλη» σε αυτή τη χώρα).

  29. ανδρεα, Σωστό είναι το ειδοποιητήριο που σου ήρθε.

    giwrgos, «έκτακτο φόρο» θα πληρώσουν όσοι έχουν μεγάλου κυβισμού οχήματα.

  30. Ο/Η giwrgos λέει:

    ώπα ώπα

    δηλαδή εκτός από τα τέλη κυκλοφορίας… θα πληρώσουμε και “έκτακτο φόρο” ?

  31. Ο/Η Andrew λέει:

    OK sorry για τα greeklish. το άθρο βγαίνει καλά σε εμενα και στους συναδέλφους που το έχω στείλει. και όταν cklikαρω από το blog.
    Επίσης, καθόμουν και το σκεφτόμουν όλο το θέμα με τα τέλη, υπάρχουν δυο λύσεις η να σταματήσουμε ανακυκλώση όλοι, αντί να βγαίνουμε στους δρόμους να διαμαρτυρόμαστε. και το άλλο και ποιο σωστό, να στείλουμε ένα e-mail στην ευρωπαϊκή ένωση για το τι κάνει η ελλάδα. Το θέμα είναι ποιος θα το συντάξει αυτό το mail :D

  32. Ο/Η ανδρεα λέει:

    ena epivatiko ix me 1998k.ek toy 2006 posa telh plhronoyme?TO IDOPITIRIO MOY HRTHE 578=428+150 EIDIKOS FOROS,MIPOS EINAI LATHOS

  33. Andrew, Please αν σου είναι εύκολο γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες. Το link που έβαλες στο σχόλιό σου σκάει σε σελίδα «Το άρθρο που ζητήσατε δεν βρέθηκε».

    Υπάρχει σχετικό post στο xblog: http://www.xblog.gr/?p=15232

  34. Ο/Η Andrew λέει:

    XAxaxaxa Exw ki egw ena piravlo. Opel Omega 1990 2.000cc :) 821 euro telh :) Telika to vrika h peireos to kanei se 3 doseis kai sou deinei to shma. Egw tha plirosw giati dustixos den mporw na kannw kati allo pira to amaksi 1000 euro prin 3 mhnes. sthn teliki an eixa kainourgio tha plirona 500 kati euro. e tha plirosw kai 300 euro giati eimai mikromeseos. kalhtera apo to na parw daneio h amaksi me dwseis kai na ploutisoun ta kartel. Oso gia ta lefta sigoura tha yprxei tropos na ta parw pisw apo to kratos…. Den ptooume.

    Oso gia autous pou aporoun poso tha plirosoun na mpite edw — > http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=97802

    Pros Blog owner : Sugnomi an parapempo ton kosmo allou alla pisteuo oti to thema einai h pliroforish.

  35. Ο/Η girogos λέει:

    exo enan pyraylo ektokseyshs apo ena mh pragmatopoihsimo peirama sto sto akrothri ths nasa…
    to agorasa to 1992 prosfora sto e-bay(aforologito)
    adeia proths kykloforias exei to martio tou 1993…
    phga na to doso gia aposyrsh alla den to dexthkan giati den mporousa na agoraso meta kainourgio idiou typou,kai meta exasa thn prothesmia…
    posa telh tha mou erthoun fetos na plhroso….
    re den pane na @@@@@@@@ oi paliokleytes,se ligo tha mas forologisoun kai to melani ton stilon pou grafoume…

  36. Αν δεν κάνω λάθος, έχει διαβάθμιση ανάλογα με τα κυβικά του αυτοκινήτου.

  37. Ο/Η ΜΑΦΡΑ λέει:

    Παρακαλώ μια ερωτηση έχω να κάνω!Ο «εκτακτος φόρος» που αναγραφεται πάνω στην απόδειξη των τελων κυκλοφορίας που καλούμαστε να πληρώσουμε,εχει κάποια διαβαθμιση;Δηλαδή π.χ. 150 ευρώ αν ειναι πάνω από 200 κυβικά και 100 ευρώ για 1800 έως 2000;ξερει κανεις;

  38. Ο/Η Lampadarios λέει:

    Θέλ να διορθώσω, οτι τα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώσω εινα αο 200 σε 350 Ευρώ.

  39. Ο/Η Lampadarios λέει:

    Φίλε Κώστα και εγώ αναρωτιέμαι γιατί και με ποιά λογική θα πρέπει απο 200 Ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μου να πληρώσω 300 Ευρώ. Ποιό πολιτικό λαμόγιο μου στερεί απο τη οικογένειά μου 3 ζευγάρια παπούτσια Χριστουγενιάτικα. Καί μάλιστα γιατί πρέπει να πληρώσω 80% επιπλέον τέλη κυκλοφορίας για ενα αυτοκίνητο το οποίο κανει τον χρόνο 3000 χιλ/τρα. Βέβαια είναι γεγονός οι εκάστοτε κυβερνώντες την πολιτική αλητεία και απάτη την εχουν κάνει τρόπο ζωής.Απαιτώ να βγεί κάποιος είτε Δεξιός είτε Σοσιαληστής να μου δικαιολογήσει αυτήν την αυξηση. Για ολα αυτά τα ανωτέρω τους οφείλω ενα γεναίο κατάμουτρα φτύσιμο????????
    Ενας ακόμη πιο αγανακτισμένος μαλάκας ψηφοφόρος
    Υ.Γ
    Αραγε ο Παπανδρέου τα βρήκε τα λεφτα για τα οποία φώναζε προεκλογικά
    » Πού πήγαν τα λεφτα??????» Διότι αν τα βρήκε θα μπορέσω να πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας στην περσινή αξία. Και ακόμη θέλω να ζητήσω συγνώμη γιατί είμαι φτωχός. Μεγάλη αμαρτία ??????????

  40. Ο/Η kostas λέει:

    ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ. ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΛΕΓΑΝΕ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΦΛΙΑ ΩΣ ΑΝΤΙΛΑΙΚΟ…ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΛΛΑΧΤΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥΣ (ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΧΕΙ ΦΥΣΙΚΑ). ΕΓΩ ΤΟ 100ΕΥΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΨΩΡΟΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΔΕ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Ο Κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΜΑΞΙ 10ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΜΠΟΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΓΙΑ ΚΕΡΔΗ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ. ΟΥΤΕ ΛΕΦΤΑ ΕΧΩ ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΟ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΕΟ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΟ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕ ΜΟΥ ΕΧΕΤΕ. ΕΙΧΑΤΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ, ΚΑΙ ΕΙΠΑΤΕ ΨΕΜΑΤΑ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΑΤΕ. ΑΝΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΟΙ, ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΒΓΗΚΑΤΕ, ΕΞΟΡΓΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΟΣΟΥΣ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ, ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ…ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ…
    ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΜΙΣΘΩΤΟΣ

  41. Ο/Η Andrew λέει:

    Etsi mixali opos ta les. egw stamatisa anakiklosi. xthes petaksa 3 hlektrikes shskeues sta skoupidia kai tha kanw auto pou eipes. na min sou pw oti tha vgalw kai ton kataliti. den me sevete h xora mou , oute egw auth. telos. Kseei kanenas poies trapezes sou prosferoun dwseis giia ta telh? nomizw h peireos einai mia. alli?

  42. Ο/Η michalis λέει:

    φιλοι εσεις που εχετε ενα αυτοκινητακι καποιων ετων οπως κι εγω και τωρα τιμωρουμαστε για αυτο, με το να πληρωσουμε τα «πρασινα» χαρατσια, εχω να σας προτεινω ενα τροπο να ισοφαρισετε τη «χασουρα»: μην ξαναβγαλετε καρτα καυσαεριων, μην αλλαξετε ποτε καταλυτη, μην φροντιζετε την κατασταση του κινητηρα! Ετσι κι αλλιως ρυπαινετε και πληρωνετε προστιμο γι αυτο! Αντε και καλα ξεμπερδεματα. Τι αλλο εχοθμε να δουμε (και να ζησουμε!)

  43. Ο/Η Νατασσα λέει:

    Πιο περιβαλον παιδια??? Τα λεφτακια μας θελουν! Απο μας για να κλεισουν τις τρυπες τους!!! εγω δεν εχω τοσα λεφτα να δωσω!!!!Θα ζητησω διακανονιζμο!!

  44. Ο/Η giwrgos λέει:

    εγώ πάντως στη δουλειά κάθε μέρα πάω με το ποδήλατο…
    6 λεπτά κ 40 δευτερόλεπτα. αυτοκίνητο ούτε για πλάκα δεν πάει τόσο γρήγορα. με το αμάξι πάω άμα και όταν βρέχει (μέχρι τώρα 3 φορές στους 2 μήνες…)
    θέλουν να μειώσουν τη μόλυνση;
    να απαγορέψουν τα ΙΧ στο κέντρο κ να βάλουν καθαρά και φτηνά λεωφορεία.

    εδώ είναι γυφταριό. μην περιμένουμε ΤΙΠΟΤΑ.

  45. Ο/Η giorgos λέει:

    Τώρα που θα πληρώσουμε αυξημένα τέλει δεν θα ρυπαίνουμε πια, τέλος η ρύπανση. Αυτή είναι όπως καταλάβατε η πράσινη ανάπτυξη. Καλά η πολιτικοί μας είναι γάτες το έλυσαν το πρόβλημα της ρύπανσης. Και μη χειρότερα, ρε είστε τόσο μ……
    Έλεος πια έχετε χάση κάθε αξιοπρέπεια? τα έχουμε πάρει στο κρανίο δεν αντέχουμε. Κάτι πρέπει να κάνουμε δεν μπορεί να μας δουλεύουν πρέπει να βγούμε στους δρόμους δεν πάει άλλο!!!!!!!!!!!!!!

  46. Ο/Η Andrew λέει:

    Aksizei na polemisw giauth thn xora???

    820 euro mou eirthan ta telh. 1000 pira to amaksi.

  47. Ο/Η ΑΓΓΕΛΟΣ λέει:

    η ξεφτιλα η ιδια εχουν καταντησει εμεις θα πληρωσουμε τις βιλες τους και τους φουσκωμενους τους λογαριασμους πιο ακριβα τα τελη απο το αμαξι και οσοι εχουν παλια αυτοκινητα και δεν εχουν τη δηνατοτητα να παρουν καινουργια τι κανουν?τους αναγκαζει να χρεωθουν να παρουν αλλο και στο τελος ολλοι οι ελληνες θα ειμαστε ιδιοκτησια των τραπεζων ΕΛΕΟΣ!!!!!

  48. Ο/Η theodore λέει:

    to pio eykolo pragma gia na eispraksei to kratos lefta einai na ayksisei ta telh kykloforias,ta kaysima,ta tsigara ktl.kathe xrono ta idia kai ta idia…poy tha ftasei ayto????as kanei meiwseis apo toys megalomisthwtoys dhmosioys ypallhloys kai na afisei tis dikes mas tsepes giati den antexoyn allo…….!!!!!!
    arage ayta poy sxoliazoyme ta vlepei kapoios armodios?????

  49. Ο/Η ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ λέει:

    Αγαπητοί ομοιοπαθείς
    Εχω ενα αυτοκίνητο 1400 cc του 1993. Το αγόρασα τον Γενάρη του 2009 , 1000 ευρω γιατί αυτές ηταν και οι δυνατότητες μου. Μέχρι τώρα τα χιλ/τρα που εκανα ηταν 2.500. Τα τέλη κυκλοφορίας ηταν 200 περίπου ευρω. Σήμερα ερχονται και μου ζητάνε να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας 350 ευρω.Και ο λόγος είναι οτι επειδή είναι παλιό το αυτοκίνητο ρυπαίνει( δηλαδή αν πληρώσει παραπάνω τέλη κυκλοφορίας δεν θα ρυπαίνει.Αυτή είναι η λογική της φοροεισπρακτικής Κυβερνητικής ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ ??????). Το αυτοκίνητο αυτό πέρασε από ΚΤΕΟ και εχει πιστοποιοητικό οτι πληρεί τούς ορους και μπορεί να κυκλοφορεί χωρίς να ρυπαίνει. Βέβαια εχει δίκηο η Κυβέρνηση. Ο λεβέντης Προθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου ορύονταν και φώναζε «που πήγαν τα λεφτά». Τα βρήκε ομως αμέσως . Τα πήραν οσοι εχουν παληά αυτοκίνητα. Οπως και ο λεβέντης Σουφλιάς το 2005 με Κυβέρνηση Ν.Δ. τα διόδια τα αύξησε απο 1,40 σε 2 ευρώ. Και εγώ ο φτωχός ψάχνω την ψήφο μου και αναρωτιέμαι μήπως αντικατέστησα τους απατεώνες με αλλους απατεώνες. Το συμπέρασμα είναι οτι αυτό συνέβη. Και το ερώτημα μου είναι ποιός αθλιος Σοσιαληστής Υπουργός θα βγεί και θα μου δώσει μιαν εξήγηση γιατί θα πρέπει να πληρώσω 80% επιπλέον στα τέλη κυκλοφορίας . Ποιά Σοσιαληστρική εξήγηση μπορεί να μού δώσει.Επειδή μου είναι πολύ βαρύ να πληρώσω τις μίζες του Τσουκάτου, του Χριστοφοράτου, της μονής βατοπεδίου, τις μίζες απο τις προμήθειες κάθε είδους (ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΟΛΑ), παρακαλώ αν εχει κάποιος κάποια ιδέα πως μπορούμε να αντιδράσουμε σε αυτήν την αθλιότητα, εδω είμαστε και εγώ είμαι μαζί σας. Ασπρος σκυλος, μαύρος σκύλος κοπρίτες και οι δύο. ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΠΗΔΗΜΕΝΟΣ?????????.

  50. Ο/Η LE HIN λέει:

    ΑΔΕΡΦΙΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΑΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.

  51. Ο/Η LE HIN λέει:

    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2010 . . .

  52. Ο/Η Παύλος λέει:

    Γιατί το δικό μου σαραβαλάκι που είναι 20 ετών είναι τόσο κακό ? Τα 3ετίας ή 5ετίας που ντρέπεσαι και να τα κοιτάξεις ακόμη είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον ? ΄Εχετε δει αυτοκίνητα του δημοσίου ή ακόμη χειρότερα του Στρατού να κυκλοφορούν να δείτε τι φιλία βγάζουν προς το περιβάλλον ? Και αν ακόμη το δεχθώ , με ρωτούν αν έχω να πάω να πάρω ένα καινούργιο ? Μήπως πιο τυχεροί είναι οι έμποροι και αντιπρόσωποι αυτοκινήτων ? Μήπως λέω μήπως εκεί θέλουν να μας σπρώξουν ? Ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω.

  53. Ο/Η Makedon λέει:

    Ούτε αυτό είναι άσχημη ιδέα, τι κρίμα όμως που όπως και όλες οι άλλες ιδέες δεν θα υλοποιηθεί ποτέ ή αν γίνει θα abusaristei προς όφελος «αυτών».

    Λες και η BMW του 2008 καίει μίγμα δυόσμο/λιβάνι κι οχι αμόλυβδη.
    Μη μιλήσω για τις super και τα Diesel… Γι αυτά ούτε λόγος.

    Α, πα πα.

  54. Ο/Η panos λέει:

    ΦΟΡΟ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΗ ΟΠΟΙΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΠΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.

  55. Ο/Η Makedon λέει:

    Κάτοχος ενός Fiat Bravo… Το πρώτο μοντελο…
    Το κάρο μου το προσέχω όσο τα μάτια μου. Κάρτα καυσαερίων οσο καθαρή και μιας BMW του 2005. Τεχνικός ελεγχος με το νόμο. Απο πυροσβεστήρα μέχρι σωσίβιο έχω στο πορτ μπαγκαζ.

    Ερχόνται λοιπόν οι so called leaders του κράτους και με λένε τι? Οτι για
    «Αντιμετώπιση της Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης» πρέπει να φασωθώ extra και να πετσοκόψω το ήδη πενιχρό εισόδημά μου για εναν λόγο που άνετα πρωταγωνιστεί στο festival κοροϊδίας του λαού.

    Δεν περίμενα να το πω αυτό αλλα α ρε χούντα που μας χρειάζεται μου φαίνεται… Με το συμπάθειο κ όλας αγαπητέ Έλληνα αλλα δεν μπορείς να πεις τίποτα.
    Με 40% δεν τους έκανες κυβέρνηση?
    Κλαίω με την κατάντια της Ελλάδας, κλαίω.

  56. Ο/Η max3u500 λέει:

    Αν η αυξηση των τελων γινεται για τα οχηματα που υποτιθεται ρυπενουν το περιβαλον τοτε γιατι να εχουμε καρτες καυσαεριων.Κιαλο νταβατζιλικι.Ευχαριστω!!!

  57. Ο/Η max3u500 λέει:

    Eχω ενα ΑLMERA 1500 μοντελο 26/09/2004 Για 2 Μηνες θεωρειται οτι ρυπαινη περισοτερο απο τα επομενα μοντελα.Δεν ειναι αδικια να χρεωθουμε 68 ευρω περισοτερο για το Βλακοειδη προγραμμα που εκαναν Ανεγκεφαλοι και Εκβιαστες των αδυνατων.Μαλον θα ηταν καλυτερα να πουλησουμε οτι εχει ο καθενας μας για να μην μπορουν να μας φορολογουν.Ευχαριστω!!!

  58. Ο/Η skourkos λέει:

    Παιδιά μην βιάζεστε…αυτά είναι μέτρα πράσινης ανάπτυξης(χεχε καλό ε!).
    Άσε που σκέφτομαι ότι για να εξισορροπήσω το κόστος των τελών λέω να
    κόψω την ασφάλεια για ένα 1400άρι fabiaki που έχω.

    Τέλεια… έτσι θα κλείσουν και οι ασφαλιστικές.
    Και με τις ανατιμήσεις της βενζίνης που σίγουρα θα σκάσουν μύτη?

    Πςςςςςςς…..παιδιά μπορεί τα μέτρα αυτά να μην είναι αντιλαϊκά αλλά βαθιά ανθρωπιστικά! Χμ…..άβυσσος ο νους τον ανθρώπων…

  59. Ο/Η μπαμπης λέει:

    παιδια εχετε δικιο ολοι.μια λυση υπαρχρει:ας το κανουν οπως ειναι στην Γερμανια.εδω για 1 αμαξι 2000 κυβικων εχει τελει κυκλοφοριας 135 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ…(εννοω στην Γερμανια) Μα ποσο ΜΑΛΑΚΕΣ κυβερνανε ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ;

  60. Ο/Η Γεωπόνος λέει:

    Είναι τρομεροί υποκριτές και ΨΕΥΤΕΣ! Αλλά δεν φταίνε μόνο αυτοί, φταίει ο κόσμος που τους ανέχεται. Αντί να ασχοληθούν με τον μεγαλύτερο καταστροφέα της φύσης, την ΔΕΗ που επιμένει να λειτουργεί με λιγνίτη, και αντί να ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝ τους εμπρηστές και τους οικοπεδοφάγους, τους πείραξαν τα αυτοκίνητα του κόσμου. Τα οποία και τεχνικό έλεγχο περνάνε και κάρτα καυσαερίων έχουν. Στο κάτω κάτω άν θεωρούν τόσο τραγικά μολυσματικά τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, να κοιτάξουν τις κάρτες καυσαερίων και όχι την χρονολογία κατασκευής.

  61. Ο/Η nethall.gr λέει:

    Μπράβο σου Αποστόλη που αγόρασες από τον ίδιο σου τον εαυτό ασφάλειες. Επίσης μπράβο σου που έχεις adsense στην επαγγελματική σου σελίδα και μας δείχνεις ότι ψωμολυσάς.

  62. Ο/Η apostolis λέει:

    Απο εδώ πήρα ασφάλεια αυτοκινήτου : http://www.asfaleies-gr.com και ήταν οικονομική και με καλή εξυπηρέτηση.Τουλάχιστον να έχουμε καλή ασφάλεια.

  63. Ο/Η george λέει:

    Ρε παιδιά! με την απόσυρση έχει κανείς καμιά ιδέα τι θα γίνει;;;

    έδωσα το κάρο για απόσυρση τώρα θα πάω να το πάρω πίσω γιατί αλλιώς θα μείνω χωρίς αμάξι

    και όλα αυτά για εναν βλακώδη λόγο.

    για να πάρεις το 2ο πριμ, αυτό που παίρνεις όταν αγοράσεις καινούριο αμάξι αφ’ότου έχεις αποσύρει το παλιό σου, ΠΡΕΠΕΙ στην ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ του καινούριου να γράφει ότι έχεις αποσύρει το παλιό που πάει να πει ότι ΔΕΝ μπορείς να παραγγείλεις το καινούριο σου αυτοκίνητο αν δεν έχει γίνει ήδη η οριστική διαγραφή του παλιού.

    ποιός τα σκέφτεται αυτά ρε γαμώτο;;;

    εμ βέβαια! γιατί να νοιάξει αυτούς που βγάζουν 5-10 χιλιάρικα το μήνα;

    νοιάζει αυτόν που βγάζει 1-10 κατοστάρικα το μήνα και από αυτά τα 400 πάνε σε φόρους

    Α ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΙΑ

  64. Ο/Η george λέει:

    xwris na 8elw na se parw sto laimo mou, auto pou exei shmasia einai h hmeromhnia prwths kukloforias sthn ellada.
    k mena h lancia mou einai montelo tou 94 alla h prwth adeia pou evgale thn ebgale to 96.

    a k ekana ena la8os

    den exei kanei 10000xlm, exei kanei 100000 xlm. pou gia 13 xronia einai poly liga.

  65. Ο/Η Θωμάς λέει:

    pytheas ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 2002 ΣΤΗΝ
    ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2005
    ΠΟΣΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ; ΝΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ
    ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΟΣΟ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.

  66. Ο/Η Θωμάς λέει:

    george ΑΠΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ.

  67. Ο/Η george λέει:

    δεν ξέρω το φύλλο αλλά μάλλον είναι τα 2082 2083 (28 & 29 σεπτ. 2009)

    γνωριζόμαστε; γιατί αυτό που λες για την βενζίνη, το έχω πει σε άλλους αλλα δεν το έχω γράψει εδώ…

    το σωστό είναι να φορολογήσουν τη βενζίνη. ΠΟΛΥ.

    οδηγάς αμάξι που δεν είναι καλοσυντηρημένο; θα κάψει περισσότερη βενζίνη από ένα καλοσυντηρημένο άρα θα πληρώσεις κ παραπάνω.

    αντίστοιχα σε άλλες περιπτώσεις. πολλά κυβικά, άγριος τρόπος οδήγησης, οδήγηση σε μποτιλιαρίσματα, κτλ κτλ.

    πάντως το να χρεώνουν τον κόσμο όταν μολύνει… δεν είναι λυση

    οκ δώσαμε λεφτά στο «κράτος» επειδή μολύνουμε. και; πώς ακριβώς αυτό βοηθάει την ατμόσφαιρα; θα πει κανείς «όχι δεν θα αγοράσω το 200 άλογα καμάρι που θέλω επειδή θα πληρώσω 100 ευρά το χρόνο παραπάνω» ? αυτοί δίνουν ένα κάρο λεφτά για φαντεζί ζάντες και λαμπάκια, τα 100 ευρά το χρόνο θα τους πειράξουν; χαχαχα

    να κάνουν όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς ηλεκτρικά, να τα φορτίζουν από τον ήλιο κ τον αέρα δόξα τω θεώ είμαστε σε ηλιόλουστη χώρα

  68. Ο/Η Θωμάς λέει:

    george ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΦΥΛΛΟΥ ΤΟΥ Φ.Ε.Κ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Ο ΦΟΡΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΟΣΟ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ
    ΤΟΣΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ. ΕΑΝ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΕΧΑΣΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΣΕΙΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ.

  69. Ο/Η george λέει:

    «ΟΤΑΝ ΛΕΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000ccm ΤΙ ΕΝΟΟΥΝ; 2001ccm ΚΑΙ ΠΑΝΩ Η ΑΠΟ 13 ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΙΜΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 1929 ccm ;»

    vlepeis na lene gia forologhsimous ippous?

    pws kataferneis k ta mplekeis etsi einai apisteuto.

    leei gia kivika.

    den leei gia forologisimous ippous.

    diabase to FEK

  70. Ο/Η Θωμάς λέει:

    ΟΤΑΝ ΛΕΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000ccm ΤΙ ΕΝΟΟΥΝ; 2001ccm ΚΑΙ ΠΑΝΩ Η ΑΠΟ 13 ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΙΜΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 1929 ccm ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΡΥΠΕΝΟΥΝ;ΟΧΙ. ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΛΙΤΡΑ ΚΑΥΣΙΜΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ.ΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ,ΤΑ ΣΚΟΠΙΑΝΑ,ΤΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΡΥΠΟΓΟΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ;ΑΡΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.

  71. Ο/Η ΑΓΓΕΛΟΣ λέει:

    ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΑ ΜΥΝΥΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΟ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΛΟΕΜΑΘΑΝ ΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΑ ΕΤΗ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 2000 ΦΥΣΙΚΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΥΦΘΟΥΝ. ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ. ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΒΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ (ΔΗΛΑΔΗ ΧΟΝΤΡΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΞΩ) ΞΕΒΡΑΚΟΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗ ΟΠΩΣ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΑΣΙΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ.ΑΚΟΜΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ HIGH LIGHT ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΚΙΒΙΣΜΟΥ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΥ 95 ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ 168 ΕΥΡΩ ΤΕΛΗ. ΑΚΟΜΗ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΕ 600 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ ΑΦΟΥ ΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ 5000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟΥ 2005 ΑΥΤΟΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΩΔΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΥΒΙΚΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ 830 ΕΥΡΩ ΑΠΟ 680 ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΚΑΝΤΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ.(ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΥΒΙΚΑ). ΤΕΛΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 2010 ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ( ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ) ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΤΟΣΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΘΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΗ.

  72. Ο/Η george λέει:

    spiros, άσχετα με τα πρόστιμα κ τις νεοελληνικές βλακώδεις πρωτοπορείες περί καυσαερίων, το ότι βγάζει ΚΕΚ δεν λέει και πολλά έδω στο ελλάντα. η lancia μου είχε περάσει με το ένα μπουζοκαλώδιο αποσυνδεδεμένο και παρ’όλα αυτα μόνο μας είπαν να το κοιτάξουμε. κεκ έβγαλε.

    εσένα σε συμφέρει να το αλλάξεις αν το κινείς, γιατί από τη βενζίνη κ μόνο θα κάνεις απόσβεση σε 4-5 χρόνια… συν το ότι από θέμα ασφάλειας το 127 είναι κάσα με ρόδες.

    toyota aygo, renault twingo, ford ka, φτηνά είναι, κοίτα το.

    μην με παρεξηγήσεις όμως γιατί θα στεναχωρηθω ;)

  73. Ο/Η Spiros λέει:

    Δηλαδή εγώ που έχω Fiat 127 του 1979 (βγάζει κανονικά ΚΕΚ και είναι σε άψογη κατάσταση) με βλέπω χειροπόδαρα δεμένο στο Σύνταγμα και έτοιμο για μαστίγωμα… ουπς.. σκούρα τα πράματα…!

  74. Ο/Η Μιχάλης λέει:

    Έχω βάλει στο Niva μου ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG). Αυτό έχει σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΟΥΣ ρύπους!!!
    Στο εξωτερικό αυτή η αλλαγή ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΑΙ!!!!! (είναι αλήθεια αυτό, αν θέλετε διασταυρώστε το)

    Εδώ στην Μπανανία θα με βάλουν να πληρώσω και πρόστιμο!!!!!!!

    Μα την Παναγία είμαστε Ζουλού.

  75. Ο/Η Bitalhs λέει:

    pff pragnati dn lei na meneis edw zoume se mia xwra pou dn mporis na kaneis tpt!! skeutomouna gia 2.0litro ha….446 eurw 428 siga tin diafora !! gt o alos dld pou exei 2004 montelo na plironei 50 eurw parapano eno o alos tou 2005 ligotero ena xrwnos dn exei diafora !!! enta3h dn leo auth pou exoun para poli palia ama3ia enta3h alla to 97 kai pano einai sketika kainoyria autes einai mlkies ths xwras kai parolo poy exo 2005 montelo ta leo gt dn einai dikeo!!!! ….episis legane 8a gini tora h aposirsi kai tora ti akoysa arxes oktombrioy pfffffffff kai meta 8eloyne kai psifo kai mlkies !!

  76. Ο/Η zougebakis λέει:

    ο κυριος Σουφλιας με το ετσι θελω, βγαζει ολα τα αυτοκινητα ρυπογονα, την ωρα που εχουν περασει τον τεχνικο ελεγχο που τα βγαζει ενταξι…. τοτε γιατι υπαρχει ο τεχνικος ελεγχος????????????

  77. Ο/Η LIONEL HESY λέει:

    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ !! ΑΝ ΜΕ ΠΙΑΣΟΥΝ … ΜΕ ΠΙΑΣΑΝ

  78. Ο/Η Θανασης λέει:

    ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ,αλλα παρολο που συμφωνουμε ενας απο τους δυο θα ξαναβγει,πως γινεται αυτο?

  79. Ο/Η theodore λέει:

    ΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΟΧΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Η ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ.?ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ 5ΕΤΗ ΑΤΟΚΟ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΣΑ ΚΥΒΙΚΑ ΘΕΛΕΙ,,,,ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙΑ……
    ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΓΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟ ΤΟΥ.Π.Χ(ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ…)

  80. Ο/Η Pytheas λέει:

    Πρόκειται απλά για ένα φοροεισπρακτικό μέσο του κράτους, το οποίο δεκάρα τσακιστή δεν δίνει για παεριβαλλοντικά θέματα. Απλά τα εκμεταλλεύονται για να μαζέψουν κι άλλα χρήματα.

    Εγώ έχω ένα Cinquecento του 1993, απίστευτα προσεγμένο και με μηδενική σχεδόν κάρτα καυσαερίων. Επιπλέον μένω πλέον εκτός Αθήνας (σε προάστιο) και μετακινούμαι καθημερινά στο κέντρο με συγκοινωνία. Δεν τους ενδιαφέρει αυτό όμως, καθώς θα κληθώ να πληρώσω σχδόν τα διπλάσια τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με πέρισυ…

    Για απόσυρση μου δίνουν €500 (είναι 899 κ. εκ.) και για αγορά νέου άλλα €1000, σύνολο €1500. Με αυτά τα χρήματα παίρνω ένα παπί καινούριο, αλλά σίγουρα δεν αποτελεί κίνητρο για αγορά νέου αυτοκινήτου.

    Το μέτρο είναι άδικο και πρόχειρο. Όπως είπα δεν στοχεύει στη μείωση των ρύπων και των ρυπογόνων αυτοκινήτων αλλά στην άμεση είσπραξη χρημάτων.

  81. Ο/Η george λέει:

    είναι γελοίοι.

    έχω μια δέλτα του 96. 10000χλμ έχει κάνει σε 13 χρόνια!

    ποιός μολύνει περισσότερο;
    εγώ που του κάνω το σέρβις του, οδηγώ σπανίως και τότε εκτός πόλης

    ή αυτός που έχει αυτοκίνητο σημερινής τεχνολογίας και κάθε μέρα είναι για 2 ώρες στην κίνηση και στο μποτιλιάρισμα?!?

    γιατί να πληρώνω κερατιάτικα για κάτι που δεν κάνω;

    ΓΙΑΤΙ?!?!

    κάθε μέρα δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις από την μπόχα και τον θόρυβο

    ΧΑΒΟΥΖΑ ΡΕ ΕΙΝΑΙ ΔΩ

  82. Ο/Η antreas λέει:

    zoume se mia xwra xwris voi8eis douleuoume kai meta auta pou ta vgazoume ta pairnoun me ka8e tpopo apo ta xeria mas

  83. Ο/Η megasurf λέει:

    …ζούμε σε μια χώρα όπου χωρίς καμία βοήθεια, δουλεύουμε και από αυτά που βγάζουμε μας παίρνουν με κάθε τρόπο τα μισά! Νταβατζήδες τους λένε στο χωριό μας! Και το χειρότερο είναι ότι μας το πλασάρουν με τέτοιο τρόπο ώστε να μας φαίνεται και σωστό (πράσινα, κόκκινα, κίτρινα αυτοκίνητα…νμχ!)

    καλά το έλεγε ο καλλιτέχνης: «…να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες …»

  84. Βαγγέλη, τα δύο πρώτα sites είναι της ίδιας εταιρίας… ;-)

  85. Ο/Η Βαγγέλης λέει:

    Για να ισσοροπήσουμε το πρόβλημα με την αύξηση των τελών πρέπει να βρούμε μια φθηνή και αξιόπιστη ασφαλεια αυτοκινητου, βρήκα τα παρακάτω site που έχουν πολύ φθηνα ασφάλιστρα με αξιόπιστες εταιρείες, αξίζει να ρίξετε μια ματιά:

    http://www.car-insurance.gr
    http://www.genikes-asfaleies.gr
    http://www.asfalistra.gr

  86. Πειράματα στις τσέπες μας, σε συνδυασμό με ελάχιστα έργα υποδομής στους δρόμους…

  87. Ο/Η papatsakalos λέει:

    Καθε χρονο πειραματα στις τσεπες μας…

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *